Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בוודאי שיש זכות לקחת זה נקרא מס ירושה. 

 

 

מזל שאין למדינה זכות ראשונים על אישתך כשאתה מתחתן...

על הירושה שאדם צבר כל החיים שלו הוא כבר שילם מיסים. 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 44 דקות, khalil כתב:

כי השכרת דירות יש בה הרבה הוצאות (עו"ד, ריבית על המשכנתא ותחזוקה) במקום להתחשבן עם כל אדם פרטי החליטו לפשט את המס וטוב שכך.

קרן השתלמות זה אפליה לטובת אקדמאיים, שהם בד"כ מעמד ביניים ולא צריכים אותה.

ולכן הגיע הזמן לדיווח לכל אזרח. יד קשה הרבה יותר נגד מעלימי הכנסה לצד הטבות מס שונות, כמו בארה"ב. 

 

פורסם
לפני 14 דקות, yuvalganim כתב:

 

יש מס ירושה, זה בדיוק לקחת.

ותגיד לי מדוע אם אותו אדם השקיע בשוק ההון והרוויח, לקחו ממנו מס אבל מרוויח מדירות לא? על מה ולמה?

אין לי בעיה שיקנה וישכיר, אבל שישלם מס שולי כמו כל רווח אחר שלו.

 

ולגבי מה שכתבת על הוצאות, אז מה? שיכירו בזה ויפחיתו להם מחבות המס, התירוץ הזה של הפחתת בירוקרטיה לא מקובלת

 יא זלמה בחיאת דינק, הבנת נקרא פשוטה

השקעה בשוק ההון, את משקיע עם חברות ששכרו חשבים והכינו דו"חות מסודרות.

בן אדם לוקח משכנתא, קונה דירה, משפץ, ומשכיר.

אם הוא היה מתנהל כמו חברה בשוק ההון, הוא מזדכה על:

פחת (עלות שיפוץ וכולי)

שכר עו"ד

ריבית על המינוף שלקח

הוצאות שלו על ניהול הנכס.

 

במקום לעשות את כל התחשיב הזה, המדינה פישטה את כל התהליך, זה הכל.

 

מה עדיף? לשכור חשבונאי על השכרת דירת או מס של 10%?

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, khalil כתב:

 יא זלמה בחיאת דינק, הבנת נקרא פשוטה

השקעה בשוק ההון, את משקיע עם חברות ששכרו חשבים והכינו דו"חות מסודרות.

בן אדם לוקח משכנתא, קונה דירה, משפץ, ומשכיר.

אם הוא היה מתנהל כמו חברה בשוק ההון, הוא מזדכה על:

פחת (עלות שיפוץ וכולי)

שכר עו"ד

ריבית על המינוף שלקח

הוצאות שלו על ניהול הנכס.

 

במקום לעשות את כל התחשיב הזה, המדינה פישטה את כל התהליך, זה הכל.

 

מה עדיף? לשכור חשבונאי על השכרת דירת או מס של 10%?

 

 

 

 

מבחינת המדינה? עדיף לעשות מס שולי ולהכיר בהוצאות אם יש. ברור.

 

אגב אני כבר 3 שנים שוכר דירה באותו מקום, לבעלת הבית שלי יש אפס הוצאות אבל מכניסה כבר שלוש שנים 40,000 שקל בשנה בלי להוציא שקל.

עכשיו תסביר לי למה היא לא צריכה לשלם מס?

עריכה אחרונה על ידי yuvalganim

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 12 דקות, yuvalganim כתב:

אגב אני כבר 3 שנים שוכר דירה באותו מקום, לבעלת הבית שלי יש אפס הוצאות אבל מכניסה כבר שלוש שנים 40,000 שקל בשנה בלי להוציא שקל.

עכשיו תסביר לי למה היא לא צריכה לשלם מס?

 

לדעתי בהחלט צריך לשלם על ההכנסה הזו מס.

 

אנשים משכירים דירה שחולקה ל-3 דירות מורווחים פי 3 ממה שכתבת ומשלמים 0 מס.

 

ההוצאות של בעלי דירות על דירה כזו הם זניחים לעומת ההכנסה.

 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

בוודאי שהם זניחים.

אבל אנשים אוהבים להתחבא מאחורי ה"הוצאות" האלו, כאילו מישהו הכריח אותם לקנות נכס ולהשכיר, הרי הם עושים את זה בשביל לעשות רווח נטו, שזה אחלה!

אבל תשלמו מס.

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 35 דקות, yuvalganim כתב:

 

מבחינת המדינה? עדיף לעשות מס שולי ולהכיר בהוצאות אם יש. ברור.

 

אגב אני כבר 3 שנים שוכר דירה באותו מקום, לבעלת הבית שלי יש אפס הוצאות אבל מכניסה כבר שלוש שנים 40,000 שקל בשנה בלי להוציא שקל.

עכשיו תסביר לי למה היא לא צריכה לשלם מס?

זאת בדיוק הנקודה, את יודע כמה ריבית היא משלמת על משכנתא? אתה יודע כמה היא שילמה על השיפוץ לפני 10 שנים? וכמה היא תשלם עוד 10 שנים?

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

בוודאי שיש זכות לקחת זה נקרא מס ירושה. 

 

 

ברגע שפתחת עסק הכנסת את המדינה כשותף. 

 

 

בבריה"מ היתה להם זכות לשלוח אדם שלא אהב את לנין יותר מדי לגולאג, כן במובן הזה יש זכות, אני מדבר על זכות מוסרית למסות הון ששולם עליו מס מלא אחרי מוות.

לא כבעל מניות, זה לא נכון.

פורסם
Just now, khalil כתב:

זאת בדיוק הנקודה, את יודע כמה ריבית היא משלמת על משכנתא? אתה יודע כמה היא שילמה על השיפוץ לפני 10 שנים? וכמה היא תשלם עוד 10 שנים?

 

חבר אתה עושה סלט שלם.

היא קונה בשביל לעשות כסף, ומהרווחים שלה המדינה צריכה לקחת נתח כמו שהיא לוקחת מכל יגיעה אישית.

היא לא לוקחת משכנתא ומשכירה את הדירה בהתנדבות, למה שהמדינה תפטור אותה ממס על כך?

שיפוץ זו השבחה, אם היא תשפץ את הדירה היא תוכל לבקש (וגם תקבל) יותר כסף בכל חודש על שכירות.

 

אם אדם פרטי רוצה להקים פלאפל, אז הוא קונה או משכיר חנות, האם תפטור אותו ממס על כל מכירת מנות הפלאפל עד שיחזיר לעצמו את עלות החנות שהוא קנה?

התשובה היא לא.

אז גם פה לא.

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 39 דקות, yuvalganim כתב:

אגב אני כבר 3 שנים שוכר דירה באותו מקום, לבעלת הבית שלי יש אפס הוצאות אבל מכניסה כבר שלוש שנים 40,000 שקל בשנה בלי להוציא שקל.

עכשיו תסביר לי למה היא לא צריכה לשלם מס?

יש תקרת פטור למס על שכר דירה. מה שצריך זה אכיפה (שתביא בהכרח לעליית מחירי השכירות כי מישהו צריך לשלם את זה וזה לא יהיה בעלי הדירות. מי שיושב על 2 מיליון שקל רוצה תשואה של 4% נטו על ההון כי אחרת לא שווה את כאב הראש).

 

בקשר לבעלת הבית שלך אני לא יודע כמה הדירה שווה אבל לא מגיע לה תשואה על הכסף שלה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
Just now, yuvalganim כתב:

 

חבר אתה עושה סלט שלם.

היא קונה בשביל לעשות כסף, ומהרווחים שלה המדינה צריכה לקחת נתח כמו שהיא לוקחת מכל יגיעה אישית.

היא לא לוקחת משכנתא ומשכירה את הדירה בהתנדבות, למה שהמדינה תפטור אותה ממס על כך?

שיפוץ זו השבחה, אם היא תשפץ את הדירה היא תוכל לבקש (וגם תקבל) יותר כסף בכל חודש על שכירות.

 

אם אדם פרטי רוצה להקים פלאפל, אז הוא קונה או משכיר חנות, האם תפטור אותו ממס על כל מכירת מנות הפלאפל עד שיחזיר לעצמו את עלות החנות שהוא קנה?

התשובה היא לא.

אז גם פה לא.

 

אתה מזדכה על הפחת, לא על כל ההון שהושקע, גם מוכר הפלאפל.

 

פורסם
לפני 1 דקה, yuvalganim כתב:

יא קונה בשביל לעשות כסף, ומהרווחים שלה המדינה צריכה לקחת נתח כמו שהיא לוקחת מכל יגיעה אישית.

היא לא לוקחת משכנתא ומשכירה את הדירה בהתנדבות, למה שהמדינה תפטור אותה ממס על כך?

הפטור ממס הוא לא בשבילה אלא בשביל השוכר. קח 10% ושכר הדירה יעלה ב 15%.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 48 דקות, yuvalganim כתב:

 

מבחינת המדינה? עדיף לעשות מס שולי ולהכיר בהוצאות אם יש. ברור.

 

אגב אני כבר 3 שנים שוכר דירה באותו מקום, לבעלת הבית שלי יש אפס הוצאות אבל מכניסה כבר שלוש שנים 40,000 שקל בשנה בלי להוציא שקל.

עכשיו תסביר לי למה היא לא צריכה לשלם מס?

 

למה לשלם מס זה עסק ?

 

לפי פסיקות אחרונות של בית המשפט השכרה של יותר מ 10 דירות מחוייבות במס מלא.

 

למה שהגברת החביבה שמשכירה לך את הבית צריכה לשלם מס כמו של עסק ?

סה"כ עשתה השקעה, השקיעה המון כסף בדירה.

וסביר להניח שהיא גם "חיה " מהשכר דירה הזה.

 

 

החוק אומר בשכירות מעל 5000 ₪ בערך, יש לשלם 10% מס.

אין צורך ביותר.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...