Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להשוות את 2 הרכבים מבחינת אמינות הגיר בעיקר, הבנתי שהם נחשבים בעייתיים אבל אחרי שהתעמקתי הבנתי שמשנת 2015 בערך הקליאו דווקא מפגינה אמינות, אני מחפש את אחד הרכבים הללו בערך בשנת 2015-16, נוסע בעיקר בתוך העיר אבל מדי פעם אצא גם מחוץ לעיר, גר באשדוד אם זה רלוונטי.

 

דבר נוסף, כאשר אני מחפש איביזה ביד2 רשום שהגיר הוא רובוטי/DSG, אבל כאשר אני מחפש קליאו רשום שהגיר פשוט אוטומט- האם לא הבנתי נכון ויש לקליאו גיר אוטומטי רגיל? לפי מה שאני הבנתי יש לה גיר רובוטי כפול מצמדים.

פורסם

קליאו בעלת איכות חומרים מחפירה כך גם איביזה שלפני אוקטובר 2015 (עם המנוע 1.2 החדשה מגיעה עם 1.0)

 

קליאו מגיעה גם עם דו מצמדית עם 6 הילוכים בגרסה האוטומטית.

 

עדיף לך לחפש סופר מיני פלנטרית לנסיעה בעיר כמו 208

פורסם
קליאו בעלת איכות חומרים מחפירה כך גם איביזה שלפני אוקטובר 2015 (עם המנוע 1.2 החדשה מגיעה עם 1.0)

 

קליאו מגיעה גם עם דו מצמדית עם 6 הילוכים בגרסה האוטומטית.

 

עדיף לך לחפש סופר מיני פלנטרית לנסיעה בעיר כמו 208

 

איך הדו מצמדית של הקליאו מול זו של האיביזה, לאיזו מהם אמינות גבוהה יותר?

פורסם

שתיהן עם גיר רובוטי כפול מצמדים.

באיביזה עובד מעט חלק יותר, ולשתיהן סיכון דומה לתקלת מוח גיר.

חוץ מזה האיביזה פחות נוחה אך עם מזגן והנדסת אנוש עדיפה, הקליאו לטעמי נוחה יותר וכיפית יותר.

פורסם

הקליאו יותר נעימה לעין באופן אישי נראית יפה יותר מהאיביזה מבחינת הנדסת אנוש היא קצת מוזרה למשל כפתורי ההפעלה של בקרת השיוט נמצאים ליד הידית הילוכים די מוזר לדעתי, הגיר בשתיהן לא בדיוק מתכון לאמינות מה שכן הdsg קצת יותר מוצלח (לא שהוא נקי מבעיות) של רנו לא ואוו מכל החבורה ה208 מ2015 עם גיר אוטומט פלנטרי (רגיל לא רובוטי או רציף) של אייסין תיהיה אמינה יותר מהקליאו ואיביזה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

אני עם קליאו מודל 2016 כבר שנתיים וחצי עוד מעט(בקרוב כבר מסיים עליה ליסינג) - מדובר באחד הרכבים הכי טובים שהיו לי.

 

היתרונות שלה זה מנוע-גיר מעולים, מושב נהג וסביבת נהג סופר נוחה, התנהגות מעולה ובקרת שיוט מהרמת גימור הכי נמוכה.

 

החסרונות - מרווח לרגליים מאחור, מתלים נוקשים, הגה יחסית רך, מחשב רכב מציק קצת לתפעול(אבל לוח מחוגים מגניב).

 

לגבי הבקרת שיוט כן זה מיקום מטופש לפקד אבל בתאכלס אני פעם אחת אפשרתי אותו ומאז לא נגעתי בו.

 

הנה סיקור שלי לאורך התקופה על הרכב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

גם האיביזה בשנים האלו לא כזו מרווחת מאחור, למרות שיש מצב שעדיין יותר מהקליאו.

 

הגיר הרובוטי זו נקודת החולשה בשני הרכבים, לא יודע אם הייתי לוקח סיכון ביד 2. באיביזה מבחינה פונקציונלית הגיר ברמה יותר טובה אבל מבחינת אמינות נראה לי שמועד לאפילו יותר בעיות משל הקליאו (רק תחושה, אין לנו באמת מספרים)

 

למיקום בקרת השיוט בקליאו מתרגלים בלי יותר מדי בעיה, אני מפעיל את הפונקציה בקלות כשאני רוצה.

 

חוץ מזה הקליאו נאה יותר (סובייקטיבי כמובן אבל נראה לי שהרוב יסכימו על זה), מתנהגת ומהנה הרבה יותר מהאיביזה.

 

מצד שני היא יותר נוקשה ומציעה נוחות נסיעה פחות גבוהה ולפחות על פי הגרסה הידנית המזגן שלה חלש יותר, מתאר לעצמי גם שהאיביזה שומרת יותר על הערך שלה.

 

אם חשוב לך יותר כל הקטע של העיצוב, והתנהגות מהנה (וגם אחלה של מושבים) אז לך על הקליאו, אם אתה מחפש את המותג והגימור והנדסת האנוש ה״גרמנית״ (פלוס מזגן עדיף) לך על האיביזה.

פורסם
קליאו בעלת איכות חומרים מחפירה כך גם איביזה שלפני אוקטובר 2015 (עם המנוע 1.2 החדשה מגיעה עם 1.0)

 

קליאו מגיעה גם עם דו מצמדית עם 6 הילוכים בגרסה האוטומטית.

 

עדיף לך לחפש סופר מיני פלנטרית לנסיעה בעיר כמו 208

 

דווקא איכות החומרים בקליאו ממוצעת לקטגוריה כמו גם האיביזה אחרי מתיחת פנים.

 

אישית מעדיף את הגיר באיביזה במיוחד בעיר כי הוא חלק יותר, מושבים באיביזה בעלי תמיכת צד עדיפה לטעמי, שניהם לא מרווחת מאחור.

הקליאו מלפני מתיחת פנים נוקשה מהאיביזה אך אחרי מתיחת פנים קראתי שהנושא טופל.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי מרווח מאחורה, ניסיתי לראות בסרטונים ונראה שדווקא האיביזה יותר צפופה מאחור- אבל בכל מקום אומרים שהצפיפות היא אחד החסרונות הבולטים של הרנו

פורסם

ברנו הצפיפות מאחור היא בעיקר לאזור הרגליים.

באיביזה זה צפוף מכל כיוון, זוכר שישבתי שם עם עוד מישהו בנסיעה והיה צפוף.

פורסם

הייתם שניים מאחור והיה צפוף באיביזה?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היאריס כנראה תהיה יותר מרווחת מאחורה - קשה נורא לדעת(תלוי גובהה משקל וכו') אתה צריך לשבת ולנסות, העניין הוא שאם נוסעים מאחורה אנשים מבוגרים באופן קבוע לדעתי 2 הרכבים פחות מתאימים(הייתה לי איביזה והיום יש לי קליאו).

 

לנהג לדעתי הקליאו היא אחד הרכבים היותר טובים(יותר מהאיביזה), לנוסעים מאחורה לא הייתי בוחר בשתיהן.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

היאריס לפחות במימד הברכיים וכפות הרגלים מרווחת יותר מהאיביזה (ניסיתי את שניהם) האיביזה אם כסא הנהג ממוקם עד הסוף לנוסע מאחור יהיה צפוף מאוד צפוף.

פורסם
היאריס כנראה תהיה יותר מרווחת מאחורה - קשה נורא לדעת(תלוי גובהה משקל וכו') אתה צריך לשבת ולנסות, העניין הוא שאם נוסעים מאחורה אנשים מבוגרים באופן קבוע לדעתי 2 הרכבים פחות מתאימים(הייתה לי איביזה והיום יש לי קליאו).

 

לנהג לדעתי הקליאו היא אחד הרכבים היותר טובים(יותר מהאיביזה), לנוסעים מאחורה לא הייתי בוחר בשתיהן.

 

כמובן חשוב לי יותר שיהיה לי נוח, אבל גם מאחור. האם זה צפוף ברמה של בלתי נסבל לנסוע שעה בערך בלי להשתגע?

×
×
  • תוכן חדש...