Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקח לבדיקה, אם האוטו תקין, לדעתי אין לך ממה לפחד,

זה שעשו טיימינג והחליפו בלמים זה טיפול לכל דבר, לעשות טיימינג כל 5 שנים לא נשמע לי כזה חריג, ובלמים זה כן יכול להיות, אם היא נרדמת על הבלמים בנסיעות ערוניות ועוד בירידות במקום לימת מנוע היא רוצחת את הברקסים, אז זה כן יכול לקרות מוקדם מהרגיל.

 

אך בקשה לי אליך, אם תקנה או לא, בבקשה תמליץ לגברת לא לחזור למוסך הזה, כי נשמע לי שנצלו אותה, פשוט יותר מדי החלפות ודחיפת חלקים לרכב חדש.

פורסם
תקח לבדיקה, אם האוטו תקין, לדעתי אין לך ממה לפחד,

זה שעשו טיימינג והחליפו בלמים זה טיפול לכל דבר, לעשות טיימינג כל 5 שנים לא נשמע לי כזה חריג, ובלמים זה כן יכול להיות, אם היא נרדמת על הבלמים בנסיעות ערוניות ועוד בירידות במקום לימת מנוע היא רוצחת את הברקסים, אז זה כן יכול לקרות מוקדם מהרגיל.

 

אך בקשה לי אליך, אם תקנה או לא, בבקשה תמליץ לגברת לא לחזור למוסך הזה, כי נשמע לי שנצלו אותה, פשוט יותר מדי החלפות ודחיפת חלקים לרכב חדש.

 

זהו נבדק,

הטיימינג עשו כי עבר 4 שנים מיום הקנייה

הברקסים כי פשוט דחפו לה אותם

 

ולגבי הפירוק מנוע לצורך הרכבת טיימינג , זה טעות אנוש בכתיבה, מדובר בהרכבה ללא פירוק מנוע

 

מחר אני בבדיקת קנייה נקווה לטוב

פורסם

בס"ד

 

כל הכבוד לך הבדיקות.

אשמח אם תוכל לעדכן בקשר לתוצאות הבדיקה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בקבלות שאמורות להיות אצלה צריך להופיע למה הוחלף טיימינג ולמה הוחלף מיכל עיבוי ב-2018 (אירוע חום?).

 

מיכל עיבוי בג'וליטה נסדק עם הזמן.

תושבת מנוע ימנית עליונה מתעקמת עם הזמן ומוחלפת בחדשה (שככל הנראה גם היא תתעקם עם הזמן)...

 

אלו שתי תקלות ידועות.

 

מה שיותר מטריד הינו דילוג על טיפולים או משיכת זמן רב מדי בינהם. מערכת תיזמןו השסתומים די רגישה להזנחה כזו.

 

בברכה, __יהבי:

פורסם

אמרו לה במוסך המרכזי שבגלל שלפני שנה וחצי היא עשתה טיפול 60,000 כאשר הייתה על 45,000 קילומטרז

 

אז השנה (היא על 55 קילומטרז) - אין לה מה לבוא לטפל!!

כמובן שאני אעשה את הטיפול החסר שהייתה אמורה לעשות השנה

 

אבל זה שמוסך מרכזי אומר לא לבוא במשך שנתיים לטיפול נראה לי ביזיון !

מקצועיות עאלק

פורסם
מיכל עיבוי בג'וליטה נסדק עם הזמן.

תושבת מנוע ימנית עליונה מתעקמת עם הזמן ומוחלפת בחדשה (שככל הנראה גם היא תתעקם עם הזמן)...

 

אלו שתי תקלות ידועות.

 

מה יהיה עם בדיקות איכות כמו שצריך והוצאת רכבים לשוק רק אחרי שהמכלולים נבדקו היטב? רכבים ובדיקות איכות הומצאו לאחרונה? רק היפנים יודעים לעשות זאת?

 

אמרו לה במוסך המרכזי שבגלל שלפני שנה וחצי היא עשתה טיפול 60,000 כאשר הייתה על 45,000 קילומטרז

 

אז השנה (היא על 55 קילומטרז) - אין לה מה לבוא לטפל!!

כמובן שאני אעשה את הטיפול החסר שהייתה אמורה לעשות השנה

 

אבל זה שמוסך מרכזי אומר לא לבוא במשך שנתיים לטיפול נראה לי ביזיון !

מקצועיות עאלק

 

ואולי היא מספרת לך סיפורים ורצתה לחסוך על הטיפול האחרון? אתה לא יודע באמת מה אמרו לה במוסך. וזה גם לא משנה, היא אמורה לדעת מה התחזוקה גם כי היא טיפלה כל שנה.

×
×
  • תוכן חדש...