Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, khalil כתב:

כשיגמרו דמי האבטלה, אז המיתון לא יהיה בתיאוריה בלבד, ואז הירידה בתוצר תורגש טוב טוב לכל אחד שיצטרך לצאת ולפרנס את עצמו ואת משפחתו. 

 

 

 

זכאות לדמי אבטלה האורכה עד אמצע אוגוסט. לדעתי יחלקו דמי אבטלה עד אחרי החגים כי בתקופת החגים בטוח לא יסגרו את הברז. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

@korola - האקספוננט שלך פועל. ביממה האחרונה 839 מאובחנים חדשים. ומספר הבדיקות בירידה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי בטוח שיתחילו להיערם גופות ברחוב. אבל הוירוס לא נראה שמחסל על ימין ועל שמאל. זה הקיץ? מערכת החיסונית של האנשים בתקופה הזו? אנשים שומרים יותר על ריחוק/מסיכות ושאר ירקות?

מעניין אם עוד 50 שנה יתפרסמו הפרוטוקולים ונגלה שלא לוחצים על הברקס (ההקלות) כי סיבות (כל אחד והספקולציה שלו).

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

למרות כל הקשקשת של השרלטנים שקוראים לעצמם פרופסורים
ירדנו ל 39 חולים קשה
22 מונשמים

תמשיכו לספר למישהו אחר על 5000 מונשמים וקריסה של מערכת הבריאות

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 
אז מתי אתה מפסיק להתראיין? [emoji849]
אני לא מתראיין ולא מחפש את זה
עובד ומרוויח את הכסף שלי בלי להפחיד אנשים ולספר סיפורים שלא היו ולא יהיו
בגלל זה לקוחות שנכנסים אליי למשרד קונים כל מה שאני מציע בכל מחיר ולא קןראים לי שרלטן כמו שקוראים למנכל משרד הבריאות ולפודלית הזאת שרצה אחריו ואפילו אופירה וברקו עשו לה ביצפר

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  
 
 
כל ההשכלות האלה יפות על הנייר
גם לראש הממשלה יש הישגים
זה אומר שכל מילה שיוצאת לו מהפה היא קדושה?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, sperial כתב:

@korola - האקספוננט שלך פועל. ביממה האחרונה 839 מאובחנים חדשים. ומספר הבדיקות בירידה.


מאיפה המספר של 839? לא אומר שלא יכול להיות, אבל נשמע לי מוגזם במיוחד שבשבת בארץ לא בודקים כמעט. מה שמעניין, שבחולים קשה ומונשמים יש ירידה, עם עליה די קטנה מבחינת הנפטרים. 

 

החבר @Transporter - דרך אגב, משרד הבריאות רוצה להוריד כמות אנשים שיכולים להיות באירועים. לטענתו, שליש מהנדבקים לאחרונה מקורם מאירועים. 

עריכה אחרונה על ידי garicho
פורסם (נערך)

אתה צודק. השתרבב לי המספר משלשום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 שעות, korola כתב:

חזרה לקורונה.

ב 27 שעות מאז הדיווח הקודם , עשו 16,000 בדיקות וגילו 621 מאובחנים חדשים.

באחוזים אנחנו מדברים על 3.8% חיוביים. 

בת 19 עם מחלות רקע נפטרה מקורונה בבית החולם של פרופ' זאב רוטשטיין (הדסה).

לא אמרו איזה מחלות רקע. 

 

שוב פעם מדברים על זה שאחוז החולים הקשים נמוך פי 2 (פעם קודמת אמרו שירדנו מ3% ל 2% ) לעומת מספר החולים הקשים מהמאובחנים בגל הראשון. 

יש 2 סיבות שמובילות לזה:

1) הרבה בדיקות וגילוי רב יותר של חסרי תסמינים.

2) האוכלוסייה המבוגרת שומרת על עצמה.

 

הסיבה הראשונה טובה, מכיוון שהיא מוציאה חולים ממעגל ההדבקה , מגלים יותר נכנסים לבידוד יותר ולכן המקדם של הבסיס האקספוננציאלי נמוך יותר. 

הסיבה השנייה מעולה, אם נצליח לשמור על הדבקות בלי להדביק את אוכלוסיית הסיכון (קשה לי להאמין שזה אפשרי) , אז נגיע במצב טוב יותר בחורף.

 

 

 

image.png

image.png

image.png

 

 

היום הוסיפו רק 218 מאובחנים ביחס לפרסום של אתמול בלילה. 

אבל ... כמות הבדיקות שהתווספו הם רק 6,800 בדיקות.  

 

וזהו מתאים ל 3.2% . באחוזים יש עלייה, השאלה האם לא הגיעו נבדקים וזה חדשות טובות.

או שפשוט עדיין יש בצנרת עוד 10,000 בדיקות שיגיעו עד חצות?

 

 

image.png.7ecb78e962ba307ef4d0943e2cd21434.png

פורסם

הבדיקות יגיעו מחר.

מיום חמישי לא היו הפניות. ההפניות של היום יבוצעו מחר, השתובוצ יגיע בשלישי - רביעי.

דרך אגב, התבנית של שיא באמצע השבוע ושפל בסוף השבוע קיימת בכל העולם.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

מיום חמישי לא היו הפניות. ההפניות של היום יבוצעו מחר

יש הפניות ואיסופי בדיקות גם ביום שישי עד הצהריים.

הזמן לתשובה נע בין 30-60 שעות.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

64cce8fc4c78d61d97e0d04ac81b5665.jpg

כל כך מתאים לשרשור הזה.
טרנספורטר צודק, ועם הנתונים (החשובים) אי אפשר להתווכח- כמות החולים קשה והמונשמים בבתי החולים כמעט ולא משתנה.
כמות החולים קשה והמונשמים כלכלית גדלה מיום ליום, וכולם מבטלים את זה.

פורסם
הבדיקות יגיעו מחר.
מיום חמישי לא היו הפניות. ההפניות של היום יבוצעו מחר, השתובוצ יגיע בשלישי - רביעי.
דרך אגב, התבנית של שיא באמצע השבוע ושפל בסוף השבוע קיימת בכל העולם.

שטויות במיץ. אתמול בלילה אשתי התקשרה למוקד של מכבי והיום עשתה בדיקה בגלל שחברה שלה ללימודים אומתה כחולה (נדבקה באירוע אגב...)


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורסם
לפני 25 דקות, asafasraf כתב:

64cce8fc4c78d61d97e0d04ac81b5665.jpg

כל כך מתאים לשרשור הזה.
טרנספורטר צודק, ועם הנתונים (החשובים) אי אפשר להתווכח- כמות החולים קשה והמונשמים בבתי החולים כמעט ולא משתנה.
כמות החולים קשה והמונשמים כלכלית גדלה מיום ליום, וכולם מבטלים את זה.

 

גם אתה מאמין שאם לא היינו עושים סגר אז המצב הכלכלי היה יותר טוב?

אם לא היו סוגרים מופעים, בתי קולנוע, קניונים, חתונות, האם הכל היה ממשיך כרגיל?

 

פורסם

כתבתי שהסגר הראשוני נעשה בזמן ונתן לנו מרווח נשימה.
מאז ועד עכשיו, דואגים רק להפחיד אותנו שסוף העולם מתקרב, כשהסיכוי למלחמת אחים כאן גדול פי כמה.

×
×
  • תוכן חדש...