Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

יש לי בלוח שעונים 3 תקלות שקופצות מדי פעם, בעיקר בפקקים.

בנוסף כאשר רכב במצב P נורא של ברקס שצריך ללחוץ כדי לעביר הילוך ל D לא תמיד דלוקה.

 

בכללי רכב נוסע כרגיל....לפעמים יש רעידות בעצירות

 

מדובר ברכב ישן גולף 2003 175000 ק''מ וכבר 2 מוסכים סרבו לקבל רכב לבדיקה

 

לא יודע מה לעשות אלה לגשת למוסך מורשה צ'מפיון.....שלפחות שם אולי מסוגלים לבדוק

 

מישהו יכול לתת כיוון למקור תקלות או להמליץ למוסך שמסוגל להתמודד עם בעיה ??

 

אני מראשון לציון

רכב גולף 2003

 

**בתמונה מצורפת אפשר לראות תקלות....(התמונה לא מרכב שלי,אבל בדיוק אותן תקלות)

epc.jpg

פורסם

בראשון לציון יש לך את אלכס ברח' שמוטקין 35, מומחה לרכבים אלו, (מטפל רק ברכבים מתוצרת קבוצת פולקסווגן) ולא מפחד מרכבים ישנים.

מומלץ מאד.

פורסם
בנוגע לבעייה ראשונה - ייתכן מתג אור בלם תקול.

בנוגע לשאר ובכלל - ממליץ לך על מוסך רון בת"א (אל תיגש למוסכי יבואן).

 

שמעתי שממליצים על מוסך רון, אבל אותי הוא לא הסכים לקבל....אומר יש הרבה תקלות והוא "לא יכול להתייחס לכולן"

לכן אני שאול כאן האם מישהו מכיר מוסך שכן מסוגל לפחות לאתר מה בעיה זאת....

×
×
  • תוכן חדש...