Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, korola כתב:

כנראה שכן,  לא ראיתי אותו עדיין,   כנראה יהיה קשה למצוא את השידור הזה ברשת. 

נחפש.

 

 

תהנה, יש שם כמה גרפים מעניינים, אולי כבר הועלו פה בגרסא אחרת.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

מנאוס זאת עיר עם 2 מיליון תושבים. 

אפשרות הריחוק החברתי שלהם על הפנים.

לטענתם בסבב הקודם שם הגיעו ל 67% הדבקה וזה הספיק להם לחסינות עדר/ הגנה כלשהי מול הוירוס הרגיל. 

לחרדים בירושלים הספיק 33% בסבב הראשון ,  זה ההבדל באפשרות הריחוק החברתי. 

גם הם חטפו את מוטציה הברזילאית ולכן נכנסים ל5 שבועות של גיהנום..    

אבל לא צריך לדאוג הם בכיוון, שיגיעו ל 80% הם יעצרו..   מ 67 ל 80 זה לא הרבה.

 

 

  • מעניין 1
פורסם

אם המוטציה הברזילאית מתחמקת מהנוגדנים של הוירוס המקורי,
הם צריכים להתחיל שוב מ 0 ל 80% בשביל החסינות.
וגם כאן שום דבר לא מובטח, ולכן כדאי פחות להסתמך על מספרים ( לא מכירים את המחלה עד הסוף , מניחים שהנוגדנים והחיסונים חוסמים אותה, גם בווריאנטים אחרים ) ויותר על מסיכה ומרחק מאחרים. גם מי שכבר חלה וגם מי שהתחסן.




  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אצלנו בבית הספר עשו סקר בין המורים, עד עכשיו 93% התחסנו ועוד 3% קבעו תור להתחסן.

 

לא אומר שבית הספר הזה הוא בהכרח מדגם מייצג, אבל אני מתקשה מאוד להאמין שרק 34% (או כמה שזה לא היה) מהמורים התחסנו.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אילו היית מדרג את בית הספר שלך מבחינה סוציו-אקונומית, מה היה יוצא?

 

נו, בדיוק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

יש כמה כאלה, אבל זה לגמרי טיפה בים.

 

 

כשבתי החולים מלאים הם לא יכולים לומר אחרת, זו האחריות ה"מבצעית" שלהם.

אם יהיו תמונות של איטליה בשנה שעברה - (ועוד אחרי שנה של קורונה), אנשים יועלו על המוקד (לא מילולית)

שיבואו ויגידו רוצים סגר לעוד חודש, אעריך אותם הרבה יותר.

מה שהם עושים זה למשוך אנשים מהאף.

פורסם (נערך)

על בסיס מה?

כרגע לומדים את הווריאנט הבריטי.

 

נכנסנו לסגר הזה עם המידע על הווריאנט הסיני - איטלקי - ניו יורקי שלומדים כבר מפברואר 2020.

 

אנחנו כאילו במצב דומה לסגר הראשון - נכנסים לסגר שלא יודעים איך יוצאים ממנו, לא יודעים לחזות מתי יירדו כמות החולים החדשים / חולים קשה וכו'.

התחזיות היו נכונות לווריאנטים המקוריים וככה נכנסנו לסגר הלא מהודק שהיה אמור לתת מענה, ואז בא הווריאנט הבריטי וטרף את הקלפים, הוא אלים יותר, מדביק יותר, ופוגע בצעירים יותר.

אז נכנסנו לסגר יותר מהודק, שלא מספיק עושה את העבודה, אבל בסגרים קודמים ההידוק הזה הספיק לירידה חדה אחרי שבועיים בערך.

 

אנחנו כרגע בטריטוריה שהיא Unknown, כשהתשובה היחידה היא שלחיסון יש יעילות מסוימת כלפי הווריאנט הבריטי ולכן יש ירידה בחולים המבוגרים יותר, אלה שהספיקו לקבל 2 מנות ולפתח חיסוניות.

 

הם יכולים להגיד מעכשיו גם רוצים סגר לעוד חודשיים, ופתאום לגלות שבעוד שבוע יש ירידה חדה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

גם המשיכה באף היא פוליטית. גנץ מנסה להיות שאשא-ביטון.

 

שנית, יותר קל לציבור לעכל החלטה על סגר ממושך ואז שחרור מוקדם אם יש הצלחה.

 

וכמובן שהסגר הנוכחי הוא די בדיחה ונושא האיפה ואיפה מחסל אותו לחלוטען.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, RedLabel כתב:

אצלנו בבית הספר עשו סקר בין המורים, עד עכשיו 93% התחסנו ועוד 3% קבעו תור להתחסן.

 

לא אומר שבית הספר הזה הוא בהכרח מדגם מייצג, אבל אני מתקשה מאוד להאמין שרק 34% (או כמה שזה לא היה) מהמורים התחסנו.

זה נתון מלפני שבועיים אם אני לא טועה. 

כשכוללים בתוכו מורים מכל הגילאים זה די ברור. 

יש הרבה מורים צעירים, 25-35, בכלל לא היתה להם את האפשרות להתחסן. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

את זה לא אני כתבתי

אבל כנראה שהתופעה הזאת מספיק משמעותית כדי שעוד אנשים יראו את זה ויבינו שעד שזה לא יטופל לא נתקדם עם החיסונים

 

1221312.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 4
פורסם
לפני שעתיים, RedLabel כתב:

אצלנו בבית הספר עשו סקר בין המורים, עד עכשיו 93% התחסנו ועוד 3% קבעו תור להתחסן.

 

לא אומר שבית הספר הזה הוא בהכרח מדגם מייצג, אבל אני מתקשה מאוד להאמין שרק 34% (או כמה שזה לא היה) מהמורים התחסנו.

איך אנשים נופלים לשטויות של ביבי. מהרגע הראשון זה לא נכון הרי עוד לפני שהתחילו לחסן עובדי הוראה, חוסנו רובם של עובדי ההוראה המבוגרים.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

וזה פורסם היום

אם עדיין יש פה מישהו שלא חושב שצריך לטפל בתופעה הזאת

אין לי מה להגיד

אני מקווה שבמרכזי חיסון פותחים בקבוקים רק כשרואים כמה אנשים פיזית יש במקום

 

145724500_10225805327708399_8943802347415234682_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הבעיה, כל מי שמזמין תור ולא מגיע/ מבטל שעה לפני התור משלם 750 ש"ח קנס.

  • אהבתי 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...