Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

גורר את הרכב מחר למוסך אבל רציתי להתייעץ כאן אולי מישהו יכול לתת רעיון למה יכולה להיות הבעיה.

 

רכב קיה פיקנטו 2016, 25 אלף ק"מ עשה טיפול 15 אלף לפני כחצי שנה, עבר טסט לפני חודש.

לפני כשבוע התחיל רעש של צפצוף מכיוון הגלגלים במהלך בלימה. (בהתחלה זה נשמע כמו סוג של בריחת אוויר מהצמיגים)

במהלך השבוע האחרון הרעש התחזק, ובנוסף אני מתחיל לשמוע אותו גם בהסטה קלה של ההגה ימינה/שמאלה במהלך פנייה ולפעמים אפילו סתם בנסיעה בישורת.

בנוסף במהלך השבוע האחרון גם התחלתי להרעיש רעידות חזקות, כאילו כל חור קטן בכביש הוא בור ללא תחתית.

מילאתי אוויר בצמיגים (כאמור, בהתחלה הרעש נשמע כמו בריחת אוויר) ובדקתי את הגלגלים - נראה תקין (חשבתי שאולי משהו נתקע)

היום גם הבלמים התחילו לקרטע (נדרש ללחיצה חזקה יותר , והאוטו קופץ בזמן ברקס טיפה יותר חזק) ולכן אני גורר את האוטו מחר ולא לוקח סיכון.

 

האם מישהו נתקל בתופעות דומות?

פורסם

למקרה שמישהו בעתיד יתקל במקרה דומה:

התברר שהרפידות נאכלו קליל וכך גם הדיסקיות בלמים.

אל תשתההו בהגעה למוסך :)

פורסם

זה מה שהנחתי שקרה אבל אין כל קשר לזה שהתחלת להרגיש כל סדק בכביש.

 

 

כנראה מוסך שעשה את הטיפול לפני חצי שנה לא בדק את הבלמים בטיפול.

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 19 דקות, Buki כתב:

זה מה שהנחתי שקרה אבל אין כל קשר לזה שהתחלת להרגיש כל סדק בכביש.

 

 

כנראה מוסך שעשה את הטיפול לפני חצי שנה לא בדק את הבלמים בטיפול.

 

 

 

 

 

אכן, גם לי זה מוזר...

×
×
  • תוכן חדש...