Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב 7 מקומות אמיתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש מינוואן  כדוגמת הסיינה קרניבל אודיסי פספיקה וכו שאז צריכת הדלק בהתאם אבל יש רכבי פנאי גדולים כדוגמת טרוואס אקספלורר רודיוס שבעיצוב פחות קופסתי אבל לפעמים יש להם צריכת דלק יותר שפויה אם כי עדיין צריך לזכור שזה לא רכב משפחתי.....

פורסם (נערך)

אם אתה מחפש רכב שבע מקומות אמיתי 

 

לסיינה אין תמיד חלקים זמינים וגם אודייסי ושניהם יקרים ללא סיבה מיוחדת. 

 

רקסטון מעולה לשטח וממש לא מתאים למשפחה שמחפשת תא מטען של 1000 ליטר 

 

רודיוס, שנת דור אחורה מהקרניבל, וגם צריכת הדלק בפועל לא ממש חסכונית, בנוסף תא המטען לא עמוק כמו אצל השאר 

 

פסיפיקה חדשה יקרה מידי

 

טרוורס, אקספלורר, איוולטיס, הם רכבי פנאי שלא עונים להגדרה של שבע מקומות אמיתי. 

וגם יקרים יותר מהתקציב 

 

נשארנו עם הקרניבל, רכב שעונה על כל הצרכים שלך עם מחיר טוב, אמינות קוראנית והנמכר ביותר בסגמנט המצומצם הזה. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיכאל רדמיני
פורסם

הרודיוס בפרוש נחשבת חסכונית (ביחוד ביחס למפלצות האלו) יחסית, אל תצפה ל1/12 אבל  בשיוט סביר תוכל לראות גם 1/10.

אחזקה גם סבירה ואמינות טובה גם של המנוע וגם של הגיר, תא מטען סביר לחלוטין וגדול ביחס לסגמנט הנמוך יותר.

הקרניבל לעומתה שתיינית כבידה (בשיוט 1/7 לערך) ותא מטען עמוק אבל לא כ"כ נוח להטענה.

פורסם
לפני 53 דקות, llaavvii כתב:

הרודיוס בפרוש נחשבת חסכונית (ביחוד ביחס למפלצות האלו) יחסית, אל תצפה ל1/12 אבל  בשיוט סביר תוכל לראות גם 1/10.

אחזקה גם סבירה ואמינות טובה גם של המנוע וגם של הגיר, תא מטען סביר לחלוטין וגדול ביחס לסגמנט הנמוך יותר.

הקרניבל לעומתה שתיינית כבידה (בשיוט 1/7 לערך) ותא מטען עמוק אבל לא כ"כ נוח להטענה.

 

למי שיש כזה מיניוואן לא עושה השוואות עם סגמנט נמוך יותר... ולעולם לא יוותר על תא מטען עמוק. 

 

אני יודע בגלל שיש לי כזה... 

 

בשיוט אגב הקרניבל אוכל פחות ממה שכתבת

 

ובאופן כללי אדם שקונה רכב בסכום של כמעט רבע מיליון,צריך לפרגן לעצמו קצת יותר מרכב שכיוון הכסא שלו מבוצע עם גלגלת פרימיטיבית משנות התשעים. 

 

מעבר לזה שפתיחת הדלתות היא רגילה ולא הזזה ועוד כמה דברים שאני כבר לא זוכר, אבל הנסיעה איתו הייתה משהו שממש רציתי לסיים בטח בהשוואה לפינוק עם הקרניבל 

 

 

אגב זה אותו יבואן

שבטח שמח על הויכוח בינינו 😉😃

 

 

 

 

פורסם

אחי עכשיו עם הקרניבל לאחר מתיחת הפנים (הדגם המפואר), וחבר קרוב עם אחת לפני המתיחה האחרונה, נסעתי בשניהם אלפי קילומטרים וכן בשיוט עדיין צרכתי 1/7 אולי טיפה פחות עדיין צריכה גבוהה בודאי ביחס לרודיוס דור קודם שגם שם גמעתי לא מעט קלומטרים ובשיוט ללא עומס ראיתי יותר מ1/10,

תא מטען עמוק טוב ושימושי בעיקר.ביציאה לחופשות, בשימוש יומיומי והוצאת נניח קניות מהסופר זה פחות נוח.

הקרניבל אכן הרבה יותר מפוארת.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

להתווכח על צריכת דלק בסגמנט הזה זה מטופש. פשוט מטופש.

בסגמנט הזה יש שני דברים שאי אפשר לשנות - מקום פיזי שהבהמות תופסות בחנייה וצריכת דלק... פיזיקה פשוטה.

 

לענייננו, הקרניבל עונה על הדרישות, והוא כבר מסתובב כמה שנים בארץ כך שניתן לקנות כיד שנייה אחרי ירידת ערך - עסקה טובה לרכב מפנק.

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אולי יש אופציה אחרת לרכב 7 מקומות אמיתי, ועם תא מטען מספק. וגם לא גדול מידי פיזי.

היה לי בעבר קראוול 2006 לכמה שנים.

ידני, לא יודע עם זו אופציה?

הגירסה הקצרה, 7 מקומות אמיתי, תא מטען ענק, והרכב מאוד נוח לנהיגה, זה העה גם סינכרו, מה שלא רלוונטי לארץ.

מנוע 2.5 טורבו דיזל, 5 צילנדר.

שוב ל7 מקומות, אין רכב יותר נוח מזה, אבל לא יודע עם בתור יד 2 העלות כרגע?

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...