Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אז ככה, אחרי 11 שנות בעלות הגיע הזמן להחליף את השקודה פורמן היקרה לליבי.

 

אני בן 18..

חשבתי יחד עם ההורים בנתיים על סקודה אוקטביה וכולם מרוצים מהבחירה הזאת.

מה שחשוב לי במיוחד שברכב יהיה מקום לרגלים מאחר ואני גבוה 1.85 אני זקוק לזה.

 

וכמובן שהרכב יהיה אמין, כמה שפחות תקלות, נוח ומהנה לנסיעה (גם לי מגיע אחרי מה שהיה לי!)

אוטומט או ידני לא משנה לי

הרכב צריך להיות לפחות משנת 2003 ומעלה.

אני לא זקוק לרכב חזק במיוחד מנוע 1.6 יספק אותי

לא צריך מכוניות קטנות וספורטיביות אני לא בקטע הזה, אבל אוטו שנראה טוב, מתנהג טוב, משהו כמו סקודה אוקטביה.

וכמובן האם כדאי לי באמת ללכת על האוקטביה?

 

תודה לכל העונים.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

סקודה אוקטביה היא בחירה טובה. הייתי ממליץ כפי שהמלצתי לא פעם ומניסיון אישי על ניסאן אלמרה. אמינה מאד,נוחה (יותר מיפניות מקבילות),אחזקה וביטוח זולים יחסית (אינה מבוקשת אצל הגנבים) ונהנית מסחירות רבה כמשומשת. זולה יחסית למתחרותיה ומהווה תמורה טובה לכסף.

 

בהצלחה בכל מקרה..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

:mm_yeah: ..מחזק את ספיידי, אלמרה, מאוד מאוד אמינה!

שכן שלי קנה 3 :roll:..חדשות, ושאלתי אותו..למה?!

אז הוא אומר לי אחת לו אחת לאישתו ואת לבת שלו..ואני חשבתי לעצמי:screwy:.

ואז באתי לחברים של הורים שיש להם אלמרה והם מרוצים עד הגג מהאוטו!

אמין מאוד מאוד, הם טוענים שהוא נוח, יפה(לטעמם),האוטו האולטימטיבי בשבילם.

×
×
  • תוכן חדש...