Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

טראנספורטר - בינתיים המלה הזו מתגלה כיותר ויותר מורכבת, וכל יום מתפרסמים סיבוכים חדשים. האנשים שאתה קורא להם אופטימיים מסתכלים על חשבון הבנק של עצמם, ויתכן שאפילו קוראים לכרות את הקבר של עצמם. 

 

הבעיה ב"תוכנית היציאה" בישראל היא העדר תכנית ברורה עם צמתים מוגדרים מראש. בכל מקום שבו משחררים את הסגר יש מיד עליה במספר הנדבקים, ולכן התהליך יהיה ארוך, עם הרבה עליות ומורדות. היום היתה עליה גדולה במספר המאובחנים בישראל (יחסית לימים האחרונים) - אולי אפקט ליל הסדר. 

 

מכל מקום, אני מעריך שארועים גדולים לא יהיו לפני 2021.

 

אף אחד לא אומר שהמחלה לא מורכבת ולא מזלזל בסיכונים

אבל כמו שאמרתי למנהלי בתי החולים יש נתונים יותר מדוייקים ממה שאני ואתה רואים

הם יודעים בדיוק איזה אוכלוסיות וגילאים בסיכון

אם אתה תשאיר את האוכלוסיות האלה בבית  אתה מקטין את המתים.

 

ואז לשחרר את אלה שלא בסיכון

רק אתמול פורסם שילדים קטנים לא מפיצים את המחלה

למה לא משחררים אותם  ללימודים ?

 

היום איתמר גרוט(אה)ו אמר שהנגיף כנראה מיצה את עצמו

למה לא עושים צעדים ?

כי זה לא מטריד אף אחד באמת

וכמה שלא נעים להגיד את זה

גם אם ימותו פה 1000 איש

זה כלום לעומת כמה שמתים פה בשנה

אפשר לחיות עם מספרים כאלה.

פורסם
לפני 5 שעות, BloodFist כתב:

אבל הוא עדיין חושב שאנשים יחזרו לרקוד כל כך מהר...

חברים שהיו אמורים להתחתן בחודשים הקרובים דחו כולם לפחות בחצי שנה, וחוץ מזה אני לא חושב שהייתי הולך למסעדות/אולמות אירועים/פאבים/מועדונים גם אם היו פותחים אותם.

אני מאמין שחלק נכבד מהאנשים היה עושה אותו הדבר?

 

הם דחו לחצי שנה כי  האולמות יודעים שלא יהיו אירועים לפני ספטמבר ואין טעם לדחות ליולי.

אני בעצמי אמרתי לזוגות שאם הם רוצים ללכת על בטוח שידחו לספטמבר-דצמבר

אין לי אינטרס לדחות אותם ליולי ועוד חודשיים להתחיל להתעסק שוב בדחיות

 

כרגע ספטמבר-דצמבר נראה טוב

אולי נגלה שטעינו וצריך לזוז למרץ

 

אתה לא היית הולך

והנה מדווחים על תורים מטורפים באיקאה

אז לא כולם חושבים כמוך

לפני 5 שעות, sperial כתב:

@BloodFist

 

לא לגמרי פשוט.

 

הבכור שלי אמור להתחתן בעוד כחודשיים. שריין מועד נוסף לסתיו, אבל כנראה שייכנס לתוקף רק אם הסגר לא יוסר עד המועד המקורי

 

אני מניח שהסגר לא יוסר, אבל עלולה להיות בעיה אם יוסר, אבל האורחים לא יגיעו והוא יאלץ לשלם לפי מספר האורחים המקורי.

 

לא יהיו חתונות כנראה עוד חודשיים

אז הוא יתחתן בסתיו

 

פורסם
לפני 10 דקות, מרק10 כתב:

צריך לבטל את ההקלות !

שבועיים בדיוק אחרי ליל הסדר: מספר המאובחנים החדשים עלה ב-3.19% - עלייה יומית משמעותית ביחס לתקופה האחרונה. מנגד, מספר חולי הקורונה בפועל ממשיך לרדת ועומד על 9,178. מנכ"ל משרד הבריאות: "קרוב ל-15% מהמבודדים מפרים בידוד"

 

עזוב, אל תאמין לכל מה שכתוב בעיתון, תבוא לפה, תשאל ותקבל מלא תשובות, ככה תוכל לבחור את זאת שאתה הכי מתחבר. 

הקפיצה לא קשורה לליל הסדר,  התגובה של הוירוס להתפרצות היא הרבה יותר מהירה, אחרי החשיפה החולים הראשונים קופצים תוך 3 ימים,

החציון/ממוצע בערך ביום ה-7, ואחרוני החולים  (רק 5% מהם ) בימים 12-14 מהחשיפה.

כלומר עכשיו היינו צריכים לראות את ה-5% האחרונים של ליל הסדר,  בפועל רואים ש-7 ימים אחרי ליל הסדר הייתה צניחה,

זה בגלל הסגר ההדוק שהטילו מאז לילה הסדר.

הקפיצה שרואים עכשיו יכולה להיות הנדבקים הראשונים של ההקלות - שבפועל התחילו ביום שישי, אני מקווה (באמת לא בצחוק) שזה רק טעות מדידה,

אבל אם אלו הנדבקים הראשונים של יום שישי.

אז מחר יהיה הנדבקים שראשונים של שבת  + עוד נדבקים מיום שישי

מחרתיים יהיה כבר - נדבקים של יום שישי + שבת + ראשון. 

וכמה ימים אחרי זה , נקבל את האפקט המעריכי כי הנדבקים החדשים אלו ללא תסמינים (אלו שרק עכשיו מתחילים להיות מדבקים).

 

 

IMG-20200422-WA0001.jpg.39d46e45b9b13e32eb2dbcc7b5eb7c96.jpg

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

הם דחו לחצי שנה כי  האולמות יודעים שלא יהיו אירועים לפני ספטמבר ואין טעם לדחות ליולי.

אני בעצמי אמרתי לזוגות שאם הם רוצים ללכת על בטוח שידחו לספטמבר-דצמבר

אין לי אינטרס לדחות אותם ליולי ועוד חודשיים להתחיל להתעסק שוב בדחיות

 

כרגע ספטמבר-דצמבר נראה טוב

אולי נגלה שטעינו וצריך לזוז למרץ

 

אתה לא היית הולך

והנה מדווחים על תורים מטורפים באיקאה

אז לא כולם חושבים כמוך

 

לא יהיו חתונות כנראה עוד חודשיים

אז הוא יתחתן בסתיו

 

 

אם כבר הייתי ממליץ לך לנסות למלא את חודשים אוגוסט /ספטמבר. 

ולהמליץ לזוגות לסגור עם גני אירועים פתוחים ולתכנן ל 200 איש לא יותר.

אם יש תקווה כלשהי אז ביולי יכולה להיות דעיכה או ירידה, ויתכן שניתן יהיה לקיים אירועים פתוחים בריווח מספיק גדול.

בלי אורחים מעל גיל 65. 

אבל נובמבר עד מרץ - זאת העונה הקרה יותר, יהיה גל שלישי/רביעי , גדול ואלים יותר.

ולא ניתן לקיים אירועים במקומות סגורים. 

 

אז אם יש לך אפשרות לתכנן קדימה ולנסות להציל משהו מהשנה,

תנסה למלא כמה שיותר אירועים במקומות פתוחים עד 200 איש לאוגוסט ספטמבר.

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

אם כבר הייתי ממליץ לך לנסות למלא את חודשים אוגוסט /ספטמבר. 

ולהמליץ לזוגות לסגור עם גני אירועים פתוחים ולתכנן ל 200 איש לא יותר.

אם יש תקווה כלשהי אז ביולי יכולה להיות דעיכה או ירידה, ויתכן שניתן יהיה לקיים אירועים פתוחים בריווח מספיק גדול.

בלי אורחים מעל גיל 65. 

אבל נובמבר עד מרץ - זאת העונה הקרה יותר, יהיה גל שלישי/רביעי , גדול ואלים יותר.

ולא ניתן לקיים אירועים במקומות סגורים. 

 

אז אם יש לך אפשרות לתכנן קדימה ולנסות להציל משהו מהשנה,

תנסה למלא כמה שיותר אירועים במקומות פתוחים עד 200 איש לאוגוסט ספטמבר.

 

אף זוג לא יחליף אולם

אני יכול לספור על יד אחת אירועים שאני עושה לכמויות של 200 איש בחודש

ואין שום בעיה שנחזור לשיגרה בספטמבר

לא צריך לחזור באוגוסט

 

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

הילד שיפתח את בתי הספר בעולם? בן 9 חלה בקורונה, פגש 172 אנשים - ולא הדביק אף אחד

 

https://www.mako.co.il/news-world/2020_q2/Article-25cdb342a0c9171026.htm

 

שיראו תמונה של הילד וישר נגיד להם את הסיבה,

בטח ילד מעצבן כזה עם אף נוטף נזלת - יש ילדים כאלה שכולם מתרחקים מהם, יכול להיות שזה ילד כזה.

 

  • מצחיק 2
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

הילד שיפתח את בתי הספר בעולם? בן 9 חלה בקורונה, פגש 172 אנשים - ולא הדביק אף אחד

 

https://www.mako.co.il/news-world/2020_q2/Article-25cdb342a0c9171026.htm

 

ואיך ממקרה אנקדוטלי הסקת נחרצות שילדים לא מפיצים את המחלה? אולי הוא מקרה של False positive ולא באמת חולה? אולי בזמן הדגירה ההדבקה חלשה משמעותית? מה זה בדיוק "פגש" אנשים? אולי כל האנשים שהוא פגש היו ממוגנים היטב?

מה שעשית פה זה ממש פייק ניוז על גבול הלשקר אתה יודע.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אף זוג לא יחליף אולם

אני יכול לספור על יד אחת אירועים שאני עושה לכמויות של 200 איש בחודש

ואין שום בעיה שנחזור לשיגרה בספטמבר

לא צריך לחזור באוגוסט

 

 

שמחתי לעזור  (למרות שלא עזרתי כלל).

אני מרגיש מסביב (לא פה  - בחוץ בעולם האמיתי) כאילו הכל מאחורינו , כאילו ניצחנו את הקורונה.

אבל בפועל שוב דבר לא השתנה מאז פברואר, עדיין 99% מאוכלוסיית ישראל לא מחוסנת לקורונה. 

הנגיף עכשיו הרבה יותר נפוץ בישראל מאשר הוא היה בתחילת מרץ, 

יש בחוץ כמה מאות אם לא אלפים שלא יודעים שהם חולים אבל הם מדבקים, 

אני לא מבין מאיפה התקווה שזה נגמר?  יש איזה מחקר שפיספסתי ? יש איזה אירוע שקרה ולא קראתי עליו? 

מוזר לי.

בספטמבר לא יהיה חיסון, בספטמבר לא יהיו 50% ישראלים שעברו את זה והם מחוסנים.

באוקטובר יכנס לפה החורף - צריך לעקוב אחרי אוסטרליה ולראות מה קורה להם שעכשיו מתחיל שם החורף

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 דקות, Blaz00r כתב:

 

ואיך ממקרה אנקדוטלי הסקת נחרצות שילדים לא מפיצים את המחלה? אולי הוא מקרה של False positive ולא באמת חולה? אולי בזמן הדגירה ההדבקה חלשה משמעותית? מה זה בדיוק "פגש" אנשים? אולי כל האנשים שהוא פגש היו ממוגנים היטב?

מה שעשית פה זה ממש פייק ניוז על גבול הלשקר אתה יודע.

 

אתה רוצה להתייחס לזה תתייחס

אתה רוצה לקרוא לזה פייק ניוז תקרא לזה פייק ניוז

בחירה רק שלך

פורסם
לפני 14 דקות, Blaz00r כתב:

 

ואיך ממקרה אנקדוטלי הסקת נחרצות שילדים לא מפיצים את המחלה? אולי הוא מקרה של False positive ולא באמת חולה? אולי בזמן הדגירה ההדבקה חלשה משמעותית? מה זה בדיוק "פגש" אנשים? אולי כל האנשים שהוא פגש היו ממוגנים היטב?

מה שעשית פה זה ממש פייק ניוז על גבול הלשקר אתה יודע.

 

אבל זה לא הוא, זה הכתב מהעיתון.

פורסם
לפני 18 דקות, Transporter כתב:

 

אף זוג לא יחליף אולם

אני יכול לספור על יד אחת אירועים שאני עושה לכמויות של 200 איש בחודש

ואין שום בעיה שנחזור לשיגרה בספטמבר

לא צריך לחזור באוגוסט

 

ואו. לא ידעתי שבתי הספר  לנבואה של הרברפי נפתחו - וכבר יש לנו בוגר מצטיין!!

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

ואו. לא ידעתי שבתי הספר  לנבואה של הרברפי נפתחו - וכבר יש לנו בוגר מצטיין!!

 

אף אחד לא מנבא שום דבר

הוא אמר שיש תקווה שנחזור ביולי

אמרתי לו שאין לי בעיה שנחזור גם בספטמבר.

אולי חבל שהפסיקו את הלמידה מהבית, יש אנשים שחייבים לחזור ללמוד הבנת הנקרא

זה הרבה יותר חשוב מנבואה

  • מצחיק 1
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

אתה רוצה להתייחס לזה תתייחס

אתה רוצה לקרוא לזה פייק ניוז תקרא לזה פייק ניוז

בחירה רק שלך

 

שמע, לא רוצה הלעליב, אבל יש לך הסקת מסקנות סלקטיבית, ברמה של ילד בן 10. 

 

תכיר- https://he.wikipedia.org/wiki/רוי_סאליבן

הבחור במהלך החיים שלו נפגע 7 פעמים מברק. 

אני טרם נפגעתי מברק אפילו פעם אחת, זאת אומרת שבמהלך החיים שלי יש לי עוד 7 פעמים להפגע מברק. כדאי שאני לא אצא בימי החורף מהבית. 

 

נשמע דבילי לא? אבל מה זה שונה מהסקת המסקנות שלך? 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...