Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

wd-40 לחלקי מתלה מרעישים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגומיות השונות בחלקי המתלה יש תכונות סיכוך עצמיות ואין לשמנם בשום צורה או דרך.

השימון או הגירוז, אמנם יפסיק את הרעש בטווח הקצר, אבל רק יוביל לשחיקה מואצת של הגומי עקב היתפסות של לכלוך בשמן או בגריז וכמובן איכול של הגומי עצמו.

פורסם

2 הערות.

ראשית, לדעתי (וגם מניסיון) אין בעיה לשמן את תותבי הגומי במתלה ובלבד שתשתמש בסיליקון לשימון או בתערובת של גליצרין ושמפו תינוקות שתדלל במים, כמו שמקובל במנועי גומי של טיסנים.

שנית ושוב מניסיון, קרה לי פעם שכל החריקות נבעו ממוטות הקישור שמחברים את מוט הייצוב למתלה, למעשה מחלקי הפלסטיק שבקצות המוטות. הם זולים מאד והחלפתם קלה.

 

יוסי

פורסם

כעקרון כאשר יש חריקה מכוון חלקי גומי של המתלה זה אומר שיש בהם בלאי ויש להחליף את הגומי המרעיש.

השימון הוא לטווח קצר ויפסיק את הרעש עד שיעלם השמן משם ומכוון שאינו נמצא במקום סגור הוא יעלם או יצבור לכלוך.

אני חושב שאם כבר להשתמש בשימון זה למטרות אבחון, כך שאם חלק ששימנת הפסיק להרעיש, אותו יש להחליף או לבדוק את ההתקנה שלו.

פורסם

תודה לכולם,

 

הרכב יד ראשונה ואצלי כבר 4 שנים, למיטב ידיעתי אף אחד לא פתח או נגע בברגים של חלקי המרכב.

כמובן שכרגע אין לי מושג איזה חלק גורם לרעש , יש רק סברה שזה הבושינגים של המוט המייצב,

 

אנסה לרסס אותם למטרות איבחון, אבל בכל מקרה אני לא נוטה לרוץ ולהחליף אותם ,

בכל זאת מדובר כרגע בחלק מקורי שיכול החזיק עוד כמה שנים טובות .. אפילו שאני מבין שהריסוס עלול לקצר לו את החיים.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חוזר לעדכן,

זרקו אותי משירשור אחר , הזכירו לי את אושריקו אז נזכרתי בשירשור הזה.

עברו כ-5 חודשים , הרכב הגיע כבר ל 85,000 ק"מ.

היו הרבה ימים סוערים , קרים וגשומים .

אבל מידי פעם הייתי מרסס חלק מהמרכב ומחכה לראות האם זה עזר, כמובן שהתופעה לא הייתה עקבית ,

אז זה היה תהליך ארוך.

 

עכשיו אני יכול הגיד בוודאות הרעש הגדול ביות הגיע מהגומיות של המשולשים.

בכל משולש יש 3 נקודות.

אחד לכיוון הגלגל עם תפוח , ו-2 לשילדה של הרכב.

אז הנקודה הקדמית בחיבור לרכב .. בדיוק שם..

ריסוס מכובד של ספריי סיליקון העלים את הבעיה וכבר חודש לא שמעתי את הרעשים.

והיו כבר ימים גשומים עם הרבה מים והמים לא ניקו את השמן/סיליקון.

 

לא יודע אם זאת בעיה יחודית לקורולה שלי, או מחלה שתופיע בעוד קורולות בארץ (בעולם יש הרבה שירשורים על רעשים בקורולות בכבישים משובשים).

ספריי של 18 ש"ח וקצת התמדה , והרכב שוב שקט.

×
×
  • תוכן חדש...