Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה CX-5 או סובארו פורסטר X


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי מועניין להחליף רכב לרכב חדש, מתלבט בין מאזדה CX-5 או סובארו פורסטר X.

אשמח לחסרונות יתרונות למול אלו.

 

האם כדאי לקחת עסקת מימון של 50% מהבנק או מיבואן ?

או שכדאי לבחור רכב צנוע יותר יד 2 ולהביא את הכסף מהבית?

בעלי הכנסה קבועה בני 50+.

 

אודה לעזרתכם בנושא, שאוכל להמליץ על המהלך הכדאי ביותר.

וקצת פירוט על עסקת מימון.

 

תודה רבה :) וחג שמח.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם (נערך)

אם אתה יורד מהכביש לשטח קל אז ברור שפורסטר. יש לו 4x4 עם מרווח גחון של 23 ס''מ. שיפורים,מיגונים והגבהות אצל אספיר.

אחרת CX5 עולה עליו כמעט בכל פרמטר.

למזדה יש דגם בכיר ,מנוע 2.5 שנותן AWD.יקר אבל לא יאכל שטח כמו הפורסטר.

 

עסקת מימון משתנה בתנאים מבנק לבנק ומלקוח ללקוח. בדקת בבנק שלך?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא, רק בוחן את הרעיון עבורם הורי.

הבנתי שהרבה קונים רכב חדש בצורה הזאת.

ואין כמו חוכמת הפורום.

וכן יש שטח קל.

יש עוד המלצות בטווח מחירים של רכבים אלו?

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

מכל הג'יפונים שנמכרים כאן, אין מתחרה לפורסטר בשטח, אפילו לא קרוב.

רכב חדש אפשר לקנות בכל מיני שיטות ( מזומן, מימון, טרייד אין ) או לקחת ליסינג פרטי בלי לקנות בכלל..

כמובן, כלכלית עדיף רכב בן 3 שכבר ספג את הירידת הערך הגבוהה ולא לקחת חובות.

יש את אותו פורטסר משומש, אבל הדגם הקודם היה ללא מערכות בטיחות אקטיבית ופחות איכותי בפנים.

אצל היבואן ניתן לתת מקדמה + תשלומים חודשיים+ בלון ( אותו צריך לשלם אחרי 36 חודשים או להתחיל עסקה חדשה אחרי קיזוז החוב ממחיר הרכב ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מבחינת שטח (הכוונה לנוחות בשבילים וכו) אני יודע שאין עוררין.

אך מה לגבי שאר הפרמטרים, האם הוא נופל בהרבה ביחס למתחרים?

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

לדעתי הפורסטר יותר נוח מהמאזדה ודי בהפרש גדול.

מבחינה דינאמית, למאזדה יתרון קל בביצועים עם המנוע 2.0 וגדול עם המנוע 2.5 היקר בהרבה.

היגוי ואחיזה, אני לא מחסידי המאזדה, להיפך.

קשה לי להצהיר על רכב אוחז יותר בקטגוריה מהסובארו, לפחות לא ממוצא אסייתי.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)

פות"ש , בכל מקרה עסקת מימון עולה עוד כסף. זה רק מייקר עלויות . זה שהמון קונים עם מימון זה לא אומר שזה נכון. זה רק אומר שיש בועת אשראי.

כל מגרש והעסקה שלו והיא לא תמיד יותר טובה ממה שתמצא בבנק.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לדעתי הפורסטר עדיף על ה- cx5 ברוב הפרמטרים הפרמטרים, מרווח פנים גדול יותר, תנוחת ישיבה גבוהה יותר, תא מטען גדול יותר, ביצועים טובים יותר (כך זה היה בכל המבחנים ההשוואתיים שנערכו ביניהם, לפורסטר מנוע 2.5 ליטר לעומת 2 ליטר במאזדה), נוחות נסיעה טובה יותר.

 

למאזדה התנהגות כביש טובה יותר וצריכת דלק קצת יותר טובה.

 

חסרון של הסובארו בגירסה ההתחלתית הוא העדר פתחי מיזוג למושב האחורי. בגירסה המאובזרת זה קיים.

 

כמובן שלפורסטר יכולת נסיעה בשטח של- cx5 אין.

 

למי שלא חשוב לו יכולת שטח לא הייתי בוחר לא בזה ולא בזה, אלא בקיה ספורטג' פרימיום שלדעתי מציע חבילה אטרקטיבית יותר ואפשר גם לקבל הנחה ודואג לקבל את הרכב בתחילת שנת 2020 ולא בסוף שנה זאת.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
פות"ש , בכל מקרה עסקת מימון עולה עוד כסף. זה רק מייקר עלויות . זה שהמון קונים עם מימון זה לא אומר שזה נכון. זה רק אומר שיש בועת אשראי.

כל מגרש והעסקה שלו והיא לא תמיד יותר טובה ממה שתמצא בבנק.

 

save, ברור לי שעסקת מימון עולה כסף.

האופציה הראשונה היא פנייה לבנק ולאחר מכן לבדוק הצעה של היבואן.

מכיון שאין צורך ב 100% אחוז מימון אלא פחות מ 50% אז דווקא נראלי שכדאי לקבל רכב בטיחותי יותר ושמתאים יותר לדרישות והשימושים.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...