Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים,

מאז ומעולם אני נוטה לקנות את הצמיגים היקרים והלאו דווקא איכותיים לרכבים שלי.

בשבוע שעבר קרה לי מקרה מצער במהלך נסיעה, כאשר על הרכב היו צמיגים מסוג הנקוק קינרג'י בני שנה וחצי, במהלך נסיעה בכביש מהיר במהירות 110 לערך, כאשר אני נכנס לעיקול שמאלה, עליתי על אחת מעיני החתול (הריבועים שמחזירים אור בלילה) בשוליים השמאליים והצמיג נקרע לאלף חתיכות.

המקרה הנ"ל גרם לי לחשוב האם בכלל כדאי לשלם על צמיגים יקרים או לשלם על מותג ביניים ממוצע.

ברכב שלי שבו התפוצצו הצמיגים אני אחליף זוג צמיגים, כאשר על הפרק צמיגים של קלבר או שוב הנקוק,ברידגסטון וכו'

מידות:

185-65-15, 88h

בנוסף, צריך להחליף סט שלם של ארבעה צמיגים במידות 215-45-16, 86H

תקציב:

לשני הרכבים נע בין 240 (מה שקיבלתי על הקלבר) לבין 490

נסועה שנתית:

20K

אשמח שתאירו את עיניי לגבי עלות-תועלת כי ממה שאני מבין כל עניין המותגים לא כזה מעיד על טיב הצמיג.

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי Moshep
פורסם

צמיגים נקרעים, זה מבאס אבל קורה

לעניות דעתי לא כדאי לחסוך, ההבדל הוא לא גדול מידי וההבדל בביצועים/אורך חיים הוא משמעותי.

בצד הנמוך יש לך את הfalken ZE914 שעולה כ220ש"ח לצמיג(ועדיף על הקלבר)

בצד הגבוה יש לך את הGoodyear efficientgrip perf או את הקונטיננטל PC5 ב300ש"ח לצמיג - שניהם צמיגים מהשורה הראשונה.

 

עבור ה215/45/16 -

בגדול אותם המלצות לעיל עם הבדל מחירים גדול יותר בין הזול ליקר.

על איזה רכב מדובר במידה הזאת?

היא לא כל כך נפוצה והדגמים עבורה מעט שונים.

פורסם

איזה רכב זה עם המידות היותר גדולות? מה סגנון הנהיגה בו? אני שואל כי במידה הזאת יש צמיגי נוחות כמו toyo cf2, goodyear efficient grip perfomance אבל יש גם michelin pilot sport3, שזה צמיג מסוג אחר עם אחיזה משופרת לטובת נהיגה נמרצת/ ספורטיבים ברכבים מתאימים.

https://tires.yad2.co.il/compare?diameter=6&aspectRatio=11&width=19

משהו אחד נכון שרשמת - לא תמיד מותג פרמיום נותן את התמורה הגדולה ביותר. צריך לראות גם איזה דגם של מותג זה. יש צמיגים יותר מוצלחים ופחות מוצלחים של אותו המותג. יש צמיגים פחות/יותר מתאימים לרכב מסויים / סגנון נהיגה/ כמות וסוג הנסיעות.

קלבר hp3 לרכב במידה קטנה יותר לא צמיג רע. אני לא מסכים שפאלקן יותר טוב. מה שבטוח, קלבר hp3 יחזיק מעמד יותר קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל תודה רבה על המענה.

אעשה סדר בדברים,

שני הצמיגים שייכים לאיביזה, אחת דור קודם ושניה נוכחי.

לדור הקודם המידות הגדולות יותר, שיושבות על ג׳אנט 16 אינץ׳. הרכב נוסע 4 פעמים בשבוע דרך של כ-50 ק״מ לכיוון. אופי נהיגה רגוע ובטיחותי

 

לדור הנוכחי של האיביזה במידה 15 אינץ׳ דרוש צמיג יותר ספורטיבי מאחר והרכב נוסע רוב הזמן במהירויות גבוהות ונהיגה יותר ספורטיבית בכבישים בין-עירוניים (מהצפון לב״ש - עובר ברובו של כביש 6)

 

זו הסיבה שהתלבטתי אם ללכת עם הזרם ולהקשיב לרוב מי ששאלתי ואמר לי ללכת כל צמיגים בעלות נמוכה.

אשמח לשמוע מכם ושוב תודה

פורסם

אין במידות הקטנות יותר צמיגים ספורטיביים.

הייתי קונה צמיגי נוחות טובים ( continental premium contact 5/ dunlop bluresponce).

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5930&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=16

 

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5225&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=16

ובמידות גדולות יותר ( לרכב שנוסע מעט ) falken ze914.

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=4935&cs=1&diameter=6&aspectRatio=11&width=19

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...