Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

פורד פוקוס 2006

יש לי רעשים של חיכוך מהרכב- נשמע כמו מהגלגלים האחוריים

רעש ממש לא נעים וחזק - נשמע הרבה יותר חזק כשלוחצים על הברקס

לא יודע אם קשור אבל בדיוק החלפתי שני גלגלים (קידמיים!)

לפני שאני רץ למוסך הייתי שמח לחוות דעת אם למישהו יש כזאת

 

תודה ואחלה יום

פורסם

עידכון -נישבר חלק בתוך הצלחת - מה שגם גרם לצלחת להשתפשף והיה צורך בהחלפתה.הצלחת+ החלק השבור הובאו מפירוקיהסך עלות תיקון וחלקים + טיפול שוטף סטנדרטי (שמן /מסננים) + לקיחת הרכב לטסט = 700 ש"ח.מצ"ב תמונות

dd99eb4a-90b6-412e-8426-c881de5dd4b9.jpeg

c52bcd61-5235-4348-9098-8dfc44674c26.jpeg

b48652e6-c6e7-4eea-b0de-5cc78db53ba5.jpeg

פורסם

לא מביאים תוף/ דראם מפירוקיה ..קונים חדש! החלק שנשבר לך ניקרא גיזרת בלם ואם הוא נפל כניראה שלא הורכב ולא כוון כראוי בפעם האחרונה שנגעו בבלמים האחוריים.

פורסם

לא צריך להגזים לגבי התגובות לגבי הפירוק... יכול להיות שפותח השירשור לא מגדיר זאת נכון.

יש מוסכים שמחזיקים צלחות בלם (ואולי גם דרמים), שנשלחים לחריטה באופן מרוכז.

ואז שלקוח מגיע עם צלחות שאפשר לחרוט אותם פשוט מורידים את הצלחות שלו מהרכב ומרכיבים לו חרוטות מהמלאי.

 

לפני כ-10 שנים... מוסך מורשה יבואן של טויוטה ..

בהצעת מחיר אמר לי חריטה לצלחות ... ולאחר הפירוק שלהם...

קרא לי ואמר הצלחות לא מקוריות ולכן אני לא יכול לחרוט לך אותם.. חייב להתקין לך חדשות.

שאלתי למה , מה הבעיה לחרוט לא מקוריות ... הוא ענה שיש לו חרוטות רק מקוריות

והוא לא מתעסק עם צלחות לא מקוריות.

×
×
  • תוכן חדש...