Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי...

הדוח התקבל באשקלון ,ואני מצטט,על חנייה בתחום תחנת האוטובוסים המוגדרת ע"י סימון על פני הכביש אדום צהוב בניגוד לסעיף 5. 

 

הדוח הושם לי על השמשה,מדובר במשאית (מתחת ל10 טון,ואני מחנה שם שנתיים ללא כל בעייה,זוהי לא תחנת אוטובוס ואין *שום* סימונים במדרכה) ואני בטוח ב100 אחוז שהדוח ניתן בדיוק במקום הנ"ל שהחנתי שהוא מותר לחנייה...

כרגע אני מעוניין להגיש ערעור,והשאלה שלי היא האם כשהפקח צילם את "העבירה" הוא חייב לתעד אותה או רק מצלם את הלוחית רישוי?כי מבחינתי אם צילם את "העבירה" זה מעולה בשבילי (אלא אם כן הוא מאסטר בפוטושופ) ובנוסף,אם הערעור נדחה,ניתן להשפט?

אני באמת רוצה לציין שאין זה עניין של כסף ומבחינתי גם לשלם פי שתיים או יותר על משפט,זה הרבה יותר עניין של עקרון,שום דבר לא מסומן שם באדום צהוב וזוהי לא תחנת אוטובוס!

 

תודה רבה מראש.

פורסם

תלוי ברשות המעסיקה את הפקח, יש כאלה שלא דורשות בכלל צילום וכאלה שדורשות צילום העבירה עצמה בנוסף לצילום לוחית הרישוי

 

אם הערעור נדחה ניתן להישפט

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

על הדו״ח מופיעה כתובת העבירה, גש למקום, צלם תיעוד של העדר סימון תחנת אוטובוס כך שרואים שמדובר בכתובת הרלוונטית וכתוב לעיריה דרישה לביטול הדו״ח.

 

פורסם

פנה לעיריה לקבל את התמונה ותעלה לכאן ותראה אם יש התאמה בין התמונה לבין הכתובת בה הוא מציין כי בוצעה העבירה

 

בתמונה יופיע גם מעשה העבירה וגם צילום של רכבך ולוחית הרישוי שלו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 8 שעות, ישה כתב:

פנה לעיריה לקבל את התמונה ותעלה לכאן ותראה אם יש התאמה בין התמונה לבין הכתובת בה הוא מציין כי בוצעה העבירה

 

בתמונה יופיע גם מעשה העבירה וגם צילום של רכבך ולוחית הרישוי שלו

השאלה היא מה זה נותן לפקח לצלם ולהפיק דו"ח אם הוא לא צילם את העברה וגרוע מכך לא נעברה עבירה כלל... שיטת מצליח?

לפני 5 שעות, Audi-T כתב:

מנסיון, אם הצילום לא מוכיח את העבירה זו עילה לביטול הדו"ח, אני ביטלתי כך דו"ח.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

תודה,פניתי..

 

לפני 9 שעות, חולגי כתב:

אוקיי,

והיכן תחנת האוטובוס או "תחום התחנה" ?

(יש שם בכלל תחנה ? כי סימון - לא נראה שיש).

אין שום זכר לתחנת אוטובוס,רק במרחק של 200 מטר בערך משם או אפילו קצת יותר...

פורסם

פעם לפקחים לא הייתה מצלמה (ובטח כזו שהתוצרים שלה קבילים בבית המשפט) כדי להוכיח את קיום העבירה.

הסתפקו בדו"ח ולכל היותר בעדות הפקח.

 

היום לפעמים הפקחים אפילו לא מסתכלים מה הם מצלמים, רק בעירעור מבינים שהצילום לא מוכיח את מה שרצו.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...