Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, korola כתב:

 

שהתקנת את מערכת ההפעלה של גוגל הטלפון שלך, לחצת שאתה מאשר את ההסכם שלהם.

בהסכם כתוב שהם רשאים לאסוף עליך נתונים כולל מיקום והתנהלות שלך.

אבל הם חייבים לנתק את הפרטים שלך ממאגר המידע.  והם יכולים למכור מידע סטיסיטי לכל דורש.

 

 

בחיי אנחנו מאבדים יותר מידי פרטיות בתמורה למעט מידי נוחות. הבעיה היא שאי אפשר לחזור אחורה כמעט כל השירותים עברו לסלולר. לוותר על השירותים האלה זה ממש לחיות off the grid כמו איזה רדנק בדרום ארה"ב. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 42 דקות, מרק10 כתב:

מי מסוגל להתייחס להודעה הבאה של שר האוצר רק לחלק הצבוע בכחול.

 

 

הוא מתייחס לCommunity Mobility Reports שגוגל החלו לפרסם לפני כמה חודשים, הם פרסמו את זה ככלי עזר למקבלי החלטות שמאפשר לקבל תמונת מצב כללית על תנועות האזרחים במדינה.

זה האתר: https://www.google.com/covid19/mobility/

וזה הדוח העדכני של ישראל: https://www.gstatic.com/covid19/mobility/2020-06-14_IL_Mobility_Report_en.pdf

הדוחות האלה מתעדכנים בערך פעם בשבוע.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
 
בחיי אנחנו מאבדים יותר מידי פרטיות בתמורה למעט מידי נוחות. הבעיה היא שאי אפשר לחזור אחורה כמעט כל השירותים עברו לסלולר. לוותר על השירותים האלה זה ממש לחיות off the grid כמו איזה רדנק בדרום ארה"ב. 

תעבור לאייפון (אויי ואבוי איזו תיבה פתחתי).

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

 

כמו שנאמר,  תגדיר שלא חובה להתקין אפליקצת מגן.

אבל מי שרוצה לנסוע ברכבת , להיכנס לקניון , להיכנס לסופר , לנסוע באוטובוס.

להיכנס למסעדות , חייב להראות אפליקצית מגן פעילה ומאושרת.

ואז תוך שבוע ל90% מהאזרחים תהיה אפלקציה על הטלפון 

 

לי אין כרגע את האפליקציה כי הבנתי שהיא בעייתית ומפתחים משהו אחר במקום. או שאני טועה?

"ai motoare capul doare"

פורסם

אכן , דובר פה לפני כמה עמודים. 

זה נקרא מגן 2,  לפי לינק שמשהו צירף, הטלפון כל הזמן סורק את השטח בעזרת ה"שן הכחולה" שלו.

ברגע ש2 טלפונים עם "שן כחולה" ו"מגן 2" מזהים שהם בטווח. הם מבצעים "לחיצת ידיים".

בעזרת מפתח ציבורי ופרטי, הם מחליפים הודעות ושומרים ברשומה שלהם את המפגש (בתכלס שומרים את מפתח הציבורי + הוכחה של חתימה שאכן אותו פגשת). 

ככה בעצם בלי GPS האפליקציה על הטלפון שלך שומרת את כל הטלפונים שהיא פגשה בשבועיים האחרונים.

במידה ותתגלה כחולה , יוציאו מהטלפון שלך את כל המפתחות הציבוריים שנפגשו איתך ב 14 יום האחרונים.

ותשלח להם הודעה להיכנס לבידוד. 

 

יתרונות:

הטלפון שלך רק אוסף נתונים

הוא לא מבצע חישובים ולא חשוף לכל המסלולים של כל העולם ואחותו

אם היית במגע עם חולה קורונה תקבל הודעה בדחיפה  

לרשויות יש מידע על כמות המגעים שקיימת באכלוסייה 

 

חסרונות:

לפעמים יש "לחיצת ידיים" של "שן כחולה" גם לטלפונים שנמצאים 10 מטר ממך,  כל האנשים שאיתך בפקק על איילון .

 

במגן 1: 

ה GPS של הטלפון של היה צריך להיות פתוח , הטלפון שלך היה צריך לאסוף את המסלול שלך.

 

ברגע שמתגלה חולה - המסלול שלו מופץ לכל הטלפונים.

כלומר כל יום הטלפון שלך מקבל 300 מסלולים של אנשים , והטלפון שלך צריך לבצע את הבדיקה על כל המסלולים. 

 

 

פורסם (נערך)

אז מה תכלס? כדאי להתקין את האפליקציה? לחכות שתצא החדשה? לא להתקין בכלל ולשים כובע מנייר אלומיניום?

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם

אני לא מתקין ..  

 

א. אני נזהר לא להידבק 

ב. לא רוצה סתם להיכנס לבידוד 14 יום 

ג. אם אהיה חולה ללא תסמינים, לא רוצה לדעת על זה בכלל - לא רוצה להמתין ל 2 בדיקות שליליות רצופות על מנת לחזור לחיים 

ד. אם יהיו תסמינים קלים , גם לא רוצה לבדוק כלום.

ה. אם יהיו תסמינים קשים - נזמין פינוי באמבולנס ושיבדקו קורונה בבית חולים 

 

לסיכום:

סתם מבזבזים כסף , רוצים שיהיה אפקטיבי , חייבים להכניס מקלות וגזרים. 

 

פורסם
לפני 2 שעות, farkash7 כתב:


תעבור לאייפון (אויי ואבוי איזו תיבה פתחתי).


אפל בדיוק הודיעו שהם מעבירים את כל המחשבים שלהם למעבדי ARM בתוצרת עצמית.

פורסם
בתאריך 21.6.2020 בשעה 18:22, yossiaviel כתב:

הכי קל, זה לקחת מהכתבה את ה-"רצוי".כמובן, שזה עדיין לא הוכח מדעית.

הוא יכול לספר את זה לברזילאיים. הם עדיין ממשיכים במרץ לחפור קברים.

 

נחזור לרגע, אלינו.

כבר דיברו אינספור פעמים, על הזילזול אצלנו, בכל מה שקשור למסכות, ולריחוק חברתי.

אצלנו מזלזלים. וחזק. 

אם כמות של-300+ ביום, לפי חשבון פשוט, זה יוצא 10000 בחודש. מתוכם כמה יהיו מונשמים? או חלילה מתים? לא ניתן לדעת. זה כבר מזל. זה כמו ללכת בשדה מוקשים ולנחש איפה לדרוך.

נדבקת? אתה לא יודע לאן זה ייקח אותך. גם צעיר, וגם מבוגר. 

אצלי בחנות, אני מעיר לאנשים, פעם, פעמיים, שלוש, והם שמים מסכה וכעבור שנייה הם מורידים. לפעמים אני מגיע לקטע שצריך להזהיר באי קבלת שרות והוצאה מהחנות החוצה.

על מה שקורה בטיילת, כאן, ובבתי מלון זה פשוט קטסרופה אחת גדולה.

אני לא מחבב את ביבי, ולא הצבעתי בעדו. אבל אם הזלזול הנ"ל לא ייפסק, והגדלת האכיפה והקנסות, לא תעזור בהורדת קצב ההדבקה, הפתרון היחידי, זה סגר הדרגתי.

זה עצוב מאוד לומר את זה, אך בהיעדר חיסון, או תרופה וודאית מוכחת, אין פתרון אחר.

 

 

 

סליחה על האוף- טופיק, אבל, יוסי, לפי חברים לעבודה שחזרו מאילת בסופ"שים האחרונים, העיר מפוצצת. זה נכון?
אני אמור לנסוע לשם בסופ"ש הקרוב (4 ימים) ולא מתכנן לצאת מהמלון (דן אילת- יקר; הקורונה לא הורידה מחירים) מלבד גיחה לצלילת נסיון וקניה של דייסון X-משהו, אבל הצפיפות מרתיעה אותי.
@yossiaviel

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

הייתי בסופ״ש שעבר ולפי ההתרשמות שלי ממש לא מפוצץ שם. צריך לקחת בחשבון שרק 20 מלונות מתוך 53 חזרו לעבוד.
לעומת קיץ רגיל התפוסה היא להערכתי בערך סביב ה-40%.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 19 דקות, asafasraf כתב:

הייתי בסופ״ש שעבר ולפי ההתרשמות שלי ממש לא מפוצץ שם. צריך לקחת בחשבון שרק 20 מלונות מתוך 53 חזרו לעבוד.
לעומת קיץ רגיל התפוסה היא להערכתי בערך סביב ה-40%.

אני מחפש לסוע לאילת בשבוע ראשון-שני של אוגוסט והמחירים כמו שנה שעברה,אפילו ייצא יקר יותר ב40 שקל ללילה לבן אדם.

אזמין רק יום לפני היציאה ככה או ככה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, korola כתב:

עוד הרבה לפני 50 מתים ביום - אנשים לא יגיעו לחתונות. 

עוד הרבה לפני 50 מתים ליום - אנשים ימגנו את עצמם במסיכה שקף, משקפי מגן וכפפות .

 

בינתיים אני מוצא את עצמי יושב עד השעות הקטנות של הלילה בגני אירועים עם בעל הבית

עושה מדידות, משחק עם סקיצות, מזיז ברים מקטין מגדיל בשביל להתפשר עם זוגות על 500 איש חצי באולם חצי בגן

אם יאשרו 1000 איש יגיעו גם 1000

רק אתה חושב שאנשים יעצרו את החיים

זה לא קרוב לקרות תהיה רגוע

 

 

לפני 16 שעות, farkash7 כתב:

 

טרנספורטר באמת התלוננת עכשיו על נהג בלי מסכה שבגללו אתה לא יכול לפתוח מופעי ענק?

 

כבר אמרתי ראיה סובייקטיבית שהיא תופעה.

 

ברור שהתלוננתי

זה הנהג הזה שעושה מה שבא לו וצריכים לפטר אותו כדי שישב בבית לחשוב על זה

ואמהות שאומרות לא נורא הילד יסתובב בלי מסכה הוא לא בנוי לזה

ומבוגרים שחייבים לנשק את הנכדים

כל אלה ואחרים גורמים להדבקות  ובגללם אי אפשר לאשר עוד הקלות

 

לפני 9 שעות, yuvalganim כתב:

הכל הולך לקראת סגר מוחלט בחגים, אנחנו עוד נהיה חודשיים-שלושה בבית.

אין אופציה אחרת

 

מה פתאום חודשיים שלוש זה לא עוזר לשום דבר

אני מהמר על מינימום 8 חודשים סגר עם אופציה להאריך לשנה וחצי

 

תוסיפו לזה את כל אלה שעוד מעט מפסיקים לקבל אבטלה ובטוח שיהיה פה סגר בקרוב

לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

שימו לב שאושר בהחלטת ממשלה בין היתר על הסמכת פקחים לתת דו"חות, עוד לא ברור איך זה יקרה, כמה זמן זה ייקח, או הסמכויות שיוענקו לפקחים.

 

תזכיר לי מתי כתבתי כאן שבמקום לחפש רכבים ששכחו לשים פנגו צריך להתחיל להתעסק במה שחשוב ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 8 שעות, halperin96 כתב:

אני מחפש לסוע לאילת בשבוע ראשון-שני של אוגוסט והמחירים כמו שנה שעברה,אפילו ייצא יקר יותר ב40 שקל ללילה לבן אדם.

אזמין רק יום לפני היציאה ככה או ככה.

 

בדיוק חזרנו משבוע באילת. אנחנו היינו בצד השני(ישרוטל ים-סוף) והיה ממש נחמד. גם מריאנו אידלמן קפץ עם המשפחה לחופשת סוף עונה(ארץ נהדרת). בכללי החלק הזה של אילת מאוד מוצלח למי שמחפש ים.

 

העיר עצמה מפוצצת! לקראת הסופ''ש זה בכלל טירוף! ברמה שאין חניה/פקקים ותורי ענק לחנויות ואפילו לקניון. מרכז ביג וחלק גדול מהטיילת מרגיש כמו לפני משחק של בית''ר מול בני חורה. שאף אחד לא יפגע, אבל לערסיאדה הזו אין שום כבוד להנחיות או האנשים שסובבים אותם...

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...