Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 איירקרוס או פיג'ו 3008 [כותרת נערכה]


Nikita94
שימו לב! השרשור הזה בן 1339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 24 דקות, GTאי כתב:

 

היינו באותה התלבטות לפני חודשיים. ההנחות היו פחות ממה שהם עכשיו. אנחנו בחרנו ב 3008 כי הוא יותר "עשה את זה" לאשתי. 

משהו בעיצוב של הסיטרואן נראה די ישן לעומת הפיזו. וכמה שסיפרו שאפשר להגדיל את התא מטען זה לחלוטין מוחק את האפשרות לשבת בנוחות מאחורה אז זה יותר גימיק שיווקי.

 

לקחנו את הפרימיום כך שמבחינת מערכות בטיחות יש את מה שהיא רצתה, זחילה בפקקים חסר לי (יש לי ברכב השני) אבל היא לא ראתה את זה כיתרון משמעותי.

החלטנו בסוף לקחת את הסיטרואן בדיוק בגלל הפיצ׳ר של זחילה בפקקים.

מסקרנות, מה הרכב השני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני גם חיפשתי 3008 יד 2.

ברוב הרכבים שראיתי אפילו ברכבים עם קמ נמוך.

ההגה היה מקולף.

וגם משענת היד היתה במצב לא טוב.

עריכה אחרונה על ידי avi 1234
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, GTאי כתב:

אני חושב (האמת בטוח) שאתם עושים עוול ליחדת ההנעה של 1.2. 

הרכב טיפה פחות מ 1.4 טון, המנוע עם 130 כ"ס, 23.5 קג"מ שמגיעים כבר ב 1,750 סל"ד. תאוצה של 9.7 שניות, גיר 8 הילוכים שהוא והמנוע מציעים שילוב לא פחות ממעולה.

אם כל הנתונים האלו היו על מנוע 1.5 אף אחד לא היה רושם כלום, קשה להתרגל למנוע קטן.

 

אני בעלים של אחד כזה (רכב של אשתי). הוא לא ג'ון ביריון אבל לחלוטין נותן עבודה יפה מאוד. מי שלא מחפש רכב "חזק" זה בהחלט מספיק לו... ברור שאם היו לי עוד 15K פנויים הייתי לוקח את ה1.6, אבל המנוע הזה באמת שעושה עבודה טובה.


כשמנוע 1.2T עם 3 ציל' מחובר ל3008 - כשאתה לוחץ על הגז הוא אומר "אוקיי, הזמן לתת עבודה הגיע".

כשמנוע 1.6T עם 4 ציל' מחובר ל3008 - כשאתה לוחץ על הגז הוא אומר "חיברתם לי פה משהו ? כי אני לא בדיוק מרגיש עומס..."
וזו התחושה שמתקבלת גם בנהיגה בכל טווח המהירויות שאתה מכיר.

כשאני הולך לבדוק אוטו אני לא הולך לבדוק אותו בפול גז, אני בודק אותו כמו שאני נוהג ביום יום - מתחיל מלחיצה עדינה על הגז.
כשאני נסעתי על הרכבים היה המנוע 1.2T משודך לגיר 6 הילוכים (סוף 19) ולא 8 הילוכים.
וזה בדיוק ההבדל - ה 1.6T פשוט לא מרגיש את המאמץ, וה 1.2T פשוט לא עושה את זה אותו הדבר (ואין מה לעשות, למרות נתוני הקג"מ עדיין ה 1.6 משיג אותם בפחות סל"ד ונותן עוד 35-50 כ"ס יותר - ומרגישים את זה).

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הזמן לתת עבודה הגיע" זה צורת הנהיגה שלפי דעתי רלוונטית ללפחות 80-90 אחוז מרוכשי SUV בסגנון הזה. 

שוב, אין ספק שמנוע 1.6 טוב יותר, וגם אני הייתי מעדיף אותו. אבל מנוע 1.2 עושה את העבודה עם תחושה של רכב רגיל.

 

אגב, בין הגרסה של 6 הילוכים לזו של ה8 הילוכים יש הבדל בתאוצה של שניה - כ 10% הבדל זה לא מעט ויתכן והתחושה שלך היתה שונה.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע 1.2 טורבו עם 3 ציל' משמש גם את הפיג'ו 5008 אשר משקלו כבד יותר.

ברחבי אירופה באזורי הרי האלפים תמצאו מבחר רב של רכבי פיג'ו 5008, 
השייכות לחברות השכרה השונות וכמובן גם רכבים פרטיים בהם קיים מנוע 1.2 טורבו עם 3 ציל'.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, אליהו שבת כתב:

זה שאתה חי לא אומר שאתה נושם

הפוך.

לפני 10 שעות, GTאי כתב:

"הזמן לתת עבודה הגיע" זה צורת הנהיגה שלפי דעתי רלוונטית ללפחות 80-90 אחוז מרוכשי SUV בסגנון הזה. 

שוב, אין ספק שמנוע 1.6 טוב יותר, וגם אני הייתי מעדיף אותו. אבל מנוע 1.2 עושה את העבודה עם תחושה של רכב רגיל.

 

לא מדובר על התגרזנות אלא על התחושה שהמנוע לא עושה את עבודתו בקלות ובטבעיות (וזה מפריע לי דם במנועי הליטר של ואג שממש לא חלשים). מדובר על הנינוחות שהמנוע מבצע את העבודה ולא אם הוא מבצע אותה.

 

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, yogev20 כתב:

wildlands2019

הלוואי שהקילופים היו רק בהגה בחלק החיצוני, כיסוי הגה איכותי מעור אמיתי, היה סוגר את הפינה.

אני מדבר על קילופים בחלק הפנימי היכן שיש כפתורי שליטה - כאן אין מה לעשות, מלבד החלפת הגה.

אגב, זה לא היה רק בלובינסקי, ראיתי גם  בטויוטה סלקט כמה רכבים (אומנם בודדים) עם הגה שחוק לגמרי. ( מבחינתי, רכבים פסולים)

 

הסיבה לזה לאו דווקא מהזנחה בשימוש, אלא זה יכול לקרות מחומרים סוג ז' שמשתמשים ברחיצת רכב, בגלל זה אני לא מוותר על רחיצה "ידנית" בלבד, ופנים הרכב בלי שום חומרי ריסוס.

 

לגבי מנוע ה1.2T וה1.6T בנזין, אח שלי עשה נסיעת מבחן על שניהם אפילו כמה פעמים, אם נוהגים רגיל ה1.2 אחלה, אך אם לוחצים או מנסים עקיפה מהירה ובכלל בעליות אז מורגש טיפה חוסר כח, אחרי שעולים על ה1.6T, מבינים עד כמה ה1.2 חלש, כי אז ה1.6T זז ללא מאמץ בכלל ואם לוחצים פשוט טס, ומרגיש הולם את הרכב יותר, זה כמו לקנות אודי Q3 עם מנוע 1.0/1.2 טורבו של הקונצרן, מעבר לזה שיש גם שרשרת טיימינג ולא רצועה, והיות שמדובר במנוע ללא ספק אמין יותר, אז בשבילנו הוא היה המנצח הברור.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מנוע 1.0 יכול להזיז יפה פורד מונדיאו, אין בעיה עם מנוע 1.2 ב3008, ולא ב5008. ה1.2 מנוע פופולארי באירופה שם רוב בעלי הרכבים האלא לא מחפשים להתגרזן אלא מנוע טוב וחסכוני. זה גם המנוע המומלץ ע״י מגזין What Car הבריטי עבור ב5008 (רכב נשנה שלהם בקטגוריה כבר שלוש שנים ברציפות...).

אני מאלו שיש להם קראש על העיצוב החיצוני של ה 3008 החדשה, אבל מנוע1.2T שנהגתי

יש 3008 חדשה שאני לא יודע עליה? קצת מוגזם לקרוא למכונית בת 4 שבעוד כשנה דגם חדש שלה יחשף חדשה ... :)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאני לא מבין למה המנוע הזה נחשב חסכוני.

אם אתה נוסע בין עירוני, במישור וללא האצות אז כן, הוא יהיה כזה, וגם אז ברמת הסביר.

 

בשימוש יום יומי בנסיעות עירוניות ובין עירוניות בעיר עם מעט עליות (לא כמו חיפה) הרכב עושה 1:10-1:11. ממש לא חסכוני.

חצי מהזמן הוא מוריד הילוך ונכס לטווח הטורבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהמר שה1.6 יותר חסכוני בפועל מה1.2 על הנייר

 

זה שבאירופה טוב להם עם זה וזה שהעיתונות משבחת את המנוע לא הופך אותו לאמין וחזק

 

לדעתי הוא חלש על מרכב 3008 ובטח על 5008 על 7 הנוסעים בתוכו.

 

נוסע על 1.6 ונהנה מכל רגע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שומע הרבה טענות כאן לגבי זה שה1600 נורא אמין וה1200 לא.

לגבי ה1200 יש את נושא הטיימינג שאם מחליפים הכל טוב ואין דאגות, האם הייתי קורא לזה לא אמין- לא הייתי ממהר לומר, זה יחסית בעיה שפשוט ולא כזה יקר לפתור וגם להבנתי שודרגה הרצועה בשנתונים החדשים.

לגבי ה1600(תקנו אותי אם אני טועה) זה אותו המנוע שבזמנו קיללו בתור המנוע הלא אמין של PSA וBMW אז נכון שמאז עבר זמן והמנוע עבר מקצה לא קטן של שדרוגים לאמינות(כנראה כבר עבר את 2.0 ועכשיו יותר לכיוון ה4.0 מבחינת גירסה😄) אבל להבנתי עדין יש למנוע את נושא הבעיות תזמון שלא נפתרו ב100%(משיחה עם המכונאי שהגיעה למנוע הזה בקשר לGTI שגם שם יש גרסה של המנוע הזה), אז נכון לא הייתי פוסל את המנוע הזה(רחוק מאוד מזה) אבל עדין לומר שהוא שיא האמינות כנראה שאי אפשר, ועדין כנראה שכדאי לא להיות שאנן לגמרי לגבי המנוע הזה. 

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...