Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב''ה

 

שלום לכולם!

 

קניתי לאחרונה פורסטר XT. משום מה היה לי קשה למצוא מוסך שיפורים. יש לכם המלצות?

 

תודה מראש!

פורסם
מה אתה מחפש לעשות אוכל להדריך אותך אם יש לך קצת ידיים וידע.

 

Sent from...somewhere

 

תודה משה. אני רוצה לעשות כמv דברים: ש לי AOS שצריך להתקין. בנוסף, יש לי 3 ברגי פילטר שצריך לחליף אותם. לחליף אלטרנטור. לחליף פלאגים ושמן מנוע. וגם יישור.

אני יודע איך לעשות ועשיתי בעבר.

דברים יחסית פשוטים אבל אין לי איפה.

4460539421_64ac66b5ee.jpgAOS-Kit_S0718_890206fe-dcaf-4501-8efd-514861565554_1200x.jpg

 

אני גר בירושלים ועבד ב פתח תקוה.

 

תודה!

פורסם

ברגי פילטר....? איזה פילטר ואיזה ברגים.

Aos ממש לא בעיה רק אני כמעט בטוח שצריך להוריד אינטרקולר לגישה יותר נוחה.

שמן ופילטר שמן פשוט מאוד ואלטרנטור גם שני ברגים והוא משוחרר.

אתה צריך מקום לעבוד בו או שאתה מחפש מישהו שיעשה את העבודה?

 

Sent from...somewhere

פורסם
ברגי פילטר....? איזה פילטר ואיזה ברגים.

Aos ממש לא בעיה רק אני כמעט בטוח שצריך להוריד אינטרקולר לגישה יותר נוחה.

שמן ופילטר שמן פשוט מאוד ואלטרנטור גם שני ברגים והוא משוחרר.

אתה צריך מקום לעבוד בו או שאתה מחפש מישהו שיעשה את העבודה?

 

Sent from...somewhere

 

"ברגי פילטר....

של מה" סובארו מכנה בורג האיחוד, אבל בעצם זה מסנן מותקן בקו אספקת השמן לטורבו, ואם מסנן זה מוגבל תהיה בעיה משלוח שמן לטורבו, מה שגרם לה להיות רעב עבור שמן יתר על המידה.

 

זה בעצם הגורם העיקרי לכישלון טורבו בסובארו. וכל ברגים חדשים באים מהמפעל עם מסננים הוסרו. בעצם זה הצעד הראשון כדי להבטיח רכב לטווח ארוך.

 

אני במיוחד דורש השטח הפנוי לביצוע העבודה, אבל באותו רגע, אין לי הרבה זמן, כך הוא מדוע אני מחפש מוסך שיפורים.

פורסם
תוכל להרשום מאיפה אתה? בחיפה יש מתקין מקצוען ואמין שאני בשנה האחרונה הולך רק אליו.

 

תודה! אתה צודק!

 

אני גר בירושלים ועבד בפתח תקוה. אשמח להמלצה על מוסך בעזור.

פורסם

וותר על הaos של Crawford במיוחד אם אתה משופר ויש לך blowby יותר רציני מהמקור. הוא אשפה בשימוש אמיתי.

תמכור ותביא קיט של dual catch can כמו של radium נגיד.

(מניסיון והכירות של חברים ברכבים שעובדים קשה באמת)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
וותר על הaos של Crawford במיוחד אם אתה משופר ויש לך blowby יותר רציני מהמקור. הוא אשפה בשימוש אמיתי.

תמכור ותביא קיט של dual catch can כמו של radium נגיד.

(מניסיון והכירות של חברים ברכבים שעובדים קשה באמת)

 

שוב, אני מאוד אסיר תודה על כל העצות של כולם; אבל נשאלת השאלה:

 

 

מי יכול להמליץ על מוסך שיפור לעבוד על סובארו?!

 

 

אגב,crawford עושים גרסה של aos עבור wrc subaru.

 

אז אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים :)

פורסם

למען הסר הספק - אני לא מנחש - יש לי 3 חברים שקנו את זה ומכרו את זה מהר מאוד - כולם עם אותה בעיה עם המוצר הזה בדיוק.

(אבל יש לציין שבשלושת המקרים אני מדבר על רכבים עם 400+ כ״ס לגלגלים).

בכ״א - אתה ילד גדול :) אני בטוח שעשית את השיעורים - וסה״כ זה AOS - זה חלק Bolt on לא הכי מסובך.

 

בכ״א - לגבי סדנא לצערי אני לא מכיר אישית יותר בארץ, אם בא לך באיזור ניו יורק / צפון ג׳רזי :) יש לי כמה בשלוף.

 

בין חברי שבארץ - כמה וכמה הולכים לירון תייר - G force עם מגוון דיי רחב (בין השאר עם סוברואים) - אז כנראה אם הייתי בארץ - הייתי מדבר איתו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...