Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בן 18 (18.5 למען האמת ).

יש לי רישיון לרכב כ 6 חודשים .

אבל אין לי ניסיון על דו"ג בכלל !

האם אני יכול ישר להוציא רשיון על 'עד 500' או שאני חייב ראשיון על 50 סמ"ק קודם ?

פורסם

אתה יכול להוציא רשיון ישר מבלי להוציא קודם ל50 סמ"ק. זה מצריך אותך כמובן לעבור שיעורים אצל מורה וטסט (מתאוריה לדעתי אתה פטור) אני ממליץ שתסתכל בשימושון במדור לרוכב המתחיל שיכול להועיל מאוד.

פורסם
אני בן 18 (18.5 למען האמת ).

יש לי רישיון לרכב כ 6 חודשים .

אבל אין לי ניסיון על דו"ג בכלל !

האם אני יכול ישר להוציא רשיון על 'עד 500' או שאני חייב ראשיון על 50 סמ"ק קודם ?

http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11429-how-to-get-driving-lic-for-motorcycles.php

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אני קורא ב "שימושון " ולא הבנתי את החלק של מס' מינימלי של שיעורים .

כאמור יש לי רישיון לרכב רק כ חצי שנה, ואין לי רישיון על דו"ג (דהה :-) )

אז זה מינימום של 15 שיעורים ? או 8 ?

כי ב שימושון מצויון "במידה ואין לכם שום רשיון נהיגה משום סוג שהוא, המס' המינימלי של השיעורים אותו אתם מחויבים לקחת, הוא כ-15 שיעורים" אבל יש לי רישיון לרכב ...

ובנוסף יש את את המשפט הבא :"לבעלי רשיון נהיגה על דו גלגלי, בכל נפח שהוא, נדרש מינימום של 8 שיעורים ולא משנה לאיזו דרגת נפח אתם מעוניינים להבחן"

אבל אין לי ...

כאילו אני לא מתאים לא לפה ולא לפה :roll:

 

עריכה :כרובי זה בסדר כבר הגעתי לזה :-) (ליפעמים כן מישתמשים בחיפוש )

פורסם
אני מאמין שאתם יודעים את התשובה ...
אז אני אבהיר (ומחר אפילו אבהיר זאת במאמר עצמו):

יש לך רישיון לרכב בלבד ואתה רוצה רישיון ל"עד 500"?

אתה צריך לעשות 15 שיעורים

 

יש לך רישיון לרכב (לא משנה במקרה בהא), פלוס רישיון ל-50 סמ"ק (למשל) ואתה רוצה להוציא רישיון ל"עד 50"?

מספיק 8 שיעורים

 

וכן, זה אומר שאם אתה חושב שאתה יכול לחסוך כסף, אז תוציא רישיון ל50

סמ"ק (בגלל הרישיון לרכב אתה לא מחוייב למינימום שיעורים), ומייד אח"כ תוציא

רישיון ל500

(המלצה: לא כדאי... מספיק שתכשל בטסט אחד וכל הקומיבנה לא משתלמת כלכלית)

 

מקווה שזה מסדר קצת את העניינים

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

זה בהחלט מסדר

פשוט אני רציתי לדעת לאיזו הוצאה כספית אני עומד להיכנס +-

 

דיי חסר סיכוי לאור הכותרת אבל בכל זאת :-)

ד"א אם מישהו במיקרה מאזור חדרה ויכול להמליץ לי על מורה נהיגה אני אשמח :-P

×
×
  • תוכן חדש...