Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קניתי סאב של KICKER

SOLO BARIC L7S12 וסט קומפוננט FNP2514 של רוקפורד.

הסאב יכול לספק 750WATT RMS ואמרו לי שאני חייב מגבר מונובלוק עצבני בשביל לפתוח את הסאב.

למבינים שבינכם הייתי רוצה לקבל עצה על 2 מגברים שיעשו עבודה בכדיי שיהיה צליל יפה בטרנטה שלי.

אין צורך בהרעדת כל השכונה ופירוק הטרנטה אלה באסים טובים.

אני יודע שהסאב הזה נותן הרבה מעבר לציפיות ולצרכים שלי אבל הטעות כבר נעשתה ורכשתי אותו.

תודה על העזרה.

פורסם

זה תלוי בדגם,יש דגם שהוא סליל כפול של2 אום או סליל כפול של 4 אום.

סה"כ תקבל שלוש אופציות ריאליות אם הוא 2 אום אז או 4 או 1 אום תלוי בחיבור,אם הוא סליל כפול של4 אום אז 2 אום בחיבור מקבילי (בטורי תקבל 8 אום שזה לא נראה לי הגיוני כל כך לעשות זאת...)

בכל אופן מה שאומר שתצטרך מגבר של משהו כמו 600RMS (בשביל "לפתוח" את הסאב) שיוציא את ה600 האלה ב1 או 4 או 2 אום,תלוי בהתנגדות הסאב שלך ובצורת החיבור שתרצה לעשות באופן סופי.

זה צריך להיות כתוב על גב הסאב מה ההתנגדות.

לקומפוננט (שאם אני לא טועה הם משהו כמו 50-60 RMS) הרבה מגברים פשוטים יוכלו לעשות את העבודה,ההשקעה היקרה יותר היא מגבר לסאב-מגברים כמו רוקפורד BD1000 או BD500 (שוב- תלוי בהתנגדות הסופית שלך),לנזר 1200D וכל מיני אחרים,תאמר מה התקציב שלך ומה התנגדות הסאב שלך.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

רציתי להוסיף עוד משהו, אינני יודע כמה הקומפוננט הזה חזק.... אז לפי דעתי אתה גם צריך להתעניין בשאלה האם באמת תביא מגבר עוצמתי - ותנצל אותו ...

משום שיכול להיווצר מצב שהבאס ימשוך את כל המוסיקה שלך לבאגז, ולא ממש תהנה מלשמוע מוסיקה - ופשוט תנמיך אותו.

 

במצב שכזה אולי עדיף לא לרכוש מגבר עוצמתי "ולהתפשר" על הרבה פחות ...

 

ממליץ לנסות לשמוע את הסאב עם הסטאפ שלך, לפני רכישה של מגבר עוצמתי - כדי לבחון אם באמת יהיה איזון.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ממש לא.

פשוט אם יבוא קונה אז אני יביא את ה1200.1 על עוד סולו-באריק...

ואני ממליץ לו על המגבר הזה כי הוא בדיוק מותאם לסאב הזה וזה עובד פצצה הסט הזה אצלי

הסאב של קיקר יכול לקבל עד 750רמס

והמגבר הזה של קיקר נותן 750רמס(בתעוד תיצרן)

ככה שלדעתי זה המגבר בשביל הסאב הזה..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

קצת מיותר להמשיך להמליץ לבחור שעדיין לא נתן תקציב מוגדר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מודה לכם מאוד !!!

התעניינתי במחירים של המגברים האלה והם מעבר לתקציב שלי.

השאלה היא אם אני מתפשר על מגבר לא חזק במיוחד האם הצליל עדיין יהיה יפה

(ללא ניצול או "פתיחה" של הסאב).

נגיד תקציב של 1000 ש"ח למגבר יכול להוציא משהו מבסאב הזה?

פורסם

מה שהיה במזדה זה לא נקרא לזוז לעומת מה שהולך שהוא מחובר ל600.1!

אי אפשר להשוות את האיכות ותעוצמה

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

×
×
  • תוכן חדש...