Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן כן, מצחיק ועצוב כאחד.

לכל מי שיצא אי פעם לשחרר משהו מהמכס והיה צריך להביא אישור ממשרד התחבורה, או משרד התקשורת או משהו כזה.

תמיד הופיעה איזה שורה שמידע כוזב , מטעה או חלקי עשוי להביא להטלת עיצום כפסי של 140,000 ש"ח..  

כל זה על חתיכת פלסטיק לאוטו, או רחפן ב 100 ש"ח, או סתם מכשיר קשר שעלה 20 ש"ח.

 

אז למה לא מחתימים את החוזרים מחו"ל על מסמך כזה? 

אתה יוצא הביתה אבל אם נתפוס אותך אז העיצום הכספי הוא של 140,000 ש"ח. 

וכמובן , לאפשר לשכנים לצלם ולהלשין ולקבל 50% מהקנס. 

 

image.thumb.png.d8e17c3234d3b8fe96d8a039aecbc40c.png

פורסם

זה רעיון מעולה. אז מלא משרדי חקירות ועורכי דין ייכנסו לנישה וייתפסו מפירים תמורת הפרס. במערב הפרוע זה נקרא bounty hunt. כמעשה רשות השידור והאגרה .
אני חושב שיש בקואלציה התנגדות למהלך כזה בדיוק מהסיבה שהתנגדו להעלאת הקנסות למוסדות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 23 דקות, korola כתב:

אתה יוצא הביתה אבל אם נתפוס אותך אז העיצום הכספי הוא של 140,000 ש"ח. 

וכמובן , לאפשר לשכנים לצלם ולהלשין ולקבל 50% מהקנס. 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

היה את זה במזרח גרמניה של הונקר, עיראק של סדאם וברית המועצות של סטאלין. כנראה כדאי שזה יהיה גם בישראל של נתניהו - חברה טובה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

כל עוד נתניה נשען על החרדים זה לא יקרה לעולם, תהיה רגוע.

 

רק שים לב, ממש לא אכפת לי מבידודים של מגעים בתוך הארץ, זה שיפרו חופשי חופשי.

אבל מי שחוזר מחו"ל, לדעתי חייבים לבודד ולמנוע הדבקה של מוטציה עמידה 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, TsachiE כתב:

זה מה שקורה שכל מה שמעניין את היושב על כס המלכות זה השרידות הפוליטית שלו.

 

זה בעדיפות הראשונה אצל כל שליט, גם בדיקטטורה הכי חשוכה וברוטלית, וגם בדמוקרטיה הכי חופשית ונאורה.

 

ככה המערכת עובדת, hate the game, not the player. אף אחד לא פועל מטוב ליבו, יש חוקים מאוד ברורים למשחק הזה.

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא בכל מקרה. תראה איך שליטי ניוזילנד, דרום קוריאה, סינגפור  ואוסטרליה מתנהלות במגפה הזו.

יש  שליטים, שאשכרה באמת אכפת להם

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

הם מספרים אחד לשני סיפורים על ארץ האגדות בשם ישראל, איפה שכל האזרחים כבר חוסנו, ויכולים לחזור לחיים נורמליים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אני לא גר שם לצערי עדיין, ואין לי מושג איזה חיים מתקיימים שם באמת.

 

אבל אני כן מדבר עם אנשים מארה"ב והודו, וזה מה שהם אומרים - "מה, שמעתי שכולם בישראל כבר מחוסנים, איזה כיף לכם שהממשלה שלכם דואגת לכם ככה".

 

צריך לקחת דברים בפרופורציה. לא הכל רע, ולא הכל בגלל נאשם בפלילים (כאילו מישהו אחר לא יגיע לאותו מצב בסופו של דבר).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בדיוק מה שהיה פה לפני חצי שנה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

טוב שמע אנחנו נתפסים על זוטות, תראה איך רה״מ אוסטרליה וניוזילנד מתנהלים בשדות התעופה שלהם למניעת מוטציה חדשה. החיסונים זה חשוב מאוד, אבל ההפקרות של נתב״ג עלול להחזיר אותנו לנקודת ההתחלה.

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 20 שעות, SlowRide כתב:

איזה תו ירוק ואיזה נעליים. בשבת הלכתי לטייל בחיפה. חוץ המסכות כאילו אף פעם לא היתה קורונה.

IMG_20210313_105940.jpg

 

מה הקשר בין התמונה הזאת לישיבה בחלל סגור עם עוד אנשים לא מחוסנים סביבך כשכולכם בלי מסכה ובמרחק מטר?

 

מה אתה מראה כאן תמונה של אנשים הוליכם ברחוב עם מסכות? אין בזה שום סכנה

לפני 7 שעות, יובל .מ. כתב:

נשבע שלא חשבתי שאקבל תגובה רצינית.

 

יש זמרים שידועים במופע מושקע ויש זמרים שפחות.

בוא נודה על האמת

השירים שלו לא כאלה שירים שדורשים ביצועי תאורה ברמה של אירוויזיון

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שאתה רואה ברחוב הזה, זה בערך מה שהולך בחנויות בצדדים. נכנסנו שם לשתות קפה ואחרי זה לבורקס, נראה לך שמישהו מבקש לראות תו ירוק?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...