Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מוכר את הרכב שלי (גולף GTI 2016) לטובת השקעה מסויימת, ואני מחפש רכב זול יותר בסביבות 25,000 ש"ח.

זה מה שחשוב לי לפי סדר עדיפויות:

1. חזק (בסביבות 200 כ"ס).

2. אמין עד כמה שניתן.

3. חסכוני יחסית בדלק בסביבות 1/10 ק"מ לליטר לנסיעות משולבות בעיר וכביש מהיר.

4. נח ומפנק עד כמה שניתן.

5. עלויות תחזוקה זולות יחסית.

 

ראיתי ביד 2 לפני כמה זמן מודעה על אאודי A4 שנת 2007 עם 200 כ"ס ב-25,000 ש"ח, מבפנים הרכב נראה דיי נח עם מושבים מעור ומצד שני אני שוקל גם לקסוס 250 מקביל.

 

מה דעתכם? אולי יש יצרן/דגם אחר שלא חשבתי עליו? תודה!

פורסם

מבין שתיהן אישית הייתי לוקח את הלקסוס, יותר מהנה לנהיגה ובעיקר מזדקנת הרבה יותר טוב מA4.

מצד שני, איו לי מושג איפה ראית IS250 ב25K, כנראה שהיא לא הייתה שמורה במיוחד.

לקנות רכב מיצרן פרימיום בכזה תקציב זה הימור, אולי כדאי ללכת על משהו כמו מאזדה_6 ולהתקדם קצת בשנתונים.

פורסם

בוא, יש לך ממש מעט דרישות בתקציב כל כך גבוה... טוב שלא ביקשת גם שיהיה suv מרווח עם מקום ל-7 אנשים.

 

בכזה תקציב לא תמצא רכב גם חזק, גם מפנק, גם אמין עם טיפולים זולים וגם צריכת דלק נמוכה. אם היה, אף אחד לא היה קונה חדש בהרבה יותר.

 

קנה איזו סופר מיני בסיסית ותסבול קצת עד שההשקעה תניב פירות (או סתם תזכה בלוטו, או גם וגם). אתה מחפש חד קרן אסייתי לבקן, זה עלול להיגמר לא טוב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

גדול.

מסכים.

 

בוא, יש לך ממש מעט דרישות בתקציב כל כך גבוה... טוב שלא ביקשת גם שיהיה suv מרווח עם מקום ל-7 אנשים.

 

בכזה תקציב לא תמצא רכב גם חזק, גם מפנק, גם אמין עם טיפולים זולים וגם צריכת דלק נמוכה. אם היה, אף אחד לא היה קונה חדש בהרבה יותר.

 

קנה איזו סופר מיני בסיסית ותסבול קצת עד שההשקעה תניב פירות (או סתם תזכה בלוטו, או גם וגם). אתה מחפש חד קרן אסייתי לבקן, זה עלול להיגמר לא טוב.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

בתור בעלים לשעבר של A3 ו- A4. ההבדל באחזקה די גדול.

מציע לך לקחת A3 עם בגרסת 2 ליטר, למרות שגם ה 1.8 טורבו נותן יופי של עבודה.

 

אם בכל זאת אתה נעול על הדגמים, הייתי הולך לקסוס ולו בשל האמינות. רק שים לב שה 200 כ"ס לא ממש יעשו לך את זה בלקסוס, בטח אם אתה יורד מ GTI

פורסם

^^

טוב לדעת, הייתי בטוח שעלויות האחזקה דומות מאוד בגלל שמכלול החלקים דיי זהה בדגמים.

 

סופר מיני לא בא בחשבון בגלל תא מטען קטן ו"סלון מפנק" עד כמה שניתן, ואם גם בלקסוס ישנה עלויות התחזוקה גבוהות לצערי אני אוותר.

 

אז שווה להתלבט בין A3 למשהו אחר?

פורסם

מה שרשמתי לא מדעי. אבל ב A3 תמיד הרגשתי שאני משלם קצת יותר מגולף. בA4 זה הפך להיות תמיד 20-30 אחוז יותר, ובחלקים אפילו יותר מזה.

 

אני עם AUDI אז לא תשמע ממני אחרת, אבל יש כאן מספיק שיגיעו לחפש BMW.

פורסם

במצבך הייתי מחפש מאזדה 6 מדגם פרימיום, אולי תדרוש מתיחה קלה של התקציב אבל לדעתי תהיה אופציה טובה מבין השניים שהצעת.

פורסם

^^

תודה על העצה אבל אני דיי נעול על קונצרן VAG, כנראה בגלל שבמשך הזמן היו לי בעיקר רכבים מהקונצרן אז אני מרגיש יותר בטוח איתם, וגם כי אני מטפל תמיד במוסך רון ועליו אני מאוד סומך.

 

מה שרשמתי לא מדעי. אבל ב A3 תמיד הרגשתי שאני משלם קצת יותר מגולף. בA4 זה הפך להיות תמיד 20-30 אחוז יותר, ובחלקים אפילו יותר מזה.

 

אני עם AUDI אז לא תשמע ממני אחרת, אבל יש כאן מספיק שיגיעו לחפש BMW.

 

עלויות התחזוקה של אאודי A4 מלפני 10-12 שנים (ביטוח, תיקונים וכו') יהיו יקרים יותר מאשר גולף GTI שנת 2016?

פורסם
^^

תודה על העצה אבל אני דיי נעול על קונצרן VAG, כנראה בגלל שבמשך הזמן היו לי בעיקר רכבים מהקונצרן אז אני מרגיש יותר בטוח איתם, וגם כי אני מטפל תמיד במוסך רון ועליו אני מאוד סומך.

 

 

 

עלויות התחזוקה של אאודי A4 מלפני 10-12 שנים (ביטוח, תיקונים וכו') יהיו יקרים יותר מאשר גולף GTI שנת 2016?

 

התייחסתי לעלויות של רכב באותו שנתון. הפער בין A3 לגולף לא היה משמעותי מאוד.

בA4 הרגשתי קפיצה משמעותית.

 

 

לגבי עלויות של רכב בן 10-12 - מבחינת תיקונים די ברור שכן. ביטוח לא יודע

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז אחרי שלקחתי אאודי A4 שנת 2009 לבדיקה (מסוחר), התברר שהרכב נצבע והיה צורך ביישור קר של בסביבות 5000 ש"ח שנבדק במוסך רון, היד שהייתה רשומה ברישיון הייתה שונה והק"מ שפורסם היה נמוך יותר ממה שהופיע.

בנוסף לזה, הביטוח הכי זול שמצאתי למקיף+חובה היה בסביבות 5000 ש"ח שזה לעצמו הזוי (זה יותר מהמחיר ששילמתי לגולף GTI שנת 2016!)

אז לצערי אאודי יורד מהפרק.

 

במצבך הייתי מחפש מאזדה 6 מדגם פרימיום, אולי תדרוש מתיחה קלה של התקציב אבל לדעתי תהיה אופציה טובה מבין השניים שהצעת.

 

קראתי כאן בפורום שהמנוע המומלץ יותר לפרימיום הוא ה-2.5, אבל היחידה שמצאתי הייתה יקרה בשביל (52,000 ש"ח) והיתר היו ממש שחוטות.

כדאי בכל זאת לשקול 2.0 או רכב אחר?

 

רציתי VAG רק בגלל שאני סומך על רון ותכננתי לטפל אצלו :/

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אם אתה מאוד רוצה וואג אולי שווה לשקול פולקסווגן פאסאט CC, אם אני לא טועה היא הגיעה גם עם מנוע ה2 ליטר טורבו וגיר DSG 6 הילוכים.

לא מכיר את הרכב כלל מבחינת אמינות או אפילו חווית נסיעה, רק חשבתי שעשוי להיות מתאים לתקציב ולרצון לרכב מפנק וחזק.

 

עריכה: אחרי הצצה בי2 נראה שרכבים לא שחוטים מעל התקציב שהגדרת...

מה עם אאודי A3? מאמין שתוכל למצוא במסגרת התקציב רכב סביב שנת 2009

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי shakedi
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

לא כדאי להתעסק עם רכבי אאודי בני 14 שנה, אפילו שמחירי הרכבים כבר ירדו לרצפה, אתה תראה הרבה מוסך (כמובן לא מחייב אבל רוב הסיכויים).

כמו שרשמו לך פה, תחפש רכב מיני משנתון כמה שיותר גבוה, אני במקומך הולך על קיה פיקנטו.

×
×
  • תוכן חדש...