Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בבעלותי רכב פיג'ו 208 שנת 2016, דגם Active Pro.

רציתי לבקש את עזרתכם מאחר ואין לי שום ידע בתחום הזה,

מה אני צריכה לקנות/להוסיף/לשנות בשביל לקבל עוצמה גבוהה יותר של סאונד ברכב ושהאיכות עדיין תישאר טובה?

ואם יש אפשרות שכל זה לא יעלה לי יותר מ-500 ש"ח?

אשמח להמלצות מה לקנות.

 

תודה רבה,

שירה.

פורסם (נערך)

מציע לך ללכת לבעל מקצוע ולקבל ממנו חוות דעת והמלצות בהתאם לממצאים ברכב שלך. ממליץ על יוסי אלפיין ו- blue monkey .

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם (נערך)

 

את צריכה סט קומפוננט קדמי ורמקולים 6X9 על המגש האחורי 

מומלץ מאוד גם להחליף את המערכת המקורית של הרכב בהמשך.

 

באזור התקציב שלך אפשר להכניס :

https://www.alexsander.co.il/product/6190/jbl-stage-9603

https://www.alexsander.co.il/product/9450/6-5-jbl-cs-760c

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

שלום שירה

התקציב שלך מאוד מוגבל לשידרוג לרמקולים עם התקנה מקצועית 

(אלך כנקודת הנחה שהתכוונת ל500 כולל התקנה כמובן)

 

כמובן צריך קודם לשמוע את הקיימים ובמידה והם לא תקיינים

 

הייתי ממליץ לך לחסוך עוד קצת ולרכוש את הסט Focal RSE-165 6.5 

עולים 400~500

התקנה 150~200 

ויתנו תמורה לכסף ששילמת !

 

ובמידה ותרצי עוד יותר שידורג אז אכן רמקולים 6X9 על המגש יתנו לך עוצמת ווליום

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

תודה לכולם על התגובות!

בנוגע להצעות שלכם רציתי לשאול,

לגבי הקומפוננט הקדמי, אם מהיצרן כבר יש מקום לרמקולים האלו הקטנים, בצידי הדלתות למעלה, (צירפתי תמונה להמחשה) בכל זאת יצטרכו לקדוח לי חורים לזה?

ולגבי הרמקולים 6x9, יהיה צורך לחורר את המגש האחורי לשם כך?

000001583792.jpeg

פורסם
לפני 6 שעות, Shira3 כתב:

לגבי הקומפוננט הקדמי, אם מהיצרן כבר יש מקום לרמקולים האלו הקטנים, בצידי הדלתות למעלה, (צירפתי תמונה להמחשה) בכל זאת יצטרכו לקדוח לי חורים לזה?

ולגבי הרמקולים 6x9, יהיה צורך לחורר את המגש האחורי לשם כך?

 

בנוגע לקומפוננט {שמורכב ממידבאס וטוויטר נפרדים וקרוס אובר פסיבי שחותך את התדרים בניהם}

אז אפשר להתקין גם את המידבאס וגם את הטוויטר במיקום המקורי

יש אפשרות שזה ידרוש איזה שהיא עבודת קוסטום פנימית בדיפון או בדלת 

אבל מבחינה חיצונית לאחר הרכבת הדיפון את לא תרגישי בשינוי.

 

בנוגע למגש האחורי 

אז כן ,זה דורש לחורר את המגש האחורי עלמנת להכניס שם זוג 6X9 

אופציה נוספת היא פירוק המגש המקורי ובניה של של מגש מעץ MDF בציפוי בד מסוג לבד שחור.

 

 

 

פורסם

לבצע לחיתוך למגש לרמקולים יראה באופן הבא

(אל תתיחסי למגבר והסאבוופר)

 

תמונה מעל ותמונה מתחת

 

אכן צריך לבדוק כמה המגש שלך חזק כי הם כבדים

75F4CD69-6453-4B8E-B1DC-B0B2583F8EC1.jpeg

05BDFC71-F42F-4B21-B0AB-36B279B5544C.png

עוד אופציה אם אתה לא רוצה לבצע חיתוך במגש מטעמי מחוסר איחסון עקב התקנת הרמקולים שהם בולטים למטה

אפשר להתקין ההגבה

או

להשים אותם בתוך קופסאות יעודיות לרמקולים 6x9

והם ישבו על המגש. לא חיתוך

E659B4C7-CBB4-44D2-888F-2E21F2034F27.jpeg

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...