Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפיאט פנדה


GaT

פוסטים מומלצים

כשמגיע הקונה הנכון... לפני שנה בערך אימי מכרה כזו לבנה 2011, גם כן טופלה בעדי מהיום שיצאה מהסוכנות. (אנחנו כמובן היינו יד 00)
נמכרה עם 100k על השעון, אחרי טיימינג, מצבר וצמיגים איכותיים.
חודשים עמדה בלוחות עד שהגיע מישהו והסכים לתת עליה 10 א"ש בקושי.

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 שעות, רפי לין כתב:

יש לי פיאט פנדה 2010 שקניתיה חדשה לפני 10 שנים ובסה"כ נסעה כ 65,000 ק"מ

(כן, שישים וחמישה אלף) או אפילו פחות, איני זוכר בדיוק.

בשבוע הבא היא תהיה בטיפול שנתי (במוסך פיאט שמשון יהוד) ואז אכתוב סקירת 

10 שנים עליה ועל הפיאט בראבו שלי שגם היא נרכשה חדשה בשנת 2010 ולה יש כ 73,600 ק"מ.

הפיאט פנדה נמכרה כחדשה במחיר גבוה שגרם למיעוט מכירות ממנה והמראה ועצובה היו כבר מיושנים

וקופסתיים.

יתרונה של הפנדה הוא במנוע 4 צילינדרים אמין מאוד.

בברכה  -  רפי לין

אם תחליט למכור יום אחד, אשמח לשמוע.

ואי אפשר לשלוח לך ה״פ...

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אתחיל במחאה קלה, הייתי בעלים מרוצה ביותר של פנדה 2014 במשך 4 שנים, אני לא חושב שהיא נראית "מזעזעת" (אבל לא על כך אתווכח) אבל תא הנוסעים בדור האחרון נותן תחושה הרבה יותר נעימה לדעתי, הרכב מבודד יותר והאמת, כשיושבים בפנים התחושה היא של רכב גדול (הרבה) יותר ונוח מאד.

 

הפנדה מאד מאד אמינה, אין שום קשר בין המוניטין שיצא לדגמי פיאט ולבין הפנדות ולמי שמעוניין ברכב ידני, היא המיני בהא הידיעה נכון לפחות לתחילת העשור שכן הרכב מצוין, נוח, זריז אמין עם תפעול גיר/מצמד הטוב ביותר גם ביחס לקטגוריות גבוהות יותר אך מיושן וזה מורגש. זה בעצם החיסרון היחידי שלה... במיוחד בדגמים שהובאו לארץ.

 

אגב, הפנדה קרוס 4X4 על דגמיה נחשבת לרכב "מיני-שטח" מעולה שבמעולים ובמבחנים מול הטובות בתחום היא מתמודדת בכבוד רב:

 

רכב מתוק שכנראה בגרסתו הנוכחית, סיים את חייו, בשיבה טובה(לא בישראל אך בהחלט באירופה).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היתה כזאת 2006 שמאד אהבתי, היתה מושלמת אבל בסוף עיקמתי לה את החזית קצת עם תיקון לא מושלם עם טמבון חליפי מגעיל אז כבר לא אהבתי אותה ונתקלתי ב500 כמעט חדשנ שהיא בול אותו הדבר רק קצת יותר יפה ובמקרה שלי עם מנוע כיפי יותר שבניגוד לפנדה צריך להתעסק בו מדי פעם וזה כבר מתחיל קצת להיות מטריד 😅

אם פיאט ימכרו דור חדש לפנדה שלא יהיה מכוער ושמן כמו הדור הנוכחי, עם העקרונות פשטות של הפנדה מהדור ההוא, במחיר של עד 60 אלף, אני פשוט הולך וקונה, אין דילמה בכלל.

 

אהבתי את הצבעים שהיו בדגמים המוקדמים האלו, כיסאות צהובים או כחולים, דשבורד בהיר, צבעי חוץ מיוחדים. אחרכך נהיו מעפנים והורידו את כל הצבעים היפים בפנים ובחוץ.

IMG_20140424_122140.jpg

IMG_20130930_164548.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, spidrman כתב:

טוב, אתחיל במחאה קלה, הייתי בעלים מרוצה ביותר של פנדה 2014 במשך 4 שנים, אני לא חושב שהיא נראית "מזעזעת" (אבל לא על כך אתווכח) אבל תא הנוסעים בדור האחרון נותן תחושה הרבה יותר נעימה לדעתי, הרכב מבודד יותר והאמת, כשיושבים בפנים התחושה היא של רכב גדול (הרבה) יותר ונוח מאד.

 

הפנדה מאד מאד אמינה, אין שום קשר בין המוניטין שיצא לדגמי פיאט ולבין הפנדות ולמי שמעוניין ברכב ידני, היא המיני בהא הידיעה נכון לפחות לתחילת העשור שכן הרכב מצוין, נוח, זריז אמין עם תפעול גיר/מצמד הטוב ביותר גם ביחס לקטגוריות גבוהות יותר אך מיושן וזה מורגש. זה בעצם החיסרון היחידי שלה... במיוחד בדגמים שהובאו לארץ.

 

אגב, הפנדה קרוס 4X4 על דגמיה נחשבת לרכב "מיני-שטח" מעולה שבמעולים ובמבחנים מול הטובות בתחום היא מתמודדת בכבוד רב:

 

רכב מתוק שכנראה בגרסתו הנוכחית, סיים את חייו, בשיבה טובה(לא בישראל אך בהחלט באירופה).

טוב אני חוזר בי מהמילה מזעזע. קצת הגזמתי האמת. היא יותר מוזרה. משהו בריבועיות העגולה (???) לא ירד לי חלק בגרון. פנים הרכב לגמרי יותר נעים בדור החדש, חוץ הפנדה שכתוב all over הדשבורד (כמו תפזורת לאנשים איטיים).

 

@liorwohl הצבע נראה טוב! אבל קשה לתחזק צבע כזה בארץ... זה היתרון של הלבן, למרות כל השיעמום הטמון בו.

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצרף קצת תמונות של הממתק (צילום זה לא צד חזק אצלי). 

 

חייב לציין שהמראות צד ממש טובות! בחיים לא ראיתי את הכביש כל כך ברור וגדול. 

המושבים עדיין לא נוחים (ממש לא נוחים לצערי).

נסיתי לתקוף כיכר, אני חושב כשהייתי ממש על סף החלקה קבלתי קצת פידבק מההגה, אבל פה זה בערך נגמר.

בשבוע הבא אחליף נוזל קירור (מיכל העיבוי לא יכל להיות יותר לא ברור ולא נגיש ממה שיש כאן). פעם אחרונה שהחליפו הייתה לפני שלוש וחצי שנים, וגם אז אני לא בטוח אם זו הייתה החלפה או תוספת.

בנוסף, החלטתי לטפל בהזעה מהאטם מכסה שסתומים. 

ברגע שאתחיל כמובן שאעדכן.

 

image.jpg

20200817_060048~2.jpg

20200817_060019~2.jpg

20200817_060137~2.jpg

20200817_060114.jpg

20200817_055846.jpg

20200817_055824.jpg

20200817_055759.jpg

20200817_055913.jpg

20200817_055947.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun
  • אהבתי 1

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.8.2020 בשעה 18:49, spidrman כתב:

אגב, הפנדה קרוס 4X4 על דגמיה נחשבת לרכב "מיני-שטח" מעולה שבמעולים ובמבחנים מול הטובות בתחום היא מתמודדת בכבוד רב:

 

לא, בחייאת, לא! 

הפנדה 4X4 היא רכב חמוד. כל השוואה שלו לרכבי שטח אמיתיים היא בדיחה, או במקרה שהבאת 'תכנית בידור'. עם עריכה. היתה פעם תכנית של טופגיר הם השוואה בין פנדה כזו לריינג' חדש.

בחיים האמיתיים ראיתי פנדה כזו שוברת את כל מכלול ההגה על קפל קרקע קטן, שרכב שטח אמיתי לא שם לב שהוא בכלל היה שם. 

חביב כן.

מתאים לקשישות בדולומטים  / טוסקנה - בהחלט כן.

בעל יכולות שטח כמו רכבי שטח אמיתיים - אפילו לא קרוב. 

 

אחרי שזה נאמר - הייתי שמח מאוד לפנדה דור ראשון. כל פנדה דור ראשון.  

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

אחרי שזה נאמר - הייתי שמח מאוד לפנדה דור ראשון. כל פנדה דור ראשון.  

 

יש, לא רחוק מכאן. https://www.autoscout24.com/offers/fiat-panda-900-i-e-cat-jolly-gasoline-grey-c2774dac-c588-e260-e053-0100007fe800?utm_source=web-share&utm_medium=copy&utm_campaign=share

עריכה אחרונה על ידי TDI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

בהצלחה רבה ותתחדש

סחטין על האומץ לקנות רכב לשימוש דיילי עם כזה קלומטרג'...

אין ספק שעברו בראש מחשבות על מכלולים שעלולים להתפרק. לכן, גם קניית הרכב נעשה בסכום כמה שיותר קטן, ונשאר לי בצד כסף לתיקונים (גם גדולים). ברגע שהעסק יעשה מייאש כלכלית, אמכור בשקלים בודדים.

כרגע, הכל נראה סך הכל בסדר. ימים יגידו...

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים גאה, ותיק ומסורתי של פנדות, שמחתי לראות שנפתח שרשור כזה. בעברי בעלים של פנדה 2009 והיום פנדה 2013 מילאנו.

הפנדות מהדור שלך הולכות ונעלמות, וכאלה שהן שמורות בכלל מעטות.

לדעתי הפנדה, במובן מסוים קצת המולטיפלה, היא גאונות הנדסית. מכונית אולטרה-אמינה, מאובזרת בצורה סבירה, כל זה עם מכלולים ותיקים שעדיין עושים את העבודה, מעוצבת עם חיוך לא יומרני, ומרווחת ביחס לגודלה.

עד היום - למרות שבחניה עוד שתיים גדולות, מאובזרות, חזקות ובטוחות - אני נכנס כל בוקר לפנדה בחיוך. כי זאת מסוג המכוניות שפשוט כיף להניע אותן בבוקר. בלי יומרות מיותרות. בלי הבטחות. היא לא הולכת להיות מהירה, אוחזת, מהנה לנהיגה, מפנקת או שקטה. היא פשוט הולכת לעשות את העבודה שהיא תוכננה אליה עם כיף וחיוך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי כזו שלוש שנים. נמכרה עכב מעבר זמני לחו"ל.

אחלה אוטו שבעולם. בלי תקלות ובלי סיבוכים. רכבי מיני ידניים יודעים גם לספק את הסחורה בכבישים מהירים. כביש 6 והילוך חמישי- הרכב נוסע!

גם היום אני עם ספארק ידני (גם 4 צילינדרים) ואותו סיפור- רכב פשוט, זריז וחסכוני בטירוף.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הפנדה אפשר לנסוע מאוד מהר בכביש בין עירוני, הבעיה מתחילה כשיש עליה.

אחרי שמכרתי את הדובלו ועליתי עליה ראשונה עם הפנדה זה היה כאילו אני גורר עוד פנדה מאחור.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הראשון שלי היה פנדה... רק שנת 82.
זה היה פשוט רכב נפלא, לא היה בו כלום, הוא לא היה נוח, אבל הוא היה אמין, חסכוני וחמוד באופן לא רגיל ואחד הרכבים שהכי אהבתי.

ב - the grand tour הספשייל על קולומביה, הפנדה סיסלי 4X4 הפגינה יכולות מרשימות.
 

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

140 זה מהירות שהפנדה חיה איתה בשלום, גם ללא 9 כוחות הסוס הנוספים, מעניין מה שכתבת על המראות - לפני מתיחת הפנים (ותוספת הסוסונים) הפנדה סבלה ממראות צד זוועתיות וקטנטנות.
ממליץ לעבור על צמות החשמל, כולל הפנימיות בפנסים ולראות שהבידוד לא מתפורר, בדיוק שיפצתי צמה של פנס מבפנים בגלל זה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...