Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי לפני שעה נמצבר שלי נפטר לאחר 5 שנים:-(

 

ביום ראשון אני אלך להחליף אותו ורציתי לדעת אם יש חברות שמומלצות יותר במצברים של פריקה עמוקה,

זכור לי שראיתי שמצברים של Trojan נחשבים לטובים אבל אני לא בטוח בכל מקרה אשמך לקבל המלצות

 

אגב לא ציינית את גודל המצבר כי אין לי איך לדעת על המדבקה של הנתונים של המצבר דאגו להדביק מדבקה אחרת שאומרת ש"חייב להחליף מצבר זה במצבר פריקה עמוקה"

אני מקווה שזה לא משנה כלכך כי השאלה פה היא לגבי יצרנים

פורסם (נערך)

המצבר המקורי לקליאו עם מערכת S&S הוא 70AH AGM של וורטה.

 

https://www.varta-automotive.com/en-gb/products/varta-silver-dynamic-agm/570-901-076

 

המצברים שהמוסכים המורשים הרכיבו במסגרת ההחלפה באחריות הם EFB 70 AH של שנפ.

כדאי לך למצוא הצבר AGM.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

רגע, זה לא אתה מהשרשור ההוא ?

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5789580

 

למה לפתוח עוד שרשור ?

שרד יותר ממה ששיערתי.

בכל מקרה : יש את הצמד הגרמני בוש-וורטה .נחשבים מובילים בקטגוריה .שניהם אותה רמה. יעלה כ ₪1000 אם תבחר בטכנולוגיות AGM .

EFB יעלה קצת פחות

יש גם מצברים מאמריקה של חברת אופטימה . עוד יותר יקרים. לא בהכרח שורדים יותר.

יצרנים מקומיים : וולטה ושנפ . מוכרים מצברים כאלו שלא יודע מה איכותם.

 

בעיקרון קנה את הכי הרבה אחריות לשקל.

 

Trojan לא מכיר אבל אם יש אחריות במחיר טוב אז לא פוסל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
רגע, זה לא אתה מהשרשור ההוא ?

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5789580

 

למה לפתוח עוד שרשור ?

שרד יותר ממה ששיערתי.

בכל מקרה : יש את הצמד הגרמני בוש-וורטה .נחשבים מובילים בקטגוריה .שניהם אותה רמה. יעלה כ ₪1000 אם תבחר בטכנולוגיות AGM .

EFB יעלה קצת פחות

יש גם מצברים מאמריקה של חברת אופטימה . עוד יותר יקרים. לא בהכרח שורדים יותר.

יצרנים מקומיים : וולטה ושנפ . מוכרים מצברים כאלו שלא יודע מה איכותם.

 

בעיקרון קנה את הכי הרבה אחריות לשקל.

 

Trojan לא מכיר אבל אם יש אחריות במחיר טוב אז לא פוסל.

סבבה תודה אחי

פתחתי כי שיערתי שעדיף כי פה זה על חברות ולא על אם אפשר לעשות טיפול למצבר

×
×
  • תוכן חדש...