Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חניה עם PANGO


Steve
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש קיבלתי הודעה  שהחניה שלי בתל אביב עומדת להסתיים.

הרכב שלי ביום הזה לא זז !!!  מחניה ברחובות !!!

לאח הבירור עם PANGO  , לפי דברי הפקידה חניתי בתל אביב והחיוב התבצע בהתאם.

ביקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות , התשובה הייתה: 

3 ימי עסקים יתקשרו אליך.... 

שום שיחה  לא הייתה  לאחר ניסיון שלי נוסף  ( חצי שעה המתנה)- נאמר לי  , 

שהיו שלושה ניסיונות להתקשר.....  שקר !!!!

 ראו הוזהרתם  !   

בחברה  הזות  מנסים ומצליחים להיכנס לכיס.

 

פורסם (נערך)

יכול להיות שבעת הפעלת החניה באפליקציה, המיקום שלך היה מוגדר על חניה בתל אביב?

סביר להניח כי זה מה שקרה, אחרת אין סיבה שהאפליקציה תזהה שאתה בתל אביב לשווא...

הפעלת את החניה ברחובות או שבכלל לא השתמשת באפליקציה?

 

תפרט בבקשה

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם

או (יותר סביר) שגיאה בזיהוי (למשל אם מדובר ביציאה מחניון המאפשר תשלום בפאנגו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה שZVIT רשם הגיוני, במיוחד אם יש לך 3 ו\או 8 במספר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קרה לי שקיבלתי בקשת תשלום על רכב אחר שנרשם עם המספר של הרכב שלי.

 

איך הנוכלים מבצעים את זה?

פורסם (נערך)

1. רכב גנוב בדגם וצבע דומה לרכב שלו שייכת לוחית הרישוי המשוכפלת, ככה הרכב לא מעורר חשד כששוטרים מכניסים את מספר הרכב למסופון.

2. רכב ממשלתי ששייך לארגון ביטחוני מסויים שיש לו אישור לשכפל מספרי רכב תמימים ולנוע איתם בכביש. ידוע למשל המקרה של אמא של ״סטטיק״ שמספר הרכב שלה שוכפל והרכב הממשלתי ביצע עבירות תנועה, הדו"חות הגיעו אליה.

https://m.ynet.co.il/Articles/5058364

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, Shay_u כתב:

 

2. רכב ממשלתי ששייך לארגון ביטחוני מסויים שיש לו אישור לשכפל מספרי רכב תמימים ולנוע איתם בכביש. ידוע למשל המקרה של אמא של ״סטטיק״ שמספר הרכב שלה שוכפל והרכב הממשלתי ביצע עבירות תנועה, הדו"חות הגיעו אליה.

https://m.ynet.co.il/Articles/5058364

 

רק תיקון קטן, זה היה רכב של משרד ראש הממשלה

להערכתי מדובר בלנד קרוזר כסופה ...

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

בכל מה שקשור לעדכון והחלפת רכבים בחשבון, סלופארק הרבה יותר מתקדמים, התהליך נעשה בקלות ובפשטות דרך האפליקציה. 

אני עברתי לסלופארק בעקבות זה שניסיתי לעדכן רכב שכור בחשבון במשך שבוע ללא הצלחה כולל פניה למוקד השירות. עברתי לסלופארק ומאז לא מביט לאחור..

פנגו נופלים במקום הזה, הם מוסיפים רכבים דרך המוקד אם משהו לא מסתדר והגיוני שיקרו תקלות

עריכה אחרונה על ידי Ranis7
פורסם

בגדול יש לי את שתי האפליקציות ולא נתקלתי איתן בבעיות מי יודע מה.

 

הבעיה העיקרית שלי היא עם פנגו שהוא "תקוע" במצב Landscape (כלומר לרוחב המסך כמו משחק) ולא לאורך, למרות שההגדרה ל-Auto Rotate כבויה בכלל.

אבל יכול להיות שזה בגלל שהדגם של המכשיר שלי לא נפוץ בכלל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קרה לי לפני שבועיים קיבלתי הודעה על חניה ב4 לפנות בוקר.. בבוקר ישר רצתי לבדוק ואני רואה את הרכב בחניה התקשרתי וחזרו אלי ואמרו שזה היה זיהוי מוטעה של המספר רכב. 

פורסם
בתאריך 12.7.2020 בשעה 15:00, Ragnar כתב:

יכול להיות שבעת הפעלת החניה באפליקציה, המיקום שלך היה מוגדר על חניה בתל אביב?

סביר להניח כי זה מה שקרה, אחרת אין סיבה שהאפליקציה תזהה שאתה בתל אביב לשווא...

הפעלת את החניה ברחובות או שבכלל לא השתמשת באפליקציה?

 

תפרט בבקשה

 

כלל לא הפעלתי האפליקציה... ממש לא!!!

לדעתי בPANGO יודעים על בעיה זו...  מייד היציעו לי פיצוי חלקי.... סרבתי בתוקף. 

זה מאוד לא בסדר... לא רוצה לשמוע  מהם.

פורסם
לפני 1 שעה, Steve כתב:

 

כלל לא הפעלתי האפליקציה... ממש לא!!!

לדעתי בPANGO יודעים על בעיה זו...  מייד היציעו לי פיצוי חלקי.... סרבתי בתוקף. 

זה מאוד לא בסדר... לא רוצה לשמוע  מהם.

 

מוזר. בכל אופן, חברי הפורום כתבו כאן לעיל שלל סיטואציות וסיבות שזה יכול לנבוע. כמובן שלא באשמתך.

לכן, תעמוד על שלך ותבקש החזר מלא על התשלום (אם התבצע). זה מחובתם

פורסם
לפני 3 שעות, הדיין כתב:

קרה לי לפני שבועיים קיבלתי הודעה על חניה ב4 לפנות בוקר.. בבוקר ישר רצתי לבדוק ואני רואה את הרכב בחניה התקשרתי וחזרו אלי ואמרו שזה היה זיהוי מוטעה של המספר רכב. 

קרה לי בדיוק אותו דבר עם סלופארק.

 

אגב עברתי מפנגו בגלל השירות הגרוע, יתרון אחד יש להם שאפשר להפסיק חנייה מכל מכשיר אחד ובסלופארק כל מכשיר מפעיל ומכבה חנייה רק לעצמו (נניח אשתי חנתה והפעילה חנייה ואז נגמרה לה הסוללה בטלפון, עם פנגו אני יכול להיכנס מהטלפון שלי ולסיים את החנייה שהיא הפעילה).

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

×
×
  • תוכן חדש...