Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברחוב חד סטרי עם נתיב נסיעה יחיד ועם חנייה לאורך הרחוב משני הצדדים. מצד שמאל צבוע בכחול לבן, ומצד ימין בלבן רציף (דהוי). בתחילת הרחוב מצד שמאל יש שלט המסדיר את שעות החניה בתשלום, ומצד ימין שלט המאפשר חניה לבעלי תו דייר בלבד בשעות מסוימות. במצב היפותטי בו אדם חונה בצד ימין של הרחוב ומקבל דו"ח בגין עבירה על סעיף 11(1):

1. האם עירייה רשאית להמציא תמרורים שאינם קיימים בלוח התמרורים? (כגון סימון אבני שפה לבנות)

2. האם לגיטימי שיהיה הסדר חניה שונה משני צידי הנתיב? האם מצופה מנהגים לשים לב לשני שלטי מלל שונים?

3. היכן נקבע גובה הקנס לעבירה זו? (הדו"ח ניתן על סך של 100 ש"ח, אך זה אמור להיות קבוע איפשהו)

 

חוק העזר העירוני:

https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/mek_007_005.htm#Seif11

 

תודה לעוזרים.

פורסם

נתחיל מהסוף

 

קיים צו תעבורה קנסות בו מפורטים דרגות הקנסות , צו זה הוחל גם על גובה הקנסות של הרשויות המקומיות.

 

אין שום בעיה בקביעה שבצד אחד החניה מותרת לסוגי רכב מסויימים ובצד האחר חניה מותרת לכל כלי הרכב בתשלום / ללא תשלום.

 

כמובן שבמקרה שלך הדו"ח תקין אם חנית בשעות בהם רק לדיירי הרחוב מותר לחנות.

 

מקובל בעיריות רבות בהם נותנים זכות קדימה לתושבי האיזור משעות הערב ועד למחרת בבוקר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...