Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GABIUBOGI

חוות דעת ניסאן סנטרה 2017

Recommended Posts

שבוע טוב לחברי הפורום,

 

מעוניין לשתף איתכם התרשמות לאחר חודש שימוש ברכב החדש שלי, הרכב ניסאן סנטרה שעלה לכביש ביוני 2017.

 

לאחר מכירת הרכב הקודם שלי (קיה פורטה 2011) התחלתי לפזול לכיוון ג'יפונים, לצערי מבחר הרכבים בתקציב שהצבתי לי כ-50-55 אלף הוא מאוד מצומצם.

רוב הג'יפוננים יהיו לרוב בני 7-8 עם כמה ידיים וקילומטראז'ים די גבוהים.

 

אז חיפשתי פשרה, הבנתי שבשלב זה בחיים כדאי לחכות עם מה שאני רוצה וללכת עם מה שאני צריך.
מה שאני צריך כאיש גדול (1.87 ס"מ/120 ק"ג) זה רכב מרווח, הפורטה הייתה בסדר אבל מאחורי כבר היה קצת קשה לשבת.

חוץ ממרווח רציתי רשימת אבזור שכוללת קצת יותר ממה שהיה לי בפורטה (מזגן ושליטה מההגה בגדול) ויחידת הנעה סבירה.

 

אז מצאתי את מה שאני צריך, אחרי שבדקתי פורטה,אלנטה,מזדה 3,סיוויק גיליתי את הנסיאן ומצאתי את הVFM המושלם.

 

הניסאן שנמכרה עד לא מזמן לחברות הליסינג והשכרה בקושי נראת בידי בעלים פרטיים על הכביש, לאחרונה שמתי לב שיש קונים פרטיים (כנראה יש עסקאות 0 ק"מ שוות),

את הרכב קניתי מחברת אוטוסנטר ב50 אלף ש"ח, עם 84 אלף קילומטר, אחרי השכרה עם טסט לשנה (לא מפריע לי, קנינו עד היום 4 רכבים כבר מהשכרה, קונים בזול מוכרים בזול - אין קסמים).

 

אז מה יש לנו פה?


אתחיל מהטוב:

 

מבחינת אבזור - בסדר גמור יחסית למה שהכרתי עד היום, מניח שלחלק זה ירגיש מדינת עולם שלישית:

*כניסה והנעה ללא מפתח.

*ג'נט 18 די נאה.

*מערכת מולטימדיה אנדרואיד.

*מוביליי.

*בקרת שיוט.

*שליטה מההגה.

*חישני לחץ אוויר.

*חימום מושבים (שימושי מאוד בארץ 😬).

*תאורה אוטומטית.

 

מבחינת נראות - הרכב נראה מעולה בעיני, כל הקטע של החצאיות והג'נט הגדול עם הספויילר מעניקים מראה יפה,
כן מורגשת קמצנות שאין איזה פנסי לד או איזה DRL אבל בסדר, EBAY בהישג יד.

 

מבחינת נוחות - המרווח בפנים מעולה, אני יושב כמו שייח ומאחורי יכול לשבת עוד קבב כמוני בכיף.

תא מטען ענק.

נוחות נסיעה יחסית לפורטה היא מייבך אבל בגלל החתך הנמוך והעובדה שאני אוהב לנפח 10 אחוז יותר,
גורמת לרכב קצת להיות נוקשה. לי זה בסדר.

רעשי כביש ורוח מתחילים להיות דומיננטים ב110 קמ"A ואז נדרש כבר להפעיל מוזיקה.

 

נמשיך לפחות טוב:

 

מבחינת הנעה-

לרכב מנוע 1.8 עם מומנט של 18 קג"מ בערך ב3300 סל"ד ו130 כ"ס ב5600 סל"ד (פחות או יותר הנתונים).

אין בעיית סחיבה או עקיפה או משהו דומה. כשצריך היא עוקפת ואת הגולן אני עולה בכמה שאני רוצה.

כן מורגש שהגיר הרציף הוא חתיכת מטומטם, עובד לאט בצורה הססנית, בכלל אני שונא את הגירים האלה, אבל מה לעשות כך יצא שקניתי רכב עם כזה.

הדבר שהכי משגע אותי הוא בנסיעה עירונית נינוחה אם פתאום רוצים לתת מה שנקרא איזה קיק דאון קטן הוא פשוט לא מוצא את עצמו ויכול גם לתת חזרה איזה מכה קלה.

 

מבחינת תדמית והכרות של הרכב-

בארץ פשוט לא מכירים את הרכב, אין טעם לחפש דברי אחזקה בעברית בגוגל. באנגלית עוד בסדר כי הוא נמכר הרבה בשוק האמריקאי.

 

לסיכום:

אני בן אדם של Value For Money, הרכב הזה תפור עליי כמו כפפה ליד.

אני חושב שלמשפחה שנכנסת עכשיו למגרש רכבים עם 50 אלף ביד אין בכלל מה להסתכל על I25 או ריו שזב בעצם מה שאפשר לקנות בתקציב הזה בשנתונים האלה (אם רוצים משפחתית).

 

 

106599276_1183490725333992_5174259162512444546_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI
  • אהבתי 2
  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 1

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי על כזה רכב שבוע קיבלתי חליפי נחמד לא יותר לא פחות


Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה תלונות הגיעו בנושא של המראות צד עקב התקן האמריקאי. מקווה שלא יציק לך יותר מדי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על חוות הדעת,

 

מראת צד שמאל ״מוגדלת״ (ככה אנחנו קוראים לזה כצחוק) מאוד מקשה את הנסיעה,

במהירות של 120-140, יתכן שתשמע רעש חזק מכיוון המראות, אין לי תאור מדוייק לרעש, אבל אתה תבין כשתשמע, הוא מאוד ״מפריע״ במהירויות האלה במיוחד ביום שיש רוח (קרה עם לפחות 10 סנטרות שנהגתי עליהן).

שים לב, אין לי מושג למה, אבל הרכב מאוד רגיש לבורות, התרסקות על בור יחסית קטן ובמהירות לא כל כך גבוה, יכולה לעקם גאנט - מניסיון.

כמו כן, שים לב שאין נקישות מההגה כשהרכב עובר את ה-80,000 קילומטר.

סה״כ רכב אמין, יש לו כמה מחלות קטנות,

מציע לך לשמור על המנוע בטווח שיוט ולהנות מהשקט היחסי, לחיצה חזקה מדיי והרכב צורח, אכן, לוקח לו זמן, אין שום קיק דאון, אבל כשהמנוע נכנס לפעולה הוא נוסע יפה מאוד.

 

ואגב, כשאתה פותח את הדלת קד׳ ימין (נוסע), בלחיצה על הכפתור שיש על הידית, דלת הנהג לא נפתחת או ו-הדלתות האחרות, לכן יש ללחוץ גם על כפתור הדלת של הנוסע ואז לבטל נעילת דלתות מהמתג הפנימי על מנת שכל הדלתות יפתחו, או שפשוט תשתמש במפתח ואז 2 לחיצות על פתיחה והרכב נפתח כולו.

 

אגב, נסעתי על כאלה מליסינג עם 130,000 קילומטר, אין שינוי, הרכב נוסע, גם אם עבר חיים לא פשוטים כרכב ליסינג.

תהנה ותתחדש!

עריכה אחרונה על ידי ozal5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון של נהיגה של בערך 70k בשנה בשיקוץ:
בעד: מרווח יחסית לסגמנט, מזגן חזק
נגד: כל היתר
סיכום: אם יש אלטרנטיבה - קחו אותה.
ובנימה מעט רצינית יותר - לא לחינם היא מדורגת במקומות האחרונים בין הרכבים המומלצים לרכישה בארה״ב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! נראית מאוד שמורה (חיצונית) יחסית לרכב השכרה בן 3.

 

לגבי היתרונות מול i25 וריו - מסכים. לגבי זה שזה הדבר הכי טוב באזור ה-50K - קצת פחות (לפחות לאלו מאיתנו שמוכנים לשקול רכבים שהגיעו ממקומות שהם לא יפן ודרום קוריאה).

 

למה אתה ממלא יותר אוויר ממה שהיצרן מבקש?

 

 



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, אתה מרוצה? זה הכי חשוב....

יהיה מעניין לאורך זמן לראות את עלויות האחזקה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוצע אתמול טיפול 90,000.

 

שמן

מסנן שמן

מסנן אוויר

מסנן מזגן

נוזל בלמים

 

750 כולל עבודה, לדעתי מחיר בסדר גמור.

 

החלטתי להמשיך לטפל במוסך שאני נמצא בו מאז שיש לי רשיון, זה הרכב הרביעי שאני מטפל שם.

בהתחלה קצת גירדו את הראש כי בכלל לא מכירים את האוטו אבל קרסו העבירו לי במייל שגרת טיפולים והכל בסוף הסתדר.

 

 (התמונה שאני מעלה דרך tapatalk משום מה באיכות מזעזעת)

 

8af551ca99c8c4aa6e5bb7cb1409ae0e.jpg

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי אלפי ק"מ בסנטרה, הפלוסים הם מרווח במושב האחורי-נוחות נסיעה נעימה ומזגן שמקפיא.

בכל השאר היא פרווה לחלוטין. לא מצטיינת.


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפלוסים האלה מספיקים ל 90% משתמשים מהשורה.
הפלוס הנוסף - מחיר קניה , גם מה שהיה בתור חדש ( בפחות מ 100 אלף₪ מליסינג 0 קילומטרים ), וגם אחרי 3 שנים .


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער לקלקל את האווירה החביבה, אבל הסנטרה היא אחת המכוניות הכי פחות נוחות שמשווקות.

הוא מצטיין בעמידה. נראה מצויין, מרווח, מרשים, מושב אחורי מצויין. ברגע שמתחילים לנסוע יש שני דברים חיוביים - המזגן שהוא מעולה, והחניה בסוף הנסיעה. 

הרכב לא נוח, המתלים קשים מאוד, ההגה מרגיש כאילו אתם נוהגים על קרש גיהוץ, והשילוב של הגיר והמנוע - מתאימים לאמצע העשור הראשון של שנות ה 2000 ולא לרכב בפאתי 2021. לזכותו מחיר זול, אבל למחיר הזול יש מחיר יקר בנוחות. 

לא סתם הוא זול מאוד, ואני לא מדבר רק על עסקאות 0 ק"מ, גם ברכישה ישירות מהיבואן תקבלו הנחות של עשרות אלפי שקלים מהמחיר הרשמי. 

כמשומש יש לבחון אותו מול האלטרנטיבות, וכאן יכול להיות שהוא נותן תמורה הולמת. כחדש הוא פשוט רכב נחות. 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ומה לגבי האמינות והצריכת דלק של הרכב?

 

האם הגיר הרציף של ניסן עדיין עושה בעיות?

 

לחבר שלי יש רכב כזה, לקח אותו באוויס אקספרס ב1500 שקל לחודש כולל חבילת טיפולים וביטוח, והוא מבסוט ממנו (ובעיקר מהעובדה שלא צריך להתעסק עם האחזקה שלו).

 

אם אין לו תקלות ידועות והצריכת דלק ברמה של קורולה בערך (1:12-1:14), יכול להתאים למי שמחפש מקרר שיניע אותו ממקום למקום במינימום הוצאות.

 

איך הוא לעומת יונדאי אלנטרה או קיה פורטה משנים 15-16? או מיצובישי לנסר מאותם שנים?


X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הלאנסר זה רכב מ2007.

גם אז הוא היה מאוד בינוני,בעיקר הפריעה לי איכות ההרכבה והחומרים והרעש בנסיעה.

 

האלנטרה הקודמת רכב בסדר גמור,לא מרווח במיוחד בגלל גג שהולך נמוך ופוגע במרווח האחורי בעיקר לנוסעים גבוהים.

שקלתי לקנות את החדשה כיד 2 אבל ירדתי מזה עקב תלונות על בעיות בגיר ששמעתי(לא בדקתי סטטיסטית,הספיק לי כדי להוריד אותה מהפרק).

 

 

 


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

כמו שכבר אמרו לפני, אולי מבחינת שנתון התמורה למחיר טובה אבל משאר הבחינות מדובר ברכב בינוני.

קיה פורטה מקבילה הייתה עושה עבודה טובה יותר ועם עבר של השכרה לא בטוחה שהיא הייתה עולה הרבה יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פורטה ואימפרזות מהשכרה נמכרים באיזור ה50.

 


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...