Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, gadik6 כתב:

 

כל שטות לא מבוססת שכותבים על טראמפ זה ביקורת, אבל ברגע שנותנים טענה נגדית ומנומקת אז זה לחטוף סיבוב?

 

זה גם מה שיפה בשרשור הזה - כאן אף אחד לא טועה, כולם רק צודקים, בדיעבד.

 

 

 

הפאנטיות שלך לטראמפ נוטפת דרך המסך. תופעה לא ברורה לחלוטין שנפוצה מאוד בקרב הציבור הישראלי. אני חושב שאפילו במדינות אדומות בארה"ב אין סגידה כל כך עיוורת לאיש הזה. 

 

אתה יודע מה? I will extend an olive branch to you אני מקווה שטראמפ גאון. אדם מבריק. היחיד שרואה את הדרך הנכונה להוביל את ארה"ב והמערב במשבר זה. כל מה שהוא אומר חקוק על לוחות הברית.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בערך אותו הדבר.

13-24-45-200.gif

  • מצחיק 4
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

הפאנטיות שלך לטראמפ נוטפת דרך המסך. תופעה לא ברורה לחלוטין שנפוצה מאוד בקרב הציבור הישראלי. אני חושב שאפילו במדינות אדומות בארה"ב אין סגידה כל כך עיוורת לאיש הזה. 

 

אתה יודע מה? I will extend an olive branch to you אני מקווה שטראמפ גאון. אדם מבריק. היחיד שרואה את הדרך הנכונה להוביל את ארה"ב והמערב במשבר זה. כל מה שהוא אומר חקוק על לוחות הברית.

 

כשאין טיעונים עניינים אז מתחילים להתייחס לגופו של כותב ולא לגופו של נושא.

 

גם היהירות שלך נוטפת דרך המסך. תופעה לא ברורה בקרב אנשים שהמקסימום שהם כנראה ניהלו זה את ועד הבית בבניין שלהם בירוחם, אבל מרגישים מאוד בנוח לתפוס תחת על אדם שניהל עסקים של מיליוני דולרים, ומחזיק כרגע בתפקיד הבכיר בעולם המערבי.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

ידוע משהו לגבי מתי יתחילו "ההנחיות החדשות"? צריך לנסוע להורים (בין-עירוני) לטפל במשהו שלא סובל דיחוי ולא בא לי לקבל קנס משוטר מתלהב מידי על זה שיצאתי עם האוטו.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 14 דקות, MadCat_LE כתב:

ידוע משהו לגבי מתי יתחילו "ההנחיות החדשות"? צריך לנסוע להורים (בין-עירוני) לטפל במשהו שלא סובל דיחוי ולא בא לי לקבל קנס משוטר מתלהב מידי על זה שיצאתי עם האוטו.

בקרוב הולכים לקבל הכרעה ויקח זמן עד שיפרסמו את הכל לציבור ועוד מרווח עד שיתחילו לאכוף, בקיצור במהלך היום כולל הערב לא רואה בעיה שתסע.

תשמור על ההורים.

 

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, gadik6 כתב:

 

כשאין טיעונים עניינים אז מתחילים להתייחס לגופו של כותב ולא לגופו של נושא.

 

גם היהירות שלך נוטפת דרך המסך. תופעה לא ברורה בקרב אנשים שהמקסימום שהם כנראה ניהלו זה את ועד הבית בבניין שלהם בירוחם, אבל מרגישים מאוד בנוח לתפוס תחת על אדם שניהל עסקים של מיליוני דולרים, ומחזיק כרגע בתפקיד הבכיר בעולם המערבי.

 

 

ברור כי רק מי שירש מיליארדים מאבא שלו בתכנוני מס עזבון יכול להעביר ביקורת על טראמפ שמש העמים, מעביר השגרירות לירושלים, כובש רמת הגולן, לוחם הצדק והאמת, מנצח שינויי אקלים ושובר הסינים. 

 

בכל אופן, נושא טראמפ נלעס בפורום לאורך 750 עמודים. כל אחד מחזיק בדעתו על האיש הזה. אני מקווה שאתה צודק ואני טועה. באמת. לא צחוק.

 

לפני 19 דקות, MadCat_LE כתב:

ידוע משהו לגבי מתי יתחילו "ההנחיות החדשות"? צריך לנסוע להורים (בין-עירוני) לטפל במשהו שלא סובל דיחוי ולא בא לי לקבל קנס משוטר מתלהב מידי על זה שיצאתי עם האוטו.

 

כנראה היום ב-20:00 - 21:00 בשעת נאום המלך. האכיפה תתחיל, כנראה, ממחר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי מה שהבנתי מאתרי חדשות, רק מחר יתחילו לאכוף. גם לא ברור מה בדיוק יאכפו כי לא הודיעו בצורה רשמית שום דבר. 

לפני 16 דקות, MadCat_LE כתב:

ידוע משהו לגבי מתי יתחילו "ההנחיות החדשות"? צריך לנסוע להורים (בין-עירוני) לטפל במשהו שלא סובל דיחוי ולא בא לי לקבל קנס משוטר מתלהב מידי על זה שיצאתי עם האוטו.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו התייחס להחרפת ההנחיות שמתכננים במשרד במסגרת המאמצים לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: "רק שירותי רפואה, מזון ותרופות ישארו פתוחים, לצד דברים חיוניים שנדרשים כדי לתמוך באלה - חשמל, מים וכו'. העמדה של משרד הבריאות בנושא ברורה. זה אולי נשמע צעד קיצוני אבל אני חושב שצריך לסגור גם את חנויות המזון ואולי לחלק לציבור מנות קרב, אבל מהלך שכזה דורש תשתית נרחבת".

 

פורסם (נערך)

@David32 למישהו היה ספק?

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

אי אפשר להתפלל מהבית?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...