Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

discoTD5

החלפת רדיאטור בפיג'ו 309 או 'איך יצאתי חומוס עם בשר'

Recommended Posts

הרדיאטור ב 309 החליט שנגמר לו. 

המוסכניק אמר לי להתחיל לחפש רדיאטור חדש כי הקיים רקוב, ואם אני לא מוצא - לדבר איתו. 

סחבק מתחיל לחפש, מתקשר לכמה מקומות, מתקשר ל'בשן', מפרסם בפייסבוק, ולא מוצא. 

מפה לשם אותר רדיאטור משומש, שנחזה להיות תקין, ונרכש בתמורה ל 200 שקלים.

עוד 180 שקלים שולמו עבור בדיקה וניקוי במכון רדיאטורים. 

 

הבוקר אני ניגש למוסך עם הרדיאטור להחלפה. 

במהלך פירוק הרדיאטור מהאוטו, הוא ממש התפורר לנו בידיים, ורובו היה סתום. 

מוציאים את הרדיאטור ו...אופסי, הרדיאטור שהבאתי לא מתאים. באורך הוא 'בול' בגובה לא ממש. הרבה יותר קטן. 

בעיה. הרדיאטור שהוצא - לא תקין, ולא יהיה תקין לעולם. 

 

 טלפון אחד של המוסך לבשן, ואחרי שתי דקות אותר רדיאטור מתאים. כן, אותו 'בשן' שכשאני התקשרתי לא מצאו. לא כועס עליהם. 

 

הרדיאטור חדש לחלוטין, הורכב ברכב, נמזגו מים קדושים, נוקז אוויר, המנוע הונע, והרכב מנגן כמו הבניאס באמצע הפשרת שלגים.

 

מחיר במוסך 900 ש"ח.

מחיר הטיפשות עוד 380 ש"ח. 

לפרשנות ראה את המשפט שבחתימה. 

 

20200730_103353.jpg

20200730_104407.jpg

20200730_120027.jpg

20200730_120236.jpg

  • אהבתי 3

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כפרה עליה איזו יפה.
האם הרדיאטור הישן היה המקורי? מפלץ מנחושת? 
גם אני החלפתי רדיאטור לפני שנה. שמרתי על הישן, הוא בר שיקום במקרה שלי ואני לא סומך על האלומיניום הדק הזה של הסיסיות.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד לומדים (וגם לומדים כל הזמן שאיננו יודעים עוד הכל).

יפה שהיה לבשן רדיאטור זמין (מניח שלבעלי מקצוע, הם מתייחסים קצת אחרת. אולי יודעים {מניסיון} שיש מספיק מבלבלי מוח ולא ידעו שאתה רציני ).

לא שקלת אולי גם לייבא מחו"ל ?


alfa 156 2.5.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער לבאס אותך- הזהרתי אותך מראש בשרשור  לא להמר על כזה מפירוק וללכת על חדש - חבל שלא הקשבת.

יש חלקים כאלו שזה הימור- גם אם מתאימים לכמה זמן הם יעבדו או יותר נכון מתי ישבקו חיים שוב.

ד"א זו לא טיפשות,אלא סתם עקשנות.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, farkash7 כתב:

האם הרדיאטור הישן היה המקורי?

להערכתי לא. הדודים התפוררו, והרשת היתה כולה חלודה. 

 

שקלתי לייבא מחו"ל, היה יקר בהגזמה. 

 

בארץ לא מצאתי רדיאטור חדש אחרת הייתי קונה בלי ספק. לא מצאתי, ובגלל זה הלכתי למשומש. 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלא ככל ואי ההתאמה של הרדיאטור המשופץ היא מאוד מינורית ונסתרת, זו חתיכת פדיחה של בעל המקצוע שפירק חלק ישן במצב כזה בלי לוודא שהחלק שאמור להיכנס במקומו מתאים. כשעובדים על רכב ישן או נדיר צריך לבדוק דברים כאלו טרם העבודה, זו לא מאזדה 3 שחלק חדש ממתין במרחק טלפון לחנות החלפים הקרובה.
אלמלא היית מאתר חלק אצל בשן זה יכול היה להסתיים בהשבתה של חודשיים עד שיגיע חלק חדש מאירופה וישוחרר ממכס/משרד התחבורה (שלא לדבר על העלויות הכרוכות בכך).


פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, שי כתב:

אלא ככל ואי ההתאמה של הרדיאטור המשופץ היא מאוד מינורית ונסתרת, זו חתיכת פדיחה של בעל המקצוע שפירק חלק ישן במצב כזה בלי לוודא שהחלק שאמור להיכנס במקומו מתאים

אני מבין מה אתה אומר, אבל האחריות היא שלי, ורק שלי. אי ההתאמה היא משמעותית, ואני הייתי צריך לשים אליה לב. 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מובן מה מטרת הפוסט, בכותרת רשום "החלפת רדיאטור", ובתוכן אין שום מידע על איך להחליף רדיאטור.


יונדאי גטס GLS 2006

120 אלף קילומטראז'

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מטרת הפוסט בגדול זה לצבור עוד הודעות במונה ההודעות באתר.

 

אבל אם שאלת,

כל הכיוונים הם כאשר אתה עומד מול האוטו. ימין זה ימין שלך. שמאל זה שמאל שלך. 

מנתקים צינור תחתון מצד שמאל למטה. מוציאים בזהירות. אם הרכב חם ישפכו מים רותחים. 

מנתקים צינור עליון במד ימין.

מנתקים רגשי טמפרטורה, וחיבורים חשמליים. מנתקים צינורות עודפים. 

מפרקים גשר עליון - ארבעה ברגים. אחד מהם מחזיק את כבל פתיחת תא המנוע. 

מוציאים את הגריל.

הרדיאטור יושב בלחץ עם שתי בליטות למעלה ולמטה. 

לוחצים מעט, ומוציאים. 

מכניסים את החדש, רק אחרי שהעברת את כל החיישנים מהישן לחדש. 

אם יש פתחים נוספים - סוגרים אותם עם פקק ונועלים אותו עם בנד מתכת. 

פותחים בורג ניקוז אוויר שיושב על ראש המנוע, מצד ימין ליד משאבת המים. 

ממלאים נוזלי קירור ייעודי דרך הפקק ברדיאוטור ולא במיכל העיבוי, ונותנים לו לרדת עד הסוף. 

ממלאים עוד קצת. מוודאים שבמיכל העודפים המים בגובה המתאים. 

מניעים. רואים שיוצאים מים ללא אוויר מפתח הניקוז. סוגרים אותו. 

נותנים למנוע להגיע לטמפ' עבודה. 

מוודאים שהמאווררים נכנסו לפעולה אחרי שהמנוע הגיע לטמפ' עבודה.

ממלאים עוד מים לפי הצורך במיכל העיבוי .

 

למחרת, בודקים שוב מפלס מים וממלאים לפי הצורך.

בתיאבון. 

 

 

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לרדיאטור הזה,

ברכב שלך יש חימום/מיזוג?


מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חיובי. שניהם. עובדים. 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו גרסת 1.4?


מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן. 1.4 קרבורטור. ידנית. 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 41 דקות, מלטבשי כתב:

זו גרסת 1.4?


אלעד אני רואה איך הגלגלים שלך במוח מסתובבים גם מכאן.

תירגע ומהר. אני גם בונה עליה. מחכה שדיסקו ישבר, עדיף שזה יהיה רגע אחרי קבלת סטטוס אספנות.

 

(הכל נאמר ב״הומור״).

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי כשהחלפתי צירייה ותושבת מנוע..

קניתי ציריה מהמקום הקבוע שאני קונה, הדגשתי שהאוטו שלי 2008 אבל מנוע 1800 הצורה החדשה (זו בדיוק השנה שחידשו את הדגם). אחרי שהציריה הישנה פורקה ונשברה .... גיליתי שזו ציריה לדגם הישן... כשהאוטו על הגק ... חמש שעות עד שהצליח לספק לי חלק חדש.

 

שבוע שעבר החלפתי מחשב abs ועל הדרך גם תושבת מנוע ימין. הלכתי לחנות חלפים ליד הבית והביאו לי את החלק. מפרק, מגלה שזה לא זה. חוזר אליו, טען בתוקף שאני טועה ושאני צריך את תושבת שמאל. חשבתי שאולי איכשהו אני טועה כי הייתי עייף אחרי משמרת לילה. כנראה שבאמת הביא לי את שמאל, אבל זה עדיין לא החלק שאני צריך. חוזר אליו, הוא בודק מספר רכב, חוזר לחלק הראשון שהביא לי, מתחיל לעשות הלוך חזור במחסן בלחץ. מסתבר שהוא הזמין את התושבת הימנית. שמו לו ברקוד של ימנית. אבל בתוך השקית שמו לו חלק אחר. כמובן שאני לא חוזר אליו יותר.

 

אם בשן לא היו מוצאים את החלק, מה היית עושה? משאיר את האוטו שם וחוזר הביתה במונית עד שיימצא פתרון?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...