Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

מחפש לקנות רכב שישמש אותי באופן יום יומי לנסיעות לירושלים מהמרכז (לא בשעות פקקים) ובאופן כללי

רוב הנסיעות יהיו כשאני לבד ברכב או עם נוסע אחד

מחפש רכב נוח לאדם גבוה (1.9) ושיסחוב את העליות בקלות, חסכוני יחסית עדיפות לסופר מיני ולא למשפחתית ולשנתון גבוה

 

מכוניות שחשבתי עליהן ואשמח להכוונה:

טויטה אוריס 1.6 - 2014

סיאט איביזה 2017

הונדה סיוויק האצ בק 2013

 

שאלה נוספת שאמח לדעותיכם - האם עדיף לעשות את העסקה מול חברות גדולות שנותנות אחריות לרכב מיד ראשונה נגיד או לרכוש מיד שנייה

 

 

תקציב עד 60000

 

תודה רבה

פורסם

אתה הולך לנסוע לא מעט. לטעמי אתה די חייב רכב חסכוני, קרי דיזל או היברידי.

 

בתקציב הנתון, אם אתה יכול ומוכן לשקול גיר ידני הייתי מחפש 208 / קקטוס דיזל. שתיהו יהיו די נוחות, מאוד חסכוניות, אמינות ובתקציב שהגדרת.

 

אם לא, הייתי מחפש אולי אוריס / יאריס היברידיות, אם תמצא משהו סביר בתקציב.

 

לטעמי עדיף לקנות מאדם פרטי, אבל צריך להשקיע בתהליך קצת יותר, ואין לך אפשרות מימון נוחה. האחריות של כל המגרשים פחות קורצת לי, גם כי בהרבה מקרים היא בדיוק לא מכסה את מה שהתקלקל, וגם כי כשהיא כן מכסה, אתה תקבל את התיקון הכי זול שהם יכולים לתת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אתה הולך לנסוע לא מעט. לטעמי אתה די חייב רכב חסכוני, קרי דיזל או היברידי.

 

בתקציב הנתון, אם אתה יכול ומוכן לשקול גיר ידני הייתי מחפש 208 / קקטוס דיזל. שתיהו יהיו די נוחות, מאוד חסכוניות, אמינות ובתקציב שהגדרת.

 

אם לא, הייתי מחפש אולי אוריס / יאריס היברידיות, אם תמצא משהו סביר בתקציב.

 

לטעמי עדיף לקנות מאדם פרטי, אבל צריך להשקיע בתהליך קצת יותר, ואין לך אפשרות מימון נוחה. האחריות של כל המגרשים פחות קורצת לי, גם כי בהרבה מקרים היא בדיוק לא מכסה את מה שהתקלקל, וגם כי כשהיא כן מכסה, אתה תקבל את התיקון הכי זול שהם יכולים לתת.

 

תודה רבה על התשובה!

מעדיף להשאר עם רכב אוטומט אז האוריס והיאריס האופציות המובילות

האם יש מחלה לשנתונים מסויימים שלהן או משהו שמומלץ לדעת לפני שאחפש?

מה דעתך על סיאט איביזה?

פורסם

בהיברידיות של טויוטה יש אפשרות להארכת האחריות על הסוללה, תוודא שיש אחריות ותבין מה התנאים להמשיך אותה. אני לא זוכר את הפרטים.

 

לאיביזה יש גיר בעייתי כמו שאר הוואגיות. זה קצת עניין של מזל והרבה של איפה ואיך אתה נוסע. זה לא פוסל רכישה, רק צריך להיות מודע לבעיות הפוטנציאליות ולעלויות התיקון.

 

מעבר לזה, האיביזה די חסכונית, אבל היברידיות (או דיזל) יהיו כמובן יותר חסכוניות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...