Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפיאט פנדה


GaT

פוסטים מומלצים

החודש אעקוב שוב אחרי הדלק ואעדכן כאן את הצריכה. לדעתך היא גבוהה מדי? 

ולגמרי אכלתי דברים של פעם ראשונה לבד, אבל זה היה ממש מלמד 🙂

להשכיר רכב זה רעיון מצויין ואם באמת הרכב היה שוכב עוד יום כנראה שזה מה שהייתי עושה. למזלי אשתי (הטריה ממש מהשבוע האחרון) קיבלה הכל בהבנה ונעזרתי ברכב שלה ברוב השבוע. 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי פנדה שנוסעים בה רגוע תצרוך 1:16 וכזאת שמגזגזים לה את החיים 1:13-1:14.

נ.ב.
מזל טוב :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בבין עירוני עם עליות הייתה כ 1/17-18 בערך (69 כ״ס).

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון לגבי האגן...
אחרי ההרכבה גיליתי שוב נזילה ופירקתי פעם נוספת.
שוב נזילה (מאותו איזור, צד שמאל בצמוד לגיר. זה לא מחזיר שמן כי הוא הוחלף יחד עם הקלאץ').
ופירקתי פעם נוספת. בפעם השלישית קיבלתי את הריקושט מהפעם השניה. בפעם השניה, במקום הגוז'ון שעליו מלבישים את האגן (יש 4, אחד בכל פינה), הברגתי בורג 10 תואם. בדקתי לפני שהוא מצליח להתברג בקלות, ואכן התברג. הזהו שלא. מסתבר שחפרתי שם באיזו פלטת אלומיניום(תמונה מצורפת). בגלל החפירה, בפירוק ה3 יצאה יחד עם האגן חתיכת אלומיניום מאותה פלטה. כאן החלטתי שאני עוצר וגורר למוסך. מסתבר שיש פלטה שיושב ממש צמוד לבלוק (עליה יש את המחזיר שמן). גררתי את הרכב לאבי במוסך התלתן. הרכב ישב שם כמעט שבועיים עד שאבי הצליח למצוא את הפלטה. הפלטה הוחלפה יחד עם מחזיר שמן, שמן גיר והפקק של הבלוק (או בשמו ברחבי הרשת - פקק נס קפה. הרכבת הפלטה דרשה את הוצאת המנוע, אז זו הייתה הזדמנות טובה להחליף אותו).
המחיר היה סביר לדעתי ביחס לעבודה (2000 כולל הכל). מסתבר שהאגן היה מעוות באותה פינה וכנראה שאני לא יישרתי את זה כמו שצריך לפני ההרכבה. למדתי אחלה לקח בשכר לימוד שלא מבייש קורס באוניברסיטה.
אבל עכשיו אני יודע לפרק אגן בעיניים עצומות 🙂
בסופש הקרוב קבעתי עם כנופצון מלומד כדי להחליף רצועת טיימינג, מותחן ורצועת אביזרים.
הגיעו אלי חוטי ההצתה (בוש) וסוף סוף אוכל להחליף אותם יחד עם המצתים.
מתי שאחליף אעדכן לגבי מקטים, מחירים וכמובן אשתדל לעלות תמונות.
נקווה שיעבור בהצלחה 🙏

IMG_20210104_124119.jpg

IMG_20210104_124122.jpg

IMG-20201219-WA0007.jpeg

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון להודעה הקודמת (אין לי אפשרות לערוך כיוון שאיחדתי משתמשים וכרגע ההודעות הקודמות שלי נמחקו מהמשתמש) - הגיר פורק ולא המנוע! 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון חדש 🙂

נפגשתי בבוקר עם חבר הכנופייה והחלפנו את הדברים הבאים: 

טיימינג (פלוס מותחן) 

רצועת אביזרים

משאבת מים

נוזל קירור

פלאגים (סוף סוף הגיעו חוטי ההצתה) 

חוטי הצתה. 

היב ממש כיף ומלמד. גיליתי שרצועת אביזרים זה בערך הדבר הכי קל להחלפה. למדתי איך מסמנים ומרכיבים בהתאם לסימונים את רצועת הטיימינג. אני בטוח שאני צריך עוד כמה פעמים טובות לצפות מהצד ולנסות עם היד שוב, אבל מאמין שזה יגיע. 

 

מקטים ומחירים: 

קיט טיימינג 71775900 (40 £ מקורי)
משאבת מים 55284051 (32 £ מקורי)
רצועת אביזרים 46736814 (40 ₪ של gates)
פלאגים 55190788 (דנסו 4 ב100 ₪ אאל"ט)
חוטי הצתה 55195776/5 זה 2 סוגים שונים לצילינדר 1/4 וצילינדר 2/3 (bosch מחיר 28 €).

 

נוזל קירור, פלאגים ורצועת אביזרים נקנו אצל משה חלפים

קיט טיימינג ומשאבה מהאתר fiat workshop (אתר מצויין שאני מזכיר בכל הזדמנות. אחלה מחירים ומשלוח dhl. אם אין משהו באתר אםשר לשלוח מייל והם יכולים להשיג את החלק). 

חוטי הצתה מאיביי.

 

הוחלפו הנורות בקונסולה של המיזוג. נורות אורז 1.2w עלות של 5 ₪ לנורה (יש באיביי/עלי בגרושים). 

בנוסף לזה הייתה לי את הבעיה המפורסמת בפנס האחורי - הברקס מאותת במקום הוינקר ונורת אזהרה של האורות שנדלקת בכל פעם שאני על הברקס. 

הצלחתי לסדר באופן הבא וכבר החלפתי את הנורה, 21 w ב9 ₪, על הדרך (לפחות לעת עתה): 

מנתקים כבל מינוס מהמצבר. לא יודע אם זה חובה אבל הרגיש לי לא בטוח לעשות את זה כשהמצבר מחובר. 
אצלי הקונקטור היה שרוף באמצע, איפה שנכנס החוט השחור (הארקה).
קודם כל ניקיתי את כל החלקים השרופים (הפינים בצד של הבית פנס יושבים בתוך פלסטיק שחור שנמס לתוך הקונקטור) בעזרת מברג קטן, השתמשתי במברג שענים, ונייר מים. בדקו שהפינים (יושבים על החלק האחורי של לוח הנורות) נקיים וישרים גם כן. 
בתוך הקונקטור יושבות 5 לשוניות מתכת (terminals), אחת לכל חוט. אצלי הלשונית של הארקה הייתה לא ישרה. בעזרת המברג הקטן מושכים את הלשונית כלפי חוץ (מעלה), אבל מהצד שקרוב לחוט, החלק הפנימי, ולא מהצד שקרוב לשפת הקונקטור. הלשונית מחולקת לשניים. את אותו התהליך עושים לשני חלקי הלשונית עד שרואים שכל 5 הלשוניות מאוזנות ונמצאות באותו קו. מומלץ לבדוק שבית הנורות נקי מקורוזיה או כל לכלוך אחר.
מחזירים הכל חזרה, מחברים את הפנס לקונקטור, מחזיקים חזק אצבעות ובודקים שהכל עובד. 

 

אמשיך לעדכן 🙂

 

 

IMG_20210123_114635.jpg

IMG_20210123_114641.jpg

IMG_20210123_114647.jpg

IMG_20210123_114652.jpg

IMG_20210120_183007.jpg

IMG_20210121_153117.jpg

IMG_20210118_114552.jpg

IMG_20210113_071539.jpg

IMG_20210120_174207.jpg

IMG_20210120_174817.jpg

IMG_20210120_173746.jpg

  • אהבתי 3

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא שיש לי יותר מדי זמן פנוי (התזה מתקדמת בקצב סבבה, אין לי תרגולים להעביר ועובד פחות) אז החלטתי לעבור על כמה דברים שהציקו לי: 

ליטוש פנסים קודם כל. הפנסים היו במצב מזעזע (לפחות לדעתי...), אז קראתי כמה מדריכים והחלטתי לעשות. האמת שזו עבודה ממש פשוטה ומהירה (שעה בסך הכל). כל מה שצריך זה לשייף עם ניירות מים (גריד 1000 עד 3000 בקפיצות של 500. אפשר גם פחות) בשלבים, כל פעם לנקות לפני שעוברים לנייר הבא, מהגס לעדין עד שהמשטח חלק (בשלב הראשון יווצר חומר דמוי טחינה) ובסוף לעבור עם לכה (כל ההמלצות הן על יאכט ורניש מבריקה) מהולה בטרפנטין (1:1 ההמלצה היא על מינרלי. לא נכנסתי ללמה באמת). יש הטוענים שלכה רק תלך ותצהיב ובסוף יהיה קשה להוריד ולעשות שוב. לא יודע, לדעתי זה נתן תוצאה יפה וגם אם זה לא יחזיק, לא נורא. 

הדבר השני שהציק לי זה המנגנון של פתיחת מכסה המנוע; מכסה המנוע בקושי היה נפתח והיה נדרש יחסית להפעיל כוח כדי שייסגר. כל מה שהיה צריך זה להשפריץ זז-קל על המנגנון, לשטוף את הג'יפה, ולאחר מכן להשפריץ גריז ליתיום לבן. זהו. המנגנון חזר לגמרי לחיים ופועל מצויין. על הדרך כבר עברתי על כל הצירים בדלתות, במכסה המנוע ובבגאז'. נקיתי את קוטבי ונעלי הכבל של המצבר עם ספריי מגעים, מברשת נחושת, נייר 600 ומטלית (הוצאתי את המצבר מהרכב). נצבר עליהם לא מעט לכלוך, לא נראה לי שמזיק מדי פעם לנקות. בנוסף, החלון של הנוסע היה עולה ויורד יחסית באיטיות. קצת ספריי סיליקון במסילה וגם הוא חזר לחיים.

כנראה שאמשיך לעדכן עוד, נראה שהזמן הפנוי הולך וגדל... 

 

שבת שלום לכולם 🙂

 

IMG_20210124_143351.jpg

IMG_20210124_160227.jpg

IMG_20210124_144219.jpg

IMG_20210124_160234.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun
  • אהבתי 4

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. 

נייר מים כפי שציינתי בהודעה (הגרעין מופיע בהודעה), לאכה יאכט ורניש מבריקה של יעקבי וטרפנטין מינרלי גנרי. 

תתחיל לשייף טוב מהנייר 1000, בצורה אחידה מצד לצד ותתקדם מלמעלה למטה (אתה עושה שורה {האמ האמ} ועובר לשורה שמתחתיה). תעשה עד שאתה רואה מעין טחינה על הפנס. תשתדל שהפנס יהיה כמה שיותר רטוב במהלך העבודה (מציע דלי מים לטבילת הנייר ושפריצר). תשקיע בשלב של הנייר הגס, זה שלב חשוב. ככה תעבור מנייר לנייר. תמיד כשאתה עובר לנייר הבא שטוף את הפנס טוב טוב מכל הלכלוך. בסוף תמרח את הלכה המהולה בטרפנטין (יחס 1:1) בעזרת מטלית מיקרופייבר (אני מרחתי מימין לשמאל והתקדמתי מלמעלה למטה). 

בגדול זהו 🙂

 

2207010103.jpg

5ccd96996ce4f775b041944aea093c4d.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun
  • אהבתי 2

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  תודה! ברגע שאני אצא מהבידוד המדכא הזה אני אעשה טיפול לפנסים.. מקווה שיהיו לי תמונות לפני ואחרי דומות. 

הלאכה מטרתה ליצור שכבת הגנה או שזו שכבה שנותנת את המראה הנקי/דמוי זכוכית לפלסטיק?

ובלי קשר לפנסים שלי, אהבתי את הפרויקט של על הפנדה, רכב חמוד ביותר שיצא לי לשכור בחו"ל. ממש נהנינו איתו.

בנוסף להיותי בוגר 2 פונטו בעברי, אז שאפו על הטיפולים והיחס לרכב

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המראה המבריק באמת קבלתי רק אחרי מריחת הלכה. לפני זה עדיין היה קצת עכור. לגבי ההגנה, אני חושב שכן. לפחות ממה שאני יודע על לכה באופן כללי. אני אתמול ריססתי קצת ווקס ומרחתי על הפנס, just in case... 

תודה רבה על הפרגון 🙂

 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

סוף סוף החלפתי את האטם מכסה שסתומים (התחיל לטפטף כבר לריצפה...).


התהליך: 

מורידים את הקייס של הפילטר אוויר (שני ברגים 10 mm המחוברים למכסה שסתומים ומנתקים צינורות נשם). מומלץ לנתק מצבר ולהוציא אותו יחד עם התושבת שלו (נטו לגישה נוחה יותר). מורידים את מחשב הרכב - מנתקים את הקונקטורים מהמחשב ע"י סיבוב של הקליפס האדום 180 מעלות אחורה, לצד השני ופותחים 4 אומים 10. לאחר מכן פותחים 4 ברגים כדי להוריד את התושבת של צמת החשמל ולבסוף מורידים את כל התושבת עליה יושב מחשב הרכב. בהיינס ממליצים להוריד גם את החישן מיקום של הקאמשפט. אני לא מצאתי בזה תועלת. 
מנתקים את החיישן של הvvt. מורידים את הכיסוי העליון של הטיימינג (3 ברגים 10 mm). מורידים את הקוייל (3 ברגים 10 mm).אני לא נתקתי חוטי הצתה, פשוט קשרתי את הקוייל למגב כדי שלא יפריע בהוצאת מכסה השסתומים. 
מנתקים את חוט הארקה (מחובר בבורג 10 mm). 
מבריגים לבחוץ את הבורג התושבת של חישן החמצן. 
עכשיו אפשר לפתוח את ברגי ה 8mm המחברים את מכסה השסתומים. 
לאחר שפתחנו צריך להפריד את המכסה מהראש. לא פשוט. אני השתמשתי בשפכטל ופטיש והתחלתי, בעדינות!, לפתוח את האטימה מהפינות. ככה עברתי לאט לאט עד שהתחלתי להרגיש שאני ממש חוצה את האטם הישן. בשלב הזה נעזרתי במברג כדי להפריד. 
לאחר שהפרדנו נתחיל להוריד את האטם הישן ואת 4 אטמי הo-ring. לנקות טוב טוב את המכסה והראש. שלא יישארו שאריות אטם ושמן. 
אחרי שהכל נקי והלבשנו את כל האטמים, נמרח קצת rtv ב4 הפינות של הראש (לא חייב אבל יש לא מעט המלצות בפורומים שונים). 
נחזיר את המכסה למקום ונתחיל לסגור את הברגים בהצלבה. אני סגרתי עם ידית 1/4 עד שהרגשתי שצריך כבר להפעיל כוח כדי לסובב ונתתי עוד רבע סיבוב. 
מחזירים כעת הכל בסדר ההפוך. 
אני כבר נקתי את כל השמן שהצטבר שם על מנת לעקוב. נקווה שהאטימה תחזיק ולא יחזרו ההזעות. 

 

חלפים, מקטים ומחירים: 
אטם מכסה שסתומים, מקט 71740678. 12 פאונד מקורי. 
4 אטמי o-ring, מקט 71740677. 1.9 פאונד לאחד מקורי. 
החלפים הוזמנו מהאתר fiat workshop. המחיר כולל משלוח dhl יצא 200 ש"ח. הפרש של 438 ש"ח מהארץ. 

כלים: 
ראצט 1/4 (צריך גם 3/8 או 1/2 כדי להוריד את התושבת של המצבר). 
מפתח 10 כדי לנתק את הפלוס מהמצבר. 
בוקסה 13 (לרצועה שמצמידה את המצבר לתושבת). 
לשאר הברגים של התושבת מצבר אין לי גדלים כי פשוט לא הורדתי (טעות לדעתי). לא בעיה למצוא אותם ברשת או אם מישהו ממש צריך שיגיד ואעלה. 
בוקסה 10 כמעט להכל. 
בוקסה 8 לברגים של המכסה. 
סיליקון rtv שחור (לא חייב אבל מומלץ בנק רגישות). 
פטיש, שפכטל ומברג שטוח. 
ספרי ניקוי בלמים לניקוי המכסה והראש משאריות אטם ושמן. 
מגרדת כדי לגרד שאריות אטם ישנות. 
חוט או אזיקון כדי לקשור את הקוייל למגב או פשוט לנתק את חוטי ההצתה מהקוייל ולהוריד לגמרי. 
זהו נראה לי. 

 

מומנט
לברגים של המכסה 10 nm. 
שאר הדברים נסגרו ברגש. הרוב זה תושבות ולדעתי המומנט הוא גם בסביבות ה10 nm. 

 

זהו. מקווה שזה יעזור למישהו. השתדלתי לצרף כמה שיותר תמונות (חלקן מהיינס).

 

חוץ מהפן המכני, טיפלתי עוד קצת בפן הקוסמטי. חידוש פלסטיקים חיצוניים ווקס. 

כדי לחדש את הפלסטיקים נקיתי אותם טוב ופשוט מרחתי, בעזרת מיקרופייבר, פוליטרול (owatrol). אני ממש מרוצה מהתוצאות. עלה לי פחית 80 שקל. ווקס עשיתי עם ספרי של סונקס (קרנובה). אחלה תוצאות ויישום הכי קל שיכול להיות. עלה לי 45 (נראה לי באמת שאני לא סגור) בהום סנטר. תמונות יצורפו בתגובה נפרדת (למען הסדר). 1870057788_Screenshot_20210208_004506_com.android.chrome2.thumb.jpg.49f8496607a6ec20077d40ce04ec58a5.jpg

IMG_20210207_123637~2.jpg

IMG_20210207_124339.jpg

IMG_20210207_124509.jpg

IMG_20210207_125004~2.jpg

IMG_20210207_125425~2.jpg

IMG_20210207_143207~2.jpg

IMG_20210207_131718~2.jpg

IMG_20210207_154219~3.jpg

IMG_20210207_144627~2.jpg

IMG_20210207_130524~2.jpg

IMG_20210207_130519~3.jpg

IMG_20210207_161359~2.jpg

1300223798_IMG_20210207_1622502.jpg

IMG_20210207_162425~3.jpg

IMG_20210207_162432~2.jpg

Screenshot_20210208_014607_com.android.chrome~2.jpg

Screenshot_20210208_014325_com.android.chrome~2.jpg

Screenshot_20210208_004713_com.android.chrome~2.jpg

Screenshot_20210208_004708_com.android.chrome~2.jpg

תמונות של הרכב לאחר הטיפול הקוסמטי. התמונה האחרונה זה תמונה של לפני (בגלל לחץ זמן לא צילמתי את הלפני, אבל אפשר לראות בתמונות קודמות שהעליתי כבר). 

 

IMG_20210204_132914~4.jpg

IMG_20210204_132845~3.jpg

IMG_20210204_132905~2.jpg

IMG_20210204_132832.jpg

IMG_20210129_031245.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun
  • אהבתי 1

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מדריך וכל הכבוד על הסדר וההקפדה, ב60 כ"ס זה שונה וכל עניין הפירוק של המחשב והמצבר לא נדרש, גם אין את הOרינגים וחיישן הVVT (כי אין כזה :)).
לקח לי משהו כמו 25 דק' עבודה, מניח שלמישהו שקצת פחות מנוסה יקח כשעה-גג שעה וחצי, אכן מדובר בפעולה פשוטה מאד.
את האטם שלי הזמנתי בזמנו מcars245.com ב...6 דולר (של febi), המשלוח היה תוספת של עוד דולר וחצי-שניים (זה היה חלק מחבילה שכללה עוד כמה הפתעות).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בכללי הכל יותר יקר למנוע הזה. סט אטמים חליפי (כולל הo-rings) מגיע לסביבות 120 לא כולל משלוח (בארץ 130 אאל"ט). בהפרש כזה כבר העדפתי מקורי. גם החוטי הצתה. הכי זול שמצאתי היה 28 יורו לחליפי של בוש. 

לצערי העבודה לקחה לי איזה 3 וחצי שעות וזה רק בגלל כמה קליפסים ישנים שהצמת חשמל יושבת עליהם (הקליפסים מחברים בין הצמה לתושבת של המחשב) ובגלל שלא פירקתי את התושבת של המצבר (הגישה לברגים של התושבת מחשב נהיית קלה פי 100 בערך כאשר מורידים את התושבת מצבר. יצאתי פיתה). 

אבל באופן כללי זו באמת עבודה פשוטה ומומלצת למישהו מתחיל (כמוני). 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

@shellcase

עקבתי אחרי הדלק, יצא 1:16 משולב (ממש חצי חצי). אני נוהג רגוע יחסית אבל לוחץ בלי רחמים כשצריך. מדידה במשאבה. 

נראה לי שיפור מהפעם האחרונה. יכול להיות חוטי ההצתה או הפלאגים. הפלאגים  הקודמים היו סגורים ממש אבל ממש קל. כאילו הייתי יכול לפתוח עם סיבוב בעזרת היד ומאריך, בלי להפעיל כוח בכלל. 

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...