Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יגרום לחוסר במידבאס? אני תמיד נזכר בדוגמה של הרמקולים הביתיים של בוז: הסטלייטים עם הסאב-שאף פעם לא מאוזנים כמו שצריך. חסר מידבאס.

פורסם

אכן, מידת הרמקול בדלת הקידמית הוא 4״,

ויש בעיה לשדך אליהם סאב,

אבל,

בדלתות האחוריות יש מקום לרמקול בגודל 6.5״ שבעזרתם אפשר לפתור את הבעיה של המידבאס.

כמו בכל סט 3 חלקים הוופר ינגן מתחת ל300Hz,

ובתדרים האלה אין לוקליזציה בכלל, אז זה לא משנה אם הוופר יהיה ממוקם בדלת אחורית, מתחת למושב או בקיק פאנל.

קודם כל תכנון ואז כוון מקצועי יכול להביא לסאונד די מרשים ברכב הזה.

פורסם

תודה על כל התגובות!

מישהו שמע על פרוססור אלפיין PXE-0850S? מקבל 6 ערוצי רמקולים ומוציא 12 RCA או רמקולים. 400 דולר שזה סביר לעומת שאר ה- DSP שראיתי עד עכשיו (700 דולר וצפונה). אשתמש במגבר אלפיין 5 ערוצים שכבר יש לי, אוסיף לזה מגבר 4 ערוצים סביר ב- 100 דולר (פיוניר למשל) והנה יש לי שליטה בכל הערוצים.

אשמח לחוות דעתכם..

×
×
  • תוכן חדש...