Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש כאן בלבול בין שתי צורות של אופטרה- יש את המוארכת שבאמת צרה צרורה ויש את גרסת הספורט, שמוצלחת בהרבה.

לא יודע האם יש הבדל בין המנועים אבל זה המצב.

רכב אוטומטי אחר ב 10000 שאפשר לרכוש הוא מיצובישי לנסר / סובארו אימפרזה שנתונים 2007-8.

הם אולי יהיו אמינים יותר אבל פחטת חסכוניים בדלק.

צר לי לאכזב אותך. מעבר לעיצוב אין שום הבדל בין הדגמים. שניהם אמינים להפליא, זולים לטיפול, שתייני דלק, וסובלים מאותן מחלות במערכת מיזוג האוויר.

 

היו לי בעבר שתיים כאלה, ולדעתי האישית מדובר בדגם שמהווה את אחת התמורות היותר טובות בתקציב של פחות מעשיריה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פותח שרשור עוד לא התייחס לשאלות האם גודל הרכב חשוב לו והאם תיבת ההילוכים חייבת להיות אוטומטית?

נראה שסתם חיפש רכבים לפי תקציב וזהו, יש הרבה מעבר, בטח בתקציב 10 אלף.

פורסם

ב-2005 היה לי אופטרה *חדשה*, רכב ליסננג מהעבודה.

אחרי 50k קמ הלך ראש מנוע, ב- 80k קמ הגיר התחייל להחליק.

נוחות הנסיעה היתה מזעזעת והמראה השמאלית מעוותת את המציאות.

שומר נפשו ירחק!!!

 

הטויוטה יקרה ולא מצדיקה את המחיר.

 

עדיף לחפש מיצובישי לאנסר או פורד פוקוס מתחילת העשור.

הן גם בטיחותיות יותר.

פורסם
יש כאן בלבול בין שתי צורות של אופטרה- יש את המוארכת שבאמת צרה צרורה ויש את גרסת הספורט, שמוצלחת בהרבה.

לא יודע האם יש הבדל בין המנועים אבל זה המצב.

רכב אוטומטי אחר ב 10000 שאפשר לרכוש הוא מיצובישי לנסר / סובארו אימפרזה שנתונים 2007-8.

הם אולי יהיו אמינים יותר אבל פחטת חסכוניים בדלק.

לא זכור לי שיש הבדל בין המכלולים.

אינטריור גם דיי דומה.

צר לי לאכזב אותך. מעבר לעיצוב אין שום הבדל בין הדגמים. שניהם אמינים להפליא, זולים לטיפול, שתייני דלק, וסובלים מאותן מחלות במערכת מיזוג האוויר.

 

היו לי בעבר שתיים כאלה, ולדעתי האישית מדובר בדגם שמהווה את אחת התמורות היותר טובות בתקציב של פחות מעשיריה.

פותח שרשור עוד לא התייחס לשאלות האם גודל הרכב חשוב לו והאם תיבת ההילוכים חייבת להיות אוטומטית?

נראה שסתם חיפש רכבים לפי תקציב וזהו, יש הרבה מעבר, בטח בתקציב 10 אלף.

ב-2005 היה לי אופטרה *חדשה*, רכב ליסננג מהעבודה.

אחרי 50k קמ הלך ראש מנוע, ב- 80k קמ הגיר התחייל להחליק.

נוחות הנסיעה היתה מזעזעת והמראה השמאלית מעוותת את המציאות.

שומר נפשו ירחק!!!

 

הטויוטה יקרה ולא מצדיקה את המחיר.

 

עדיף לחפש מיצובישי לאנסר או פורד פוקוס מתחילת העשור.

הן גם בטיחותיות יותר.

 

אני יכל רק אוטומט,

באמת שזה לא מובן יש פה דעות חלוקות

אז בתןר רכב ראשון בתקציב של עד 10k אתם אומרים לחפש מיצובישי?

פורסם

כשקונים רכב בתקציב הזה, פחות קריטי הדגם, ויותר קריטי האופן בו הוא טופל בשנים האחרונות.

 

רכב נפלא שלא הוחלפה לו רצועת תזמון בשנים האחרונות, אם היא תקרע לרכב ילך ראש מנוע לא משנה מאיזה דגם הוא.

 

בתקציב נמוך כדאי לתת משקל מכריע להסטוריית טיפולים ככל שהיא קיימת - יש מבחר עצום של דגמים בתקציב הזה, חפש את זה שטופל בצורה מסודרת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא מבין את אלה שבכלל משווים בען שני הרכבים.

האופטרה רכב גרוע, לא אמין, לא חסכוני ומתפרק. על כל ממיר קלטליטי בטויוטה החליפו 20 משאבות מים וראשי מנוע באופטרה. לא יודע איך אפשר להמליץ על הרכב הזוועתי הזה, אפילו ביחס לאופניים.

הטויוטה תהיה הרבה יותר טובה ואמינה.

*בגרסה עם מנוע בנזין*

למה אתה מדבר שטויות? בתור בעלים של אופטרה כבר 3 שנים אני יכול להגיד לך שהרכב אמין מאוד(מטופל בזמן) שום דבר לא מקרקש משקשק ומתפרק.הרכב נטול טכנולוגיה , מה רצית שיתקלקל. במנוע בנזין בעיר אוכל 1:8.5 ומחוץ לעיר מגיע ל 1:12 . עובדה שעדיין נוסעות המון על הכביש, אם היו מתקלקלות המון לא היית רואה אותן, תראה לי ארופאיות מאותו שנתון שעדיין נראות בהמוניהן בכביש? משאבת מים החלפתי יזום לפני 3 שנים יחד עם הטיימינג, אם הלכו לך 20 משאבות אז קנית איכות זבל ו/או מי שטיפל ברכב הוא אפס. מה שכן אם ברכב יש מי ברז ולא אדומים(מה שצריך להיות) או ירוקים לא הייתי נוגע ברכב
פורסם

שאול,זה שאצלך הרכב מגלה אמינות לא אומר שהרכב אמין.

הרכב גרוע בעוד הרבה היבטים-בעיקר איכות חומרים והרכבה.

 

כמה אופטרה אתה כבר רואה על הכביש?

רוב הקרוזים כבר לא נוסעות או נוסעות ואם כן,נמכרות בגרושים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

היו לי שתיים כאלה לאורך שנים.

האמינות היתה טובה מאד, ועלויות הטיפול מגוחכות.

 

יש לי כמה שכנים על כאלה, התלונות היחידות הן בעיות פשוטות לפתרון במערכת מיזוג האוויר.

 

מי שלא מטפל ברכב באופן שוטף אלא מטפל בתחזוקת שבר, זה סיפור אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
למה אתה מדבר שטויות? בתור בעלים של אופטרה כבר 3 שנים אני יכול להגיד לך שהרכב אמין מאוד(מטופל בזמן) שום דבר לא מקרקש משקשק ומתפרק.הרכב נטול טכנולוגיה , מה רצית שיתקלקל. במנוע בנזין בעיר אוכל 1:8.5 ומחוץ לעיר מגיע ל 1:12 . עובדה שעדיין נוסעות המון על הכביש, אם היו מתקלקלות המון לא היית רואה אותן, תראה לי ארופאיות מאותו שנתון שעדיין נראות בהמוניהן בכביש? משאבת מים החלפתי יזום לפני 3 שנים יחד עם הטיימינג, אם הלכו לך 20 משאבות אז קנית איכות זבל ו/או מי שטיפל ברכב הוא אפס. מה שכן אם ברכב יש מי ברז ולא אדומים(מה שצריך להיות) או ירוקים לא הייתי נוגע ברכב

לא ברור איזה שנתון האופטרה שלך, אבל אני רואה על הכבישים עדיין לא מעט מכוניות כמו קליאו, 206, גולף, פוקוס ועוד רכבים אירופאיים שמזמן חצו את גיל 10 ועדיין נוסעים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אגב קורולה 2003 גם הן ידועות בתור דגם בעייתי, הייתה לי אחת ופעמיים בעיות בוצה(ב40 אלף ו60 אלף) וממיר קטליטי שהלך ב70 אלף קילומטר - הדגם ידוע בתור בעייתי.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לא יודע במה תבחר, אבל אל תבסס את הבחירה על דברי הבעלים. בעלים, גם לא רמאים, יכולים לתת חו"ד בלתי עניינית לחלוטין. עדיף לבדוק, לאו דווקא במכון שיעלה הון אלא גם במוסך מסודר ולאחר מכן להחליט.

פורסם
למה אתה מדבר שטויות? בתור בעלים של אופטרה כבר 3 שנים אני יכול להגיד לך שהרכב אמין מאוד(מטופל בזמן) שום דבר לא מקרקש משקשק ומתפרק.הרכב נטול טכנולוגיה , מה רצית שיתקלקל. במנוע בנזין בעיר אוכל 1:8.5 ומחוץ לעיר מגיע ל 1:12 . עובדה שעדיין נוסעות המון על הכביש, אם היו מתקלקלות המון לא היית רואה אותן, תראה לי ארופאיות מאותו שנתון שעדיין נראות בהמוניהן בכביש? משאבת מים החלפתי יזום לפני 3 שנים יחד עם הטיימינג, אם הלכו לך 20 משאבות אז קנית איכות זבל ו/או מי שטיפל ברכב הוא אפס. מה שכן אם ברכב יש מי ברז ולא אדומים(מה שצריך להיות) או ירוקים לא הייתי נוגע ברכב

 

 

תודה על האבחנה.

שמח שבורא עולם נגע בך והעניק לך את פאר יצירת הרכב נטולת תקלות.

בתור אחד שעובד בענף הרכב ונתקל בדגם הזה מקרוב, אומר בודאות גמורה שמדובר ברכב בעל איכות נמוכה ובעיות אמינות לא זולות.

משאבת מים, ראש מנוע, חיישנים, תקלות חשמל וגירים מחליקים הם קצה הקרחון.

פורסם
תודה על האבחנה.

שמח שבורא עולם נגע בך והעניק לך את פאר יצירת הרכב נטולת תקלות.

בתור אחד שעובד בענף הרכב ונתקל בדגם הזה מקרוב, אומר בודאות גמורה שמדובר ברכב בעל איכות נמוכה ובעיות אמינות לא זולות.

משאבת מים, ראש מנוע, חיישנים, תקלות חשמל וגירים מחליקים הם קצה הקרחון.

אין לי מושג על מה אתה מדבר, תקלות חשמל? גיר מחליק? חס וחלילה אם הולך ראש מנוע אז 2000₪ אתה גומר עניין, egr? עולה 100₪ באלי אקספרס, מצערת שלמה 200₪ , מה עוד יש ? חיישן maf או map וחיישן קראנק עולים 50₪. משאבת מים טובה עם טיימינג עולה במוסך לא גנב 600 ₪ . ספר לי איזה עוד חיישנים ואיזה תקלות לא זולות.

פורסם
תודה על האבחנה.

שמח שבורא עולם נגע בך והעניק לך את פאר יצירת הרכב נטולת תקלות.

בתור אחד שעובד בענף הרכב ונתקל בדגם הזה מקרוב, אומר בודאות גמורה שמדובר ברכב בעל איכות נמוכה ובעיות אמינות לא זולות.

משאבת מים, ראש מנוע, חיישנים, תקלות חשמל וגירים מחליקים הם קצה הקרחון.

 

באמת שאני לא יודע על מה כבודו מדבר. מכיוון שמדובר ברכב למצומצמי תקציב, יתכן שיש אנשים שלא מטפלים ואז תמיד תהיינה תקלות.

יש מדגם לא קטן של מכוניות מהדגם הזה בסביבתי, ואני לא מכיר את התופעות הללו אצל מי שמקפידים לטפל ברכבם כיאות.

 

מי שלא יחליף טיימינג בזמן ילך לו ראש מנוע...וכו'

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...