Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

בקרוב אצטרך להחליף צמיגים בגאלנט 2002 שלי והפעם אני רוצה להתייעץ פה.

כרגע הרכב נוסע על טויו cf2 שאוחזים מעולה, אבל הם פחות מבני שנתיים ויש להם המון צדקים, משאומר שיותר לא אקנה טויו.

דרישוץ מהצמיג:

קודם כל אחיזה, כמה שיותר אוחז.

מרחק בלימה כמה שיותר קצר.

אורך חיים ארוך יותר משל הטויו (נוסע בערך 20 k בשנה)

חסכון בדלק.

ההתלבטות העיקרית היא בין: גוד אייר אפיגריפ /קונטי(אשמח להמלצה לדגם) ופירלי (גם פה אשמח להמלצה)

המידה היא 195/60/15

נב: פלקן לא בא בחשבון עקב אורך חיים קצר(לפי חוות דעת של אנשים)

תקציב: כמה שיותר זול יותר טוב, למרות שעדיף לשים את הטוב יותר ולא הזול יותר

תודה מראש:)

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

איזה כיף זה להיות עם מידה כזו, במחיר של רביעייה אני בקושי רוכש צמיג אחד לרכב שלי :-). בכל מקרה, יש לי נסיון טוב עם EFFIGRIP. צמיג נוח מאוד, שקט, עם ביצועי אחיזה ובלימה טובים מאוד. חסרונות? צמיג רך יחסית אז המשוב חד פחות. צמיג מצוין לדעתי בכל התחומים, אך לא לנהג החובב.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בסוף הוחלף לסט של קונטי קונטקט שש.

העדפה הייתה לגוד אייר אפיגריפ, אך לאף אחד לא היה כזה צמיג.

הקונטי נקנה ב340₪ לצמיג כולל איזון והרכבה:)

יש שיפור מורגש בבלימות ביבש!!!

והצמיג הישן של טויו לא היה במצב רע בכלל!!

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...