Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה עדיין בתק' המלווה :oops:

 

יש לך עוד זמן עד שתרכוש ידע וניסיון בכדיי לדעת ולהעביר ביקורת על רכבים כמו האיוו ...

 

זה שישבת בכמה מכוניות אקזוטיות לא מקנה לך שום ידע הלאה.

 

ושלא תחשוב שאני בא לרדת עליך או לצאת גבר, אני סך הכל עם שנה רישיון על הכביש,

ונהגתי במכוניות בכל המינים וכל הגדלים מהספקים של 60 כח סוס ועד 450 אם לא יותר :wink:

 

ועם כל זה, אין לי עדיין את הניסיון להעביר ביקורות נכונות ו"טובות" לגבי מכוניות משלל הסוגים , אז קח בקלילות

ולא באתי במטרה לרדת עליך :smile:

 

אהה ודבר אחרון , יש הבדלים בין ה M5 לאיבו , איך שילבת את שתיהן , אין לי מושג ...

אם הM5 הייתה בנויה כמו היפאנית עם כל חלקי הפלסטיקה ובלי כל המערכות לבקרת יציבות אחיזה ובלה בלה בלה...

היא הייתה משאירה רכבת גם ל FQ400

אבל זה רק אני אמרתי :twisted:

א. אני מסכים איתך. לי אין מספיק ניסיון כדי להעביר ביקורת מספיק מיקצועית על האיבו. אבל מי שנהג בה רוב הזמן יכול להעביר ביקורת מיקצועית יותר ככל הנראה מרוב האנשים כאן בפורום ומרבית מדברי בהודעה המקורית מתבססים על דברים שבאו ממנו. כך שאתה יכול להיות בטוח שזה די אמין.

 

ב. בקשר לאמ5 כרגע הבנתי שהדעה שלך משוחדת קצת :wink:.

 

ג. ל-גדיק. אתה חושב שלא נהגתי במכונית? תחשוב שוב. אני יודע מה ההבדל בין לנהוג ללסוע אז אל תקשקש בבקשה. ותחזור אלי כשיהיה לך ניסיון כלשהו עם משהו אחר מלבד סקודה דיזל (כי בה גם נהגתי וגם נסעתי והאמת שאין הרבה הבדל.).

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכבוד

חברי הפורום

 

 

ראשית קבלו קישור לכתבת התרשמות נהיגה שלי ב EVO 8 (לפני שמגזיני "אוטו" & "הגה" - התעללו בה :wink: )

 

קישור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=36344&page=1&pp=15

 

 

אכן אוטו מהנה, אך ב"גבוהות" אין לה (או לאימפרזה) ממש סיכוי ,לעמוד מול מכוניות חזקות באמת. אכן מבחינת היגוי/ניהוג ,אחיזה, ממש עונג.

 

 

ל MustardMan32 : רק לידיעתך ה M5, חזקה בהרבה מ EVO 8, המדוברת בכל הילוך ובכל מצב, הEVO 8, תעשה כל שביכולתה להיות לפחות באותו קו אופק (מאחור ) של ה .M5. ה M5 מתרחקת לה הרחק הרחק קדימה אל האופק ותשאיר את ה EVO 8 הרחק הרחק מאחור עם כל ה"עגלות".

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה אבו 8 נסיעת מבחן 4.jpg

תמונה אבו 8 נסיעת מבחן  3.jpg

תמונה אבו 8 נסיעת מבחן 1.jpg

תמונה אבו 8 נסיעת מבחן 2.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
א. אני מסכים איתך. לי אין מספיק ניסיון כדי להעביר ביקורת מספיק מיקצועית על האיבו. אבל מי שנהג בה רוב הזמן יכול להעביר ביקורת מיקצועית יותר ככל הנראה מרוב האנשים כאן בפורום ומרבית מדברי בהודעה המקורית מתבססים על דברים שבאו ממנו. כך שאתה יכול להיות בטוח שזה די אמין.

 

ב. בקשר לאמ5 כרגע הבנתי שהדעה שלך משוחדת קצת :wink:.

 

).

אני שמח שלקחת בקלילות :)

 

ולגבי ב. אני משוחד? :wink:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

QUOTE=eladdl]אתה עדיין בתק' המלווה :oops:

 

יש לך עוד זמן עד שתרכוש ידע וניסיון בכדיי לדעת ולהעביר ביקורת על רכבים כמו האיוו ...

 

זה שישבת בכמה מכוניות אקזוטיות לא מקנה לך שום ידע הלאה.

 

ושלא תחשוב שאני בא לרדת עליך או לצאת גבר, אני סך הכל עם שנה רישיון על הכביש,

ונהגתי במכוניות בכל המינים וכל הגדלים מהספקים של 60 כח סוס ועד 450 אם לא יותר :wink:

 

ועם כל זה, אין לי עדיין את הניסיון להעביר ביקורות נכונות ו"טובות" לגבי מכוניות משלל הסוגים , אז קח בקלילות

ולא באתי במטרה לרדת עליך :)

 

אהה ודבר אחרון , יש הבדלים בין ה M5 לאיבו , איך שילבת את שתיהן , אין לי מושג ...

אם הM5 הייתה בנויה כמו היפאנית עם כל חלקי הפלסטיקה ובלי כל המערכות לבקרת יציבות אחיזה ובלה בלה בלה...

היא הייתה משאירה רכבת גם ל FQ400

אבל זה רק אני אמרתי :twisted:

"במקרה" גם אני לקחתי סיבוב על האיוו המדוברת, ואכן רכב מעולה מרטיט עצמות (ואת כל האייברים הפנימיים בגוף),ותאמינו לי ש MustardMan32 יכול ללמד את כולנו דבר או שניים על מכוניות (מהירות במיוחד)- עצם זה שהוא הספיק לנסוע (סליחה לנהוג) על לא מעט רכבים שמופיעים בחלומות הרטובים של רוב אוכלוסית העולם רק מחזק את העובדה שה"מבחן" שהוא ערך לה מהימן.

 

eladdl, עצם זה שנסעת על רכבים עם שונים עם הספקים שונים לא הופך אותך לאדם שיכול לתת חוות דעת על רכבים, מכיוון שצריך לדעת איפה ואיך לבחון את הרכבים, מה שאני יודע בבטחה ש MustardMan32 עשה (הוא בעזרתו של עוד גורם מיסתורי:wink: ).

 

ו"במקרה" אני גם הייתי ברכב כשהדי. אל באה לתת לאיוו בראש (אחד הדברים היותר מצחיקים)..

1.8T 8)

פורסם

מיני , הבן-אדם נמצא בתקופת המלווה שלו , אין לו אפילו חודשיים על הכביש . לא אכפת לי אם הוא נסע על פגאני זונדה , אריאל אטום ואמ5 אין לו שום ידע ולא יכולות נהיגה בשביל לבחון רכב אפילו לא די אל . ושלא תבין לא נכון אני לא בא כאן בטענות , נהפוכו , כל הכבוד שהוא שיתף אותנו בנסיעת מבחן (דרך אגב לא ידעתי שהם נותנים את האוטו לסופי שבוע וכו... שבוע הבא אני אצלם !) אבל להשוות אותה לאמ5 ועוד בלי שום יכולות נהיגה בטח שלא לאמ5 זה מה שנקרא חוכמת אינטרנט ... אז איך אתה קורא לזה אמין בזמן שאתה לא יכול להוציא מהאיוו אפילו שמינית ממה שיש לה ?! ואני לא משוחד , אני נוסע על המתחרה ....

בכל מקרה כתבת יפה מאוד תמשיך "להשתפשף" על מכוניות ספורטיביות , The sooner the better...

XJR

פורסם

תתעדכן קצת מההודעות היותר מאוחרות שלי לפני שאתה מדבר. הרבה מזה זה נקודות שהעלה מי שנהג באוטו רוב הזמן. הוא יודע מה הוא אומר הרבה יותר ממך או מכל אחד אחר. זה כן אמין.

 

ד"א לא. אתה מוזמן לנסות ללכת לבקש מהם את האיבו לסופשבוע אבל אני בספק אם הם יתנו לך :smile: בהצלחה בכל מקרה...

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

 

 

 

eladdl, עצם זה שנסעת על רכבים עם שונים עם הספקים שונים לא הופך אותך לאדם שיכול לתת חוות דעת על רכבים, מכיוון שצריך לדעת איפה ואיך לבחון את הרכבים, מה שאני יודע בבטחה ש MustardMan32 עשה (הוא בעזרתו של עוד גורם מיסתורי:wink: ).

 

ו"במקרה" אני גם הייתי ברכב כשהדי. אל באה לתת לאיוו בראש (אחד הדברים היותר מצחיקים)..

כנראה שנולדת עם בעיות בהבנת הנקרא :)

קרא שוב את הודעתי, או שפשוט תקרא את השורה הבאה ויכול להיות שתצליח להבין מילה או שתיים

 

אני מצטט את מה שאמרתי

"ושלא תחשוב שאני בא לרדת עליך או לצאת גבר, אני סך הכל עם שנה רישיון על הכביש,

ונהגתי במכוניות בכל המינים וכל הגדלים מהספקים של 60 כח סוס ועד 450 אם לא יותר :wink:

 

ועם כל זה, אין לי עדיין את הניסיון להעביר ביקורות נכונות ו"טובות" לגבי מכוניות משלל הסוגים"

 

 

אני מקווה שאחרי שקראת, אולי תצליח להבין ,אם לא ... תחזור חזרה לכיתה א'

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

eladdl, באמת שלא בא לי לרדת לפסים הילדותים האלה שאתה מנסה לגרור אותי אליהם..

 

בסך הכל אני אומר שהדברים שהוא כתב מיהמנים, ולא בגלל זה שהוא נסע על הרבה רכבים וכ'ו..בגלל שאני יודע שהדברים שנכתבו יצאו מפיו של אדם מבוגר (כן, עבר את המלווה עוד כשאתה הייתה זרעון)

שיש לו ניסיון עם הרבה רכבים וגם עם הM5 שהוזכרה בהודעה...אז אם הבן אדם אומר אני מקבל, ואני מנסה לשכנע אותכם..עכשיו לא התכוונתי ספציפית אליך- אבל יש כל מיני הודעות סתמיות שיוצאות מתוך קנאה וחוסר ידע. אז באמת עדיף לאותם אנשים לשתוק.

1.8T 8)

פורסם

 

ככל שהמהירות עלתה החיוך שלי התרחב, והוא לווה באמירות כמו "ג'יזס קרייסט זה מהיר"

טוב שאבא שלך היה עסוק בלתת בגז ובגלל השריקה של הטורבו ולא שמע אותך קורא דווקא למשיח הנוצרים באותו רגע. משרד הדתות מזהיר: משפחתיות-על עלולות להעביר אותך על דתך!

 

ולכל מי שנזעק מהשוואה ל-M5. אז נכון שהב.מ.וו מהירה באיזה שנייה ב-0 ל-100, וללא המגביל האלקטרוני גם באיזה 50 קמ"ש במהירות המירבית (והיא גם יותר מרווחת ואיכותית).

 

אבל

 

M5 אמורה לעלות בישראל כמיליון שקל. כמעט פי 4 מהאיוו. ופי 5 מאימפרזה WRX, עם ביצועים קרובים מאוד לאלה של האיוו. זאת תכלית קיומן של הרקטות היפניות האלה, ומבחינת היחס שהן מציעות בין ביצועים למחיר, אין הרבה דילים כאלה. במחיר של הב.מ.וו אפשר לקחת איוו או אסתי, לשפר אותן קצת, ולהישאר עם מספיק כסף לאיזו 530i "עגלתית". או S2000 וג'יפ. או יו-ניים-איט.

 

אני מתנצל מראש על ההתבהמות, אבל זאת פלצנות לשמה להזדעזע מההשוואה הזאת.

פורסם

ולאיש החרדל- תתרום הרבה יותר לעצמך, אם תציין מראש שרוב ההתרשמות נעשתה ע"י בן אדם עם

נסיון רב על רכבים, ולא לנהג בתקופת המלווה. בצורה שהצגת את זה מלכתחילה, זה פשוט נראה לא רציני.

אני לא מנסה לפתוח בויכוח נוסף, ואשמח אם לא תגיב להודעה זו.

 

רק לא הבנתי למה מחקת מס' רישוי של רכב ששייך לסוכנות :roll:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
תתעדכן קצת מההודעות היותר מאוחרות שלי לפני שאתה מדבר. הרבה מזה זה נקודות שהעלה מי שנהג באוטו רוב הזמן. הוא יודע מה הוא אומר הרבה יותר ממך או מכל אחד אחר. זה כן אמין.

ד"א לא. אתה מוזמן לנסות ללכת לבקש מהם את האיבו לסופשבוע אבל אני בספק אם הם יתנו לך :smile: בהצלחה בכל מקרה...

בקיצור נעזוב את זה , רק חיזקת את מה שאמרתי בקשר אליך ...

ולא באים ומבקשים איבו לסופשבוע , מגיעים ברצינות , מתעניינים בקשר לקנייה ומבקשים נסיעת מבחן , אין לי צל של ספק שאם נתנו לכם אותה ליומיים גם לנו יתנו אותה ...

ולארק , ראית אותי כותב שהמחיר של האמ5 מוצדק ? אבל אני חושב ששכחת מה האיבו מציעה מעבר לביצועים ... כלום . השוואות מחירים אתה יכול לעשות עד מחר ... למה לא לקחת ניסאן סילביה ולהביא לה איזה מנוע של סקיילין או S15 ?

אז נכון האיוו היא אולי החבילה הכי טובה מבחינת ביצועים פר מחיר מהחברה בארץ ועזוב שלהשוות את הדגם שיש בארץ לאמ5 החדשה מבחינת ביצועים זו חוצפה , יש כל כך הרבה מעבר שאין לי מה להסביר לך כי לא תבין אם לא נסעת על האוטו ...

בכל מקרה אני הערתי על העובדה שעוד אין לו רשיון והוא כבר עושה השוואת לאמ5 שומדבר מעבר ...

XJR

פורסם

גם אני רוצה נסיעת מבחן על האיוו............:|

 

האם הרכב זה ימכר מידי מיצובישי כרכב חדש?? או כרכב תצוגה? ואיך אפשר לקנות אותו אחרי שייגמרו בו את הנסעות מבחן של השנה?

קו---------------------------------------

פורסם
גם אני רוצה נסיעת מבחן על האיוו............:|

האם הרכב זה ימכר מידי מיצובישי כרכב חדש?? או כרכב תצוגה? ואיך אפשר לקנות אותו אחרי שייגמרו בו את הנסעות מבחן של השנה?

הוא לא ימכר כרכב חדש ולא כרכב תצוגה , את שניהם אתה יכול לקנות בסוכנות ... האדומה הזו תמכר במחיר של פחות מרכב משומש ולא הייתי נוגע בה אחרי מה שעבר עליה מכל כך הרבה ידיים ... אם כבר אז קונים יד שנייה ...

XJR

פורסם

אני מוכן לקנות אותה.... בתנאי שהמחיר יהיה נמוך במיוחד.

 

btw: למה אתה כותב כל כך קטן, זה מעצבן. צריך להתקדם למחשב בשביל לקרוא את ההודעות שלך...

קו---------------------------------------

פורסם
אני מוכן לקנות אותה.... בתנאי שהמחיר יהיה נמוך במיוחד.

 

btw: למה אתה כותב כל כך קטן, זה מעצבן. צריך להתקדם למחשב בשביל לקרוא את ההודעות שלך...

 

תאמין לי שאתה לא רוצה לקנות אותה....

מה שעבר עליה, לא עבר על מכונית ספורט בת 10

Greddy Type S - טעם החיים 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...