Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב ומבורך

ביונדאי i30 שנת 2009, 210000 ק"מ, נזילת מים באיזור פלאנז' מים מעל הגיר,

הוחלפו צינורות, פלאנצ' מים חדש מקורי עם הגומיות הישנות וסיליקון ויקטור ריינז.

בכל פעם שטיפלתי בתקלה הכל היה בסדר למשך יום או יומיים ולאחר מכן חוזר לנזול. אין לחץ בצינורות.

פקק רדיאטור הוחלף גם לחדש מקורי.

מאבד הרבה מים כבר תקופה ארוכה ואין לי מושג למה התקלה חוזרת שוב ושוב.

צאנס אחרון לפני שהחברה זורקת אותי (האוטו שלה) או שמוכרים את האוטו ומפסידים הרבה כסף.

למישהו יש רעיון?

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם
לפני 1 שעה, Audi-T כתב:

האם בוצעה בדיקת לחץ?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

כן.

אין נזילה בבדיקת לחץ, רק בנסיעה לאורך זמן

לפני 2 שעות, tribel כתב:

צריך לראות את האזור.

"פלאנז'" לא מסביר שום דבר

אולי יש סדק ב-מה שהצינור מתחבר אליו,אולי הוא קצר 

 

כמה דורשים ?

פלאנצ מתחבר לבלוק מנוע מצד אחד, ולמספר צינורות מצד אחר. הוחלף לחדש.. לא ראיתי סדק בבלוק בזמן הפירוק.

מי דורש?

 

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם

מהם תתחיל.

לא ממחזרים גומיות ישנות ועל חדשות אין צורך לשים תחליפי אטם -  "פלאנצ' מים חדש מקורי עם הגומיות הישנות וסיליקון ויקטור ריינז"

 

מי דורש - "או שמוכרים את האוטו ומפסידים הרבה כסף"

 

×
×
  • תוכן חדש...