Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפיאט פנדה


GaT

פוסטים מומלצים

אולי זה גרם לבריחת קומפרסיה קלה, 1:16 הרבה יותר הגיוני.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עדכון לחג: 

היום הוחלפו צלחות (trw) ורפידות (רמסה) בעזרת כנופצון צדיק. 

הכל נקנה מאבי חלקי חילוף. 

בנוסף, המשכתי לעקוב אחרי צריכת הדלק והיא באמת התייצבה על מספרים טובים יותר מבעבר. בנסיעה 50:50 עירוני ובינעירוני פעם אחת 1:16 ובפעם נוספת 1:16.9

 

מחירים ומקטים: 

גריז נחושת ליקוויד מולי 33 שח

צלחות 180 ש"ח, מקט 46403960

רפידות 115 ש"ח, מקט  77368201 

 

הבא בתור תפוחי הגה. הוזמנו ויוחלפו ברגע שיגיע. 

 

שיהיה לכולם פסח שמח!

 

IMG_20210324_202050.jpg

  • אהבתי 5

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כמה פעמים שהיו לי נפילות טורים בסרק, החלטתי לפרק בית מצערת ולנקות כצעד ראשוני ופשוט. האמת שזה לא היה בתכנון בגלל שאני ממש בתקופת עומס, אבל בגלל שזה ממש זריז... למה לא. 

 

הליך: 
כל עבודה שאני עושה בבית המנוע אני מוריד מינוס, אחרי שכמעט קיצרתי פעם אחת עם מפתח.
לאחר מכן, מורידים את הבית פילטר אוויר (שני ברגי 10).
מנתקים את הקונקטור של בית המצערת (כדי להוציא את הקליפס הצהוב, מומלץ לפתוח את הפלסטיק של הבידוד ולהסיט אותו מעט הצידה).
כעת נותר להסיט את הצינורות (מסומנים בתמונות) הצידה כדי שלא יפריעו לבית המצערת לצאת.
כל שנותר הוא לפתוח 4 ברגים (אלן 4) וזהו.
כשאתם שולפים את בית המצערת, שימו לב שהאטם נשאר במקום ואתם לא מאבדים אותו. אני עשיתי בו שימוש חוזר (לא מצאתי מקט נפרד לאטם).
את בית המצערת מנקים כמיטב המסורת עם ספרי קרבורטור ומטלית. (אפשר מברשת שיניים או משהו בסגנון, לא ראיתי בזה צורך במקרה שלי)
זהו. ההרכבה בסדר הפוך. שימו לב שהגומי המחבר בין בית הפילטר לבין המצערת לא הולך לאיבוד (מצורפת תמונה שלו למען הסר ספק).
את הלימוד מצערת עשיתי בעזרת multiecuscan. למי שיש את התוכנה, פשוט צריך להתחבר למודול של המנוע וללכת לאופציה של לימוד, שם כבר תראו את לימוד המצערת. עניין של שתי דק גג וזהו. מצרף סירטון שמסביר כיצד לעשות לימוד גם בלי התוכנה (החל מדקה 13 בערך).


זמן עבודה 30-45 דק.

 

שבת שלום לכולם! 

IMG_20210401_143237~2.jpg

IMG_20210401_143344~2.jpg

IMG_20210401_143457~2.jpg

IMG_20210401_143500~2.jpg

IMG_20210401_143504~3.jpg

IMG_20210401_150308~2.jpg

IMG_20210401_150312.jpg

IMG_20210401_150315.jpg

IMG_20210401_152117.jpg

IMG_20210401_152124.jpg

IMG_20210401_154424~2.jpg

IMG_20210401_154730.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun
  • אהבתי 2

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון קל: 

הייתה לי העלמות קטנה ושיטתית של נוזל קירור. בסוף, אחרי שעה של מישושים, הרגשתי רטיבות קלה מהחיבור של הצינור רדיאטור עליון עם בית התרמוסטט. חיזקתי את הבאנד ונסעתי. הגעתי הביתה, הרמתי מכסה, וגליתי נזילה רצינית מאותו אזור. הבנתי שכנראה הצינור סדוק והידוק הבאנד רק החמיר את זה. 

הזמנתי צינור מfiat workshop, הגיע אחרי 4 ימים. החלפה לקחה ים זמן כיוון שהקוטר של הצינור, בצד של הרדיאטור, היה קטן מדי ונדרש כוח רב כדי לדחוף אותו. בסוף זה נכנס, אולם לא עד הסוף, אבל כבר חודש נסיעה והכל סבבה. 

 

עלויות ומקטים: 

צינור עליון 51787530 עלות של 50 פאונד עם משלוח אקספרס. 

פראפלו אדום 65 אצל משה חלפים. 

 

עדכון צריכת דלק

 

60 אחוז עירוני 1 ל 15.9

50 אחוז עירוני 1 ל 16.1

 

מרוצה מהצריכה ונראת לי די הגיונית. 

 

ההחלפה הבאה תפוחי הגה. 

 

שבת שלום לכולם

IMG_20210430_105151.jpg

IMG_20210430_102609.jpg

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם, חוזר לעדכן: 

 

לפני שבוע הוחלפו זוג צמיגים; הקידמיים עברו אחורה (עדיין תקינים) והאחוריים נזרקו והותקנו זוג פאלקן ב410. העבודה נעשתה אצל דורון על הדרך (נראה לי שזה השם) בראשל"צ. קבלתי זוג יחסית ישן (שבוע ראשון של 21), אבל המחיר היה נמוך ולא באמת היה לי זמן לחפש מקום אחר. 

 

בנוסף, בעזרת הכנופצון הצדיק הוחלפו תפוחי הגה. הגומיה על התפוח הימני הייתה כבר קרועה; תפוחים מקוריים, 234k, לא הוחלפו אף פעם. 

תפוח הגה ימני הוחלף ברגע: 
מרימים את הרכב על בוקים, מפרקים את הגלגל ומסובבים את ההגה לצד הנגדי כדי לקבל גישה נוחה.
יש שני אומים שצריך לפתוח כדי לפרק את התפוח - הראשון (מסומן באדום) הוא 17, והשני (מסומן בכחול) בעזרת שוודי. יחד עם התפוחים החדשים מקבלים אומים חדשים. נותנים מכה עם פטיש בחלק התחתון של התפוח, ומוציאים את התפוח מההברגה בגלגל (מסומנת באדום). סופרים כמה סיבובים עשינו כדי להוציא את התפוח מהתבריג של מסרק ההגה (כדי שהפרונט ישאר מכוון. אני מתכוון לקחת לכיוון פרונט). מורחים גריז נחושת, מבריגים את האום, החדש, חזרה לתבריג של מסרק ההגה, ומסובבים את התפוח החדש בחזרה (מסובבים כמספר הסיבובים המלאים שספרנו בעת ההוצאה).
מחזירים את התפוח החדש לההברגה בגלגל (מסומן באדום) וסוגרים עליו את האום.
זהו.
הצד השני, צד שמאל, היה בעייתי במיוחד. התפוח לא רצה לצאת מהתבריג של המסרק. בסופו של דבר הצדיק שלף דיסק והתחיל לחרוץ את התפוח הישן בצדדים, ובסופו של דבר, חצה את התפוח הישן (המכה הסופית נעשתה עם מברג ופטיש). בגלל  התפוח השני לא יכולנו לספור סיבובים, אז כיוון פרונט יעשה כבר במכון (בכל מקרה הייתה לי הרגשה כבר שצריך לעשות כיוון).
סך הכל עבודה ממש פשוטה, בהנחה שהכל הולך חלק... 

 

מקטים ומחירים:


תפוח שמאל: 77367001 מחיר 15$
תפוח ימין: 77367002 אותו מחיר
שניהם של trw (כמו שהיה מותקן).
סך הכל עם משלוח dhl יצא 58$

 

צריכת הדלק ירדה בבדיקה האחרונה משהו כמו 1 ל14.5 חצי עירוני. לדעתי זה השימוש המוגבר במזגן ופקקים ארוכים יותר.

כרגיל, נמשיך לעקוב. 

 

 

IMG_20210925_135749~2.jpg

IMG_20210925_142503.jpg

IMG_20210925_142059~2.jpg

IMG_20210925_130804.jpg

IMG_20210925_142507.jpg

IMG_20210925_142110~2.jpg

IMG_20210925_142459~2.jpg

IMG_20210925_142053~2.jpg

IMG_20210925_140049.jpg

IMG_20210925_142101~2.jpg

IMG_20210925_144835~2.jpg

IMG_20210925_142050~2.jpg

  • אהבתי 4

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להזהיר אותך לגבי הפאלקנים, במידה הזאת מדובר לא ב310 המומלצים אלא ב832  (או משהו כזה), אני גמרתי את הצמיג ב8000 ק"מ ו10 חודשים לרמת קילוף שכבה עליונה.
אמנם נהגתי חזק והיומיום שלי עבר דרך כביש הררי טכני, אבל קח בחשבון שהצמיג הזה לא מגיב טוב להתחממות. הוא גם היה לי מאד רועש, במיוחד על סימוני צבע.
אשמח לחוו"ד שיאשש או יסתור כדי לנסות להבין אם זה היה הזוג הספציפי, הנהיגה המוגזמת שלי או שהצמיג הזה באמת נחות.
ההמלצה שלי אגב היא הקלבר, החזיקו יפה מאד ואחזו סבבה לגמרי ביחס למידה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת, הזוג שהעברתי לסרן האחורי הוא גם הפאלקנים המדוברים, עברו 3 שנים ו30k בערך והם עדיין במצב סביר. הם אכן רועשים... הזוג שהוחלף הוא של קלבר. האמת? החזיקו יותר מהפאלקן, אבל לא מצאתי זמין אז הלכתי על הפאלקנים. 

אעקוב אחרי הזוג החדש ואעדכן כאן 🙂

  • רעיון טוב! 1

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן... טוב, כמו שכתבתי - מה שהם עברו אצלי, שווה ערך למה שיקרה לאשה שתלך בלי כיסוי ראש באיראן...:screwy:
אם אתה נוסע רגוע, פרט לעניין הרעש - לא אמור לעניין אותך יותר מדי, בכל אופן, הקלברים בעיני הם הצמיג העדיף מכל האפשרויות הסבירות (פרט לקונטיננטל, שלא יצא לי לנסות).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

עדכון טיפול: 

הוחלף שמן ופילטר (עברה בדיוק שנה ו6k קילומטר). 

כמובן שמשהו היה צריך להתפקשש... 

מנגנון הפתיחה של פקק המילוי שמן היה תקול, ופשוט הסתובב סביב עצמו עד שנשבר. לא היה אצל סודאי, אז פשוט הזמנתי חלופי מאמזון ב8 דולר. הגיע אחרי שבוע הוא מרגיש סבבה ועושה את העבודה. 

 

מקט (כי זה קורה להרבה יחסית): 

71740676

 

לאחרונה לא עקבתי אחרי הצריכה, אז אעדכן כבר בפעם הבאה. 

 

מחירים: 

שמן מוטול 5w30 סדרה 8100, 165 ש"ח 

פילטר מקורי 48 ש"ח 

פקק מילוי שמן 8 דולר

השמן והפילטר נקנו דרך ליאב (משה חלפים) 

 

אחלה פנדה

 

 

IMG_20211231_130944.jpg

IMG_20211231_123810.jpg

IMG_20211231_123800.jpg

IMG_20211231_123754.jpg

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לקרוא את הכל. אתה מפרט ומסביר בצורה מדהימה. תודה רבה לך.

את הפנדה שלי רכשתי כרכב יום יומי משלייקס, לאחר ששלייקס נהנה לקרוע אותה בבית אורן ולהוציא צריכת דלק של משאית.

החלטתי לתת לה חיים חדשים, מצד אחד לא פותח מכסה מנוע עד שלא יוצא ממנו אש, מצד שני נוסע רגוע ותוקף פניות.

כמה דברים בהקשר למה שקראתי ממך:

הרכב מאוד מהנה בפניות ביחס לסופר מיני, אוחז מעולה, הגה לא מתקשר כמובן, אבל לא נותן את ההרגשה שהוא לא מעוניין לפנות כמו רכבים גרועים אחרים (ואני אחרי רכב ספורט צרפתי וכרגע מחזיק רכב הנאה אחורית)

מצב הסיטי מאוד טוב לחניות, ממש כיף.

המושבים לא נוחים בעליל, כמו ספסל ברחוב.

צריכת הדלק שאני מוציא זה מעל ל 1 ל 20 במחשב בבינעירוני, ובסוף במשאבת הדלק יוצא לי בין 16-18 קמ"ל תלוי בתוואי, אבל לא יורד מ 16, ויש פקקים ונסיעות עירוניות. גר קרוב לת"א.

החלפתי תרמוסטט באחד תוצרת ישראל תמורת מאה שקלים, עבודה יחסית קלה. 

המנגנון חלון נהג נשבר לי, בעיה ידועה. קראתי מדריכים והזמנתי את החלק אבל לא הצלחתי לתקן, לא הבנתי מה הולך שם בפנים, אז כרגע עט תופס לי את החלון, לא נורא.

פרט להחלפת התרמוסטט אני לא פותח מכסה מנוע ולא בודק שמן מים, בנתיים הכל בסדר. אמינות מופתית טפו טפו. בקרוב צריך לבצע החלפת שמן ואעזר במקטים שלך, תודה רבה.

 

 

בונוס: בשבוע שעבר טיילתי ברחבי רומא, איטליה.

כמות הפיאט פנדה מהדור שלך ושלי מעורר הערצה, ומסביר כמה הרכב הזה אמין, מעריך ש 20 אחוז מתמהיל הרכבים שם הוא פיאט פנדה 169. כמות באמת הזויה שלהן.

עריכה אחרונה על ידי Or05230
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לך על הפרגון 🙂

כיף לשמוע שהפנדה עברה לידיים של חבר פורום שיהנה ממנה עוד קצת, זה באמת אחלה של רכב! 

הצריכה בהחלט טובה, ואני חייב להודות שאני גם התחלתי להפעיל את הסיטי בחניות מדי פעם... זה דרעק נחמד 

המושבים אכן לא נוחים, אבל התרגלתי אליהם. 

ממליץ להירשם לfiat forum, פורום מלא במידע טכני מעולה! לא פעם נעזרתי בו. אם תצטרך דברים ספציפיים, שלח הודעה; ייתכן ויש לי מדריך היינס לזה (היה לי מנוי שנגמר, אבל הספקתי להוריד לא מעט מדריכים). 

 

מקווה שנהנית באיטליה 😃

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Or05230 כתב:

כיף לקרוא את הכל. אתה מפרט ומסביר בצורה מדהימה. תודה רבה לך.

את הפנדה שלי רכשתי כרכב יום יומי משלייקס, לאחר ששלייקס נהנה לקרוע אותה בבית אורן ולהוציא צריכת דלק של משאית.

החלטתי לתת לה חיים חדשים, מצד אחד לא פותח מכסה מנוע עד שלא יוצא ממנו אש, מצד שני נוסע רגוע ותוקף פניות.

כמה דברים בהקשר למה שקראתי ממך:

הרכב מאוד מהנה בפניות ביחס לסופר מיני, אוחז מעולה, הגה לא מתקשר כמובן, אבל לא נותן את ההרגשה שהוא לא מעוניין לפנות כמו רכבים גרועים אחרים (ואני אחרי רכב ספורט צרפתי וכרגע מחזיק רכב הנאה אחורית)

מצב הסיטי מאוד טוב לחניות, ממש כיף.

המושבים לא נוחים בעליל, כמו ספסל ברחוב.

צריכת הדלק שאני מוציא זה מעל ל 1 ל 20 במחשב בבינעירוני, ובסוף במשאבת הדלק יוצא לי בין 16-18 קמ"ל תלוי בתוואי, אבל לא יורד מ 16, ויש פקקים ונסיעות עירוניות. גר קרוב לת"א.

החלפתי תרמוסטט באחד תוצרת ישראל תמורת מאה שקלים, עבודה יחסית קלה. 

המנגנון חלון נהג נשבר לי, בעיה ידועה. קראתי מדריכים והזמנתי את החלק אבל לא הצלחתי לתקן, לא הבנתי מה הולך שם בפנים, אז כרגע עט תופס לי את החלון, לא נורא.

פרט להחלפת התרמוסטט אני לא פותח מכסה מנוע ולא בודק שמן מים, בנתיים הכל בסדר. אמינות מופתית טפו טפו. בקרוב צריך לבצע החלפת שמן ואעזר במקטים שלך, תודה רבה.

 

 

בונוס: בשבוע שעבר טיילתי ברחבי רומא, איטליה.

כמות הפיאט פנדה מהדור שלך ושלי מעורר הערצה, ומסביר כמה הרכב הזה אמין, מעריך ש 20 אחוז מתמהיל הרכבים שם הוא פיאט פנדה 169. כמות באמת הזויה שלהן.

אז כנראה שברומא התקדמו קצת. אני נמצא מעת לעת ( נכון עד לפרוץ הקורונה לצערי ) בצפון איטליה, שם דווקא מקפצות על ההרים לא מעט פנדות מדגם 30, הראשון לזכרוני, מתחילת שנות ה 80. מכוניות עתיקות לגמרי ועדיין נראות ונוסעות יופי. כנראה שהשם TONY נפוץ פחות שם.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בעלים גאה לפיאט פנדה 2011 ידנית 

וכל פעם שאני רואה מישהו ברמזור עם פיאט פנדה המבטים שלנו נפגשים 

כאילו לומר גם לך יש טעם טוב ?

הפוסטים שכתבת כאן (פות"ש)מעוררים קנאה הלואי ואדע חצי מהידע שלך 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...