Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
זהו, הלכה קפוט.

טוב לא לגמרי קפוט, ניתן לתקן.

מסתבר שאם סוללת הRTC מתה, התאריך והשעה מתאפסים והמצלמה הזו מתנהגת כאילו מצלמת, אבל בעצם מוקחת את הקובץ שזה עתה צולם.

זה קורה בגלל שהייצרן לא רוצה לוותר על הgps בדגמים שלו.

 

התיקון כרוך בהלחמה והחלפת הסוללה, אין דרך אחרת, הם לא רוצים לעשות עידכון תוכנה שמבטל את הgps.

מחקתי את הקבצים, ועכשיו היא מקליטה כרגיל. זה לא התקלה שאתה מדבר עליה, והתאריך והשעה לא השתנו ומעודכנים. איך אני מגדיר שפעם הבאה שהכרטיס זיכרון מתמלא, שהיא תמחק את הקבצים הישנים? עברתי על ההגדרות, לא ראיתי משהו.

תודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מחקתי את הקבצים, ועכשיו היא מקליטה כרגיל. זה לא התקלה שאתה מדבר עליה, והתאריך והשעה לא השתנו ומעודכנים. איך אני מגדיר שפעם הבאה שהכרטיס זיכרון מתמלא, שהיא תמחק את הקבצים הישנים? עברתי על ההגדרות, לא ראיתי משהו.

תודה.

אין הגדרה כזאת, כל מצלמה עובדת באותה צורה, מוחקת את הקובץ הישן ביותר ומחליפה אותו בקובץ חדש.

 

בדוק את כרטיס הזיכרון, יכול להיות הוא הבעיה.

אם מדובר בסאנדיסק, החלף אותו בכרטיס מחברה אחרת.

פורסם
הכרטיס חדש ותקין, שהוא מתמלא, היא רושמת שהכרטיס מלא, ולא מקליטה עוד. עד שאני מוחק את הכרטיס.

מה אפשר לעשות?

המצלמה גם חדשה.

תודה.

איך קבעת שהוא תקין?

מי הוא יצרן הכרטיס ובאיזה דגם מדובר?

פורסם

מצלמת רכב dod 470

יש אפשרות שהיא תצלם עד שיגמר המקום בכרטיס הזיכרון, ואז תמחוק אוטומטית, ותתחיל מחדש?

כרגע אם עושים צילום רצוף, ברגע שנגמר המקום היא פשוט לא מקליטה, עד למחיקה שלי.

כרגע אני מצלם בלופים של 5 דקות

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קשה באימונים קל בים

פורסם
SanDisk Ultra 32GB הוא חדש וגם המצלמה פחות מחודש.

עכשיו פעם ראשונה הכרטיס מלא.

מחקתי הכל ועובד הכל.

הבעיה שהוא יתמלא עד פעם היא תעצור.

אני ארמוז בשנית, אם מדובר בסאנדיסק, החלף לכרטיס אחר, אני לא סתם ניחשתי שזה הכרטיס שאתה משתמש בו.
מצלמת רכב dod 470

יש אפשרות שהיא תצלם עד שיגמר המקום בכרטיס הזיכרון, ואז תמחוק אוטומטית, ותתחיל מחדש?

כרגע אם עושים צילום רצוף, ברגע שנגמר המקום היא פשוט לא מקליטה, עד למחיקה שלי.

כרגע אני מצלם בלופים של 5 דקות

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אותה בעיה בדיוק, בדוק עם כרטיס אחר.
פורסם

בוקר טוב.

מישהו יכול בבקשה להמליץ על כרטיס זיכרון טוב,במחיר זול ומקום קניה? והאם יש צורך ב class10, או שמספיק לקנות הכי פשוט?

תודה.

Hyundai IONIQ

פורסם (נערך)

המלצה:

אחרי שכמה שנים הייתי עם מצלמה Nano Q mini 0903 ששרתה אותי מעולה ולצערי נשבר הבסיס ע"י מנקה, רכשתי לפני כמה חודשים מצלמה וכעת אני ממליץ עליה בחום.

המצלמה היא של AUKEY מדגם dr02 וכמובן עם קבל.

https://www.amazon.com/AUKEY-Dashboard-Supercapacitor-Nighttime-Recording/dp/B072FGL63X/ref=sr_1_cc_1?s=aps&ie=UTF8&qid=1543418662&sr=1-1-catcorr&keywords=aukey+dr02

נתתי לה להתבשל בימים חמים ולא ראיתי גימגומים שהפעלתי אותה.

איכות התמונה טובה מאד והיא חדה וקל לראות מספרי כלי רכב גם בלילה.

אנסה להעלות סירטון ותמונות באיכות גבוהה יותר ממה ששמתי כאן אחרי הורדת גודל ודחיסה

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם (נערך)

תוספת:

מצאתי כאן סקירה שמישהו הכין על המצלמה מאתר שכולנו מכירים עם הרבה תמונות וסרטונים

https://dashcamtalk.com/forum/threads/review-aukey-dr-02-super-capacitor-dashcam-with-sony-exmor-imx323-sensor.29900/

 

ושכחתי לומר - יש אחריות של 24 חודשים על המצלמה הזו

 

סרטון שלי בלילה (הורדתי איכות)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
המלצה:

אחרי שכמה שנים הייתי עם מצלמה Nano Q mini 0903 ששרתה אותי מעולה ולצערי נשבר הבסיס ע"י מנקה, רכשתי לפני כמה חודשים מצלמה וכעת אני ממליץ עליה בחום.

המצלמה היא של AUKEY מדגם dr02 וכמובן עם קבל.

https://www.amazon.com/AUKEY-Dashboard-Supercapacitor-Nighttime-Recording/dp/B072FGL63X/ref=sr_1_cc_1?s=aps&ie=UTF8&qid=1543418662&sr=1-1-catcorr&keywords=aukey+dr02

נתתי לה להתבשל בימים חמים ולא ראיתי גימגומים שהפעלתי אותה.

איכות התמונה טובה מאד והיא חדה וקל לראות מספרי כלי רכב גם בלילה.

אנסה להעלות סירטון ותמונות באיכות גבוהה יותר ממה ששמתי כאן אחרי הורדת גודל ודחיסה

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

קנית מהלינק שצירפת? כי לי הוא רושם:

This item does not ship to Be'er Sheva, Israel

 

:(

פורסם

אולי זה באג באתר - קורה לעוד הרבה פריטים ואנשים

 

ניסית להתקדם עד סוף תהליך הקניה? (CHECK OUT)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...