Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הוא לא מתכוון לזה, אלא ללינקים "ממומנים" (כאלו שמזכים את המקשר בהטבה מסוימת - לא על חשבון הוצאה

נוספת של הקונה). בתקופה האחרונה יש הצפה של כאלו, וכאשר נשאלת שאלה, התשובה המיידית

היא "תקנה מפה" והצפה מיידית של כל העמוד בלינקים הללו.

גם אני משתמש בלינקים כאלו וזה לא סוד, אך אני תמיד מדגיש כי יש לקנות מאיפה שהכי משתלם מבחינת המחיר.

יתר על כן, אם יש מוכר טוב באיביי (כמו estore - אני תמיד אמליץ ואעדיף לרכוש ממנו

ולא ממקום אחר, כל עוד מדובר באותו מחיר - כי יש את ההגנה המעולה של איביי בנוסף לפייפאל), אם יש מקור אמין

אחר שעובד עם פייפאל, גם הוא יהיה לאופציה עדיפה (כל עוד לא מדובר עם באנגוד, מהם נכוויתי פעמיים וזה הספיק לי).

 

אפשר לעשות כל דבר בטוב טעם, או בצורה מוגזמת ולא נעימה.

עיקר עניין השרשור זה לסייע בתחום של מצלמות הרכב (להעלות סרטוני דוגמה, לבדוק מצלמות, לחוות דעה

ולסייע בתקלות) ולא קידום קישורים בצורה מאסיבית. אם מי מחברי הפורום יכול להרוויח משהו

תוך כדי שהוא ממליץ על מוצר טוב (שהוא באמת מאמין בו) במחיר טוב, יש כאן מצב של win-win.

ברגע שזה מגיע ל"פשוט תקנה מהלינק" ללא הסבר וסיוע לשואל, זה כבר עובר את אותו קו לדעתי.

הודעה 6534#

צביעות? אולי.

אחרי שעניתי לאנשים, הייתה חייב לענות את אותו התשובות רק כדי להוסיף לינקים.

 

נכון שאצלי בהודעה 6518# יצא פשלה, שקרתה בשל ניסוח לא נכון.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

(כמו estore - אני תמיד אמליץ ואעדיף לרכוש ממנו

ולא ממקום אחר, כל עוד מדובר באותו מחיר - כי יש את ההגנה המעולה של איביי בנוסף לפייפאל)

אם כבר, אז ממנה :)

לא בקטע של פרסומת (אני לא מקבל מזה שום טובות/הנחות/כד'), אני תמיד ממליץ לחברים לרכוש ממנה ובעצמי גם רוכש אצלה (7 מצלמות כבר). לאף אחד לא היו בעיות. אני יכול להעיד שהשירות טוב גם במקרה של בעיות (אין להם בעיה להחזיר כסף אם המוצר לא הגיע - קרה לי פעם אחת כאשר המוצר נתקע בדואר הונגריה ומאז אבדו עקבותיו, הזמני פעם 0805 ושלחו 0803 - החלטתי לשמור את המצלמה אז שילמו לי את ההפרש). תמיד הסתדרנו במייל בלי לפתוח REQUEST באיביי.

אני בדיוק ממתין לקבל מהם מצלמה G90 שהזמנתי לאחרונה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תראו, אני לא מבין על מה המהומה. ויקו מוכר את המצלמות האלו במכיר הנמוך בעולם כולל אחריות למצלמת מותג. אני מרגיש שהוא עושה לנו שירות, נותן אלטרנטיבה למי שלא מעוניין מסיבותיו לרכוש את המצלמות הסיניות בעלי/אי ביי/גיר בסט.

 

ההתלהמות, לפחות לדעתי, במקרה הזה - לא לעניין.

 

עם העובדה שהוא נותן מוצר טוב במחיר טוב - זאת לא הבעיה שלי.

להיפך, זה מעולה ושימשיך כך ואני מקווה שתהיה לו פרנסה טובה.

הבעיה שלי היא שהוא נותן מידע לא נכון למשתמשים שמשתכנעים שזה נכון.

רק בעמוד הזה\הקודם הוא אפילו הזכיר את הפוסט שהערתי לו לגביו כבר ("המצלמה היחידה שמסוגלת 1080p60fps...").

יש צורה לפרסם בצורה הוגנת כלפי המשתמשים לפחות, המידע צריך להיות 100% נכון ולא שקרים או מידע חלקי שמטעה.

אז התלהמות.. כן, אני מתלהם על זה שהמוכר משתמש בטכניקות לא יפות.

יש פוסטים קודמים שגם הערתי על הדברים הללו, רק תחפש מעט אחורה.

 

אני, בתור משתמש שרוצה לעזור לאחרים, נתקל בדברים מכוערים שאני מקווה שיפסיקו, כי זה מפריע לבנאדם שבא לקבל עזרה, מלקבל את אותה עזרה בצורה אובייקטיבית.

באופן כללי הבעיות הן:

*חוסר גילוי נאות כמקובל בחתימה.

*מידע שקרי או חלקי.

פורסם
הודעה 6534#

צביעות? אולי.

אחרי שעניתי לאנשים, הייתה חייב לענות את אותו התשובות רק כדי להוסיף לינקים.

 

נכון שאצלי בהודעה 6518# יצא פשלה, שקרתה בשל ניסוח לא נכון.

אתה מוזמן לדפדף לשם בעצמך,

באותה תגובה עניתי לא רק את הלינקים שמעניינים אותך כל כך, אלא גם תשובות

לשאלות שנשאלו - חלקם אגב מהשואלים שאלו אותי באופן אישי (ע"י ציטוט תשובתי ושאלה לגביהן).

אתה כמובן דאגת מהר מהר לענות תשובות חצי מלאות ולמרוח את הלינקים שלך על כל העמוד.

 

להבדיל ממך, שמפוצץ את כל השרשור בלינקים כאלו שחס וחלילה אף אחד לא יפספס וזה הכל,

אני גם באמת בוחן את המצלמות, באמת דואג לפרק כל מצלמה ולוודא עבורי ועבור חברי הפורום שלא

עובדים עלינו וגם להעלות תמונה שמוכיחה זאת. אני עונה תשובות ענייניות לשאלות שנשאלות,

ולא רק דואג שבכל הודעה שנייה היו מרוחים הלינקים שלי על כל העמוד ואמירות כמו "פשוט תקנה מהלינק".

 

אני לא בא להתווכח איתך, אני רק אומר שהתחושה שמתקבלת בשרשור מתגובותיך זה לא שאתה רואה את

צירוף הלינקים כבונוס אלא כעניין הבלעדי כולו בשרשור, וזה חבל.

 

לינקים ממומנים, כל עוד הקונה לא מפסיד מכך דבר ובאמת מקבל את העיסקה הטובה ביותר, אינם דבר

רע. ברגע שכל העניין הוא הלינקים בלבד, פה לדעתי כבר מתחילה בעיה כלשהי.

כפי שכבר אמרתי, ניתן לעשות כל דבר בטוב טעם או בצורה מוגזמת ולא נעימה. אני מאוד

משתדל לעשות את הדברים אותם אני עושה בטוב טעם, ולא רק בפורום.

פורסם

מה אגיד לך, אני לא הייתי משווה את צורת הכתיבה שלי בשרשור לשלך, אבל ניחא.

אני בהחלט יכול להסביר הלאה מדוע ולמה, אבל זאת כבר נהיית סתם התבחבשות מיותרת.

תבדוק עם עצמך רק מה תרומתך לשרשור חוץ ממילוי אחוז ניכר מתצוגת העמוד בקישורים שלך.

פורסם (נערך)

פה הגזמנו.

זה שאתה אומר שאני לא תורם לשירשור זה ממש לא נכון! ויעידו רבים ששואלים אותי בפרטי ולא רק בפרטי.

הפוסטים של ההעתק הדבק שלי הם כן עוזרים ופוטרים אותנו מלהסביר לכל אחד כל פעם מחדש מה זה קבל ומה ההבדלים בין המצלמות.

וכמו שאתה יודע אני לא מקבל כלום על הקישורים של הכרטיס זכרון, מתאמי usb ועל התושבת לg1wc.

הקישורים האלו שם כדי למנוע שאלות שחוזרות על עצמם.

את ההודעה הזאת שלחתי כי אתה פוגע בי ברבים ואני מעדיף שאת שאר תגובותיך תשלח לי בפרטי בכדי למנוע ספאם מיותר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
ברגע שמזכירים את המצלמות של VICO (שהיבואן שלהם פה), אני כבר מתעצבן כי אני יודע מה הולך להגיע.

חבל שהוא לא מקשיב לעצות. אם הכל היה הולך פה בצורה יפה עם יושרה, זה יכול היה להיות נחמד.

 

בוקר טוב לך.

 

לא הבנתי מה הבעייה איתנו היבואנים של VICOVATION . אנחנו שקופים במידע שאנחנו מוסרים, המחירים והשירות 10 . לא פגענו באף אחד , לא הטענו אף אחד . אנחנו מציעים פה בפורום מחירים מאוד מיוחדים רק לחברי הפורום , מצלמות מאוד איכותיות ממותג בינלאומי. לא הבנתי מה הבעייה איתנו. אשמח לקבל תשובה כנה .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

צהריים טובים גם לך,

 

***********************************************

ממליץ לך על VICO SF2, מצלמת מותג במחיר יחודי לחברי הפורום .

 

vico-israel, אני חייב לתת דעה ולשאול, למה אתה אף פעם לא כותב גילוי נאות בהמלצות שלך? מה שבחתימה זה לא ממש מספיק.

זה גם אמין יותר ברגע שאתה מזדהה בתור ספק של אותו סוג של מצלמה שאתה במקרה ממליץ עליה.

"למען הגילוי הנאות, אני ספק\יבואן של המצלמה שאני ממליץ לך עליה".

חוץ מזה, המשך כך ומאחל לך הצלחה רבה.

 

***********************************************

מצלמות VICOVATION הם המצלמות היחידות ששורדות בחום של הארץ . העמידות של כל החומרים המרכיבים את המצלמה מיועדים לעמוד בחום. זה לא רק טכנולוגיה של "קבלים" במקום סוללות ליתיום , זה גם רכיבים אלקטרונים ופלסטיקה איכותית. זה כמו שרכב זה לא רק מנוע , כך במקרה של מצלמה דשבורד . אני חייב לציין שגם מצלמות של DOD עמידות בחום .

שוב, אתה מפרסם דברים באופן חד משמעי (מבחינתך) אבל הם לא נכונים לגמרי (מודגש) ובנוסף אתה גם לא נותן גילוי נאות כראוי.

המשתמש לא מכיר אותך וחושב שזאת דעה לגיטימית ואובייקטיבית.

לדעתי, זה לא הגון.

***********************************************

...מחיר מיוחד למצלמת VICO MARCUS 3 בחבילת מורחבת כולל תפס מהיר עם אפשרות חיבור עדשת CPL

המצלמה היחידה שמצלמת 60FPS ב-FULL-HD....

"

המצלמה היחידה שמצלמת 60FPS ב-FULL-HD

" ?!?!?!?!?!?!?!?

Xiaomi Yi

SJCAM SJ5000

ואלו רק הראשונות שעלו לי לראש בפחות מחמש שניות.

 

קודם רק כתבתי מהר את הדגמים הראשונים שעלו לי לראש.

לא חסרים דגמים נוספים המסוגלים לביצועים גבוהים (אם זה 1080P60FPS ו\או 2K על 30FPS), פשוט לעבור באתרים ולראות.

אין צורך להטעות צרכנים.

http://www.banggood.com/Wholesale-Car-DVRs-c-2034-0-1-2-45-0_page1.html

http://www.gearbest.com/car-dvr-c_11249/?odr=new

***********************************************

 

לא היה לי כוח ללכת עוד אחורה.

הבעיה ברורה או שעדיין מסרבים להכיר בה?

פורסם
צהריים טובים גם לך,

 

***********************************************

 

 

 

 

***********************************************

 

 

***********************************************

 

 

 

 

***********************************************

 

לא היה לי כוח ללכת עוד אחורה.

הבעיה ברורה או שעדיין מסרבים להכיר בה?

 

ממה שאני מבין שאתה חסר חיים ומשעמם לך .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

בראבו.

כמו שרואים שמחת לקבל את התגובה הכנה.

המוצרים שלך טובים והמחירים סבירים, אין ספק.

אבל התגובה שלך מראה בדיוק עם מי יש עסק.

 

בדיעבד אני מצטער על זה שהפנתי אליך אנשים בפרטי.

פורסם

אלכס תודה על הלינק,

מכיר את המוכר הנ"ל באייבי לכרטיסי זכרון, קניתי ממנו קרוב ל10 כרטיסי זכרון, והכל פיקס מצוין והכל.

כרגע מחכה לאיזה דיל כמו שהיה של אלי אקספרס , כרטיסי זכרון ב4-5 דולר, נראה אם עד סופש לא יהיה דיל כזה, אז אקנה מהמוכר באייבי.

 

דרך אגב- קישורים שממונים ע"י משתמש מסוים, יש דרך להימנע מהם. ואני עושה זאת, לא מפרנס אף אחד , רק אם האדם יודה בזאת ויבקש ממני שאקנה דרך הקישור הנ"ל על מנת שהוא יקבל אחוזים. פה אני מוכן.

אך בכל קישור רגיל, יש אפשרות להימנע מפלרנס ספונסרים :D

פורסם

בזמן האחרון נראה שכאן ממליצים רק על שתי מצלמות סיניות.וניקו..זה מראה כילו פה אנשים משווקים את המצלמות ומקבלים בונוסים שנכנסים דרך לינק מסיום.מה אין מצלמות אחרות!

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

בטח שיש, אפשר לקבל בונוס על כל מצלמה או על כל דבר...

שלא תטעה, המצלמות האלו מעולות!!! אנחנו לא סתם ממליצים עליהם בכדי למלא את הכיסים, אם היינו רוצים למלא את הכיסים על חשבון משהו אחר היינו ממליצים על mini 806 ועל עוד מצלמות במחירים מופקעים שלא נותנות את התמורה לשקל.

פורסם

בתור אחד שלא פרסם (עד היום :lol:) לינקים ממומנים אני יכול להגיד שמהנסיון האישי שלי ה- G1W-CB באמת נותנת תמורה טובה למחירה. לא התנסיתי ב-118C כי אני לא אוהב את זוית ה-170, וגם לא בויקו (ואחרי התגובה האחרונה שלא אני משוכנע לחלוטין שגם לא אתנסה). יש לי גם מצלמת DOD LS460W שהיא גם מצוינת בעיניי ומחזיקה יפה מאוד בינתיים במזג האוויר הישראלי, אבל לצערי היא גם עולה סביבול 800-900 ש"ח כך שהיא לא מתאימה לכל אחד.

יש לי גם Blackvue אבל היא לחלוטין לא שווה את הכסף.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...