Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עקרונית אין משהו רע, הביקורות עליה טובות סה"כ. היתרון היחסי שלה הוא האחריות בארץ (אין לי מושג לגבי טיב האחריות ושירות לקוחות).

במחיר שלה עדיפה לדעתי מצלמה עם רזולוציה טובה יותר כמו 70mai pro.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

היי

viofo 119 s' מופיע מסך כחול mass storage נמצאה על הקלטה ולא ניתן לכבותה ואו לבצע פעולה כלשהי חוץ מכיבוי והפעלה מה הבעיה? תודה

פורסם

איך מחוברת המצלמה?

יכול להיות שהיא מחוברת בכבל לחיבור USB שמובנה ברכב?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

היי,

ברכב היא מחוברת חיבור מהמנוע,

מאחר שאינה נדלקת ברכב, חיברתי אותה כעת עם כבל USB למחשב והתוצאה כפי שציינתי

פורסם

ההודעה Mass Storage היא בחיבור למחשב?

 

זה הגיוני מאוד, המצלמה בחיבור למחשב מתפקדת למעשה כמו קורא כרטיסים ומאפשרת לך גישה לכרטיס הזיכרון, אבל את זה היא עושה רק כשהיא מזהה מחשב (או ליתר דיוק Host) כלשהו בצד השני של הכבל, מחשב מתפקד כהוסט כזה.

קח לדוגמה מטען חשמל של פלאפון נניח משהו כזה:

201611220111521gkvwutj.jpg

 

ותחבר את הכבל של המצלמה אליו, זה אמור לגרום לה להידלק כמו ברכב (רק מתח, בלי DATA)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

היי שוב,

צדקת אכן בחיבור באמצעות המטען נדלקת ,אם כך הבעיה היא בחיבור הרכב בלבד,אנסה לחבר אותה באמצעות כבל קצר אל usb של הרכב ואדווח כאן מאוחר יותר ,אלא אם אתה חושב שיש בעיה אחרת שאינה נדלקת ברכב?

תודה

פורסם

נשמע שהבעיה באחד מהבאים:

חיבור מצת:

* שקע מצית (במידה ומחובר דרכו ולא דרך חיווט ישיר)

* מטען USB 12V (במידה וזה שקע מצית)

* כבל USB

 

חיבור ישיר:

* חיווט (כבל למצלמה)

* ממיר מתח (12V שהרכב נותן ל-5V שהמצלמה מקבלת)

* פיוז (במידה ומדובר על חיווט ישיר, בד"כ יש קופסה עם פיוז באמצע)

 

לפי איך שזה מחובר הייתי מתחיל לבדוק את הרכיבים אחד אחד ע"י מד מתח או ע"י החלפה למשהו אחר.

נניח אם זה מחובר חיבור ישיר ל-12V של המצבר הייתי מנסה קודם לחבר לחיבור של פלאפון וכו'

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

m3x7r3m3

בדקתי וזה המצב,כאשר אני מחבר ל-USB של הרכב ,נדלקת ונכבית

כאשר אני מחבר למצת הרכב הכל עובד תקין

כאשר זה מחובר לכבל המגיע מהחיבור הישיר -לא פועלת

דהיינו לפי ההסבר שלך,או פיוז או הכבל הישיר

המתקין היה עמוס היום אז ביום ראשון אבדוק

שבת שלום

פורסם

שלום חברים,

 

חיפשתי בפורום ובשרשור אבל כל התשובות שמצאתי היו די ישנות ואני מניח שהרבה השתנה בשנתיים +- האחרונות.

אני מחפש מצלמת דרך שתהיה גם קדמית וגם אחורית (נכנס בי מישהו מאחורה וברח, למדתי את הלקח שלי בדרך הקשה).

 

אין לי בעיה להזמין מחו"ל, או לרכוש בארץ וגם להתקין פה. רק שתהיה מצלמה אמינה ולא תתקלקל כל שבועיים.

 

יש דגם ספציפי שאתם ממליצים עליו? מוסך \ חנות מומלצת בארץ שמוכרת וגם מתקינה? אמאזון או איביי?

 

תודה אבה

פורסם

היום לקחתי את המצלמה לדירה בשביל בדיקתה תקופתית וגיליתי להפתעתי שהיא נמסה טיפה.

רואים שהפלסטיק התעוות באזורים אבל היא עדיין מתפקדת ומצלמת כמו שצריך.

בחיפוש באינטרנט לא ראיתי אף הודעה שהמצלמה נמסה בחום באוטו.

 

אם לכם יש גם Viofo A129 מותקנת אז ממליץ לבדוק אותה.

אני בהלם עד כמה חם בארץ שמצלמות נמסות.

אני מפחד לשאול מה קורה לרכב עצמו בחום הזה.

 

20145235.jpg

454562350.jpg

פורסם

אתה מופתע שחם בארץ?

אמנם המצלמה עובדת בשבילי ולא אני בשבילה, אבל במידה ואני חונה בחוץ ביום קיץ חם אני מוציא אותה מהתושבת שלה ושם באחד התאים המוצלים ברכב. גם ככה היא מפריעה לשים את המגן שמש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...