Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 307 2005 מתעייף בנסיעה ארוכה


ead
שימו לב! השרשור הזה בן 1309 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אתה בוחר למשוך איתו עד למוות, המעט בנסיעה שגורמת לו להחליק כדי לא לגמור אותו מהר יותר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, asix כתב:

לא בהכרח. אין בעיית לחצים. יש החלקה של הדיסקיות והמחשב לא יודע לאבחן את זה כתקלה. יש החלקות שהוא יודע לזהות החלקה.

המחשב יכול לאבחן גם לפי טמפרטורת שמן אבל כנראה שאצלו זה לא מגיע לסף שהמחשב מגדיר כטמפרטורה לא תקינה ומפעיל מצב חרום.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל עצם ההחלקה מעלה את טמפרטורת השמן, אני מהמר שאם במצב הנ"ל להתחיל להעמיס על האוטו, תהיה גם עליה בטמפרטורת שמו מעבר לתקינה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטמפרטורה תעלה אם הגיר יחליק הרבה זמן רצוף. מנגד, אם הוא יאמץ מאוד את הגיר בהחלקות - הגיר לא ישרוד הרבה זמן ואז לא צריך מנורה ולא צריך תקלה במחשב בשביל זה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוהה אם החלפה לATF בצמיגות גבוהה יותר יכולה להאריך את חיי הגיר במצב כזה כמו שלפעמים אפשר לעשות עם שמן מנוע בשביל להאריך חיים של גרוטעה שהטולרנסים במנוע שלה 'כבר לא'?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות. אבל גם יכול להיות ששנוי השמן יסיים סופית את הגיר באותו הרגע בכך שיסתום את הסלונואידים החשמליים בגיר מכיוון שאינם תוכננו לעבוד עם שמן בצמיגות שונה.
אולי לעשות רענון לשמן בצמיגות הנכונה יעזור במעט ויתן לגיר עוד קצת זמן.
הכל זה הימורים אבל לדעתי אין מנוס משיפוץ של הגיר.
הבעיה ששיפוץ של הגיר עולה על ערך הרכב אך מנגד השיפוץ היום לא יקר ואם הרכב טוב אז אולי שווה להשקיע זאת ולהתגלגל עם הרכב. גם אם לא מתקנים אותו אי אפשר לגלות איזה הפתעה מגלים בגרוטאה אחרת שיקנו.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1309 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...