Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

777 vs 787 של אלעל - במי מהם הטיסה נעימה יותר?


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 1931 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על האחד שטסתי עליו(נראה לי דאלית אל כרמל) ראו את הגיל כבר - הפלסטיקה כבר הפכה להיות צהובה וישנה, על ידיות הכיסא יש מאפרות והמושבים עצמם מרגישים שהם ראו ימים טובים יותר(אפילו קצת שבורים).

 

אני יודע שבגלל שהם לא כ"כ יעילים מבחינת צריכת דלק וכמובן גילם היחסית גבוהה הם לאט יורדים מהציי לפי התוכניות (אחד מהם לא מזמן היה מעורב בתאונה במהלך פוש-בק עם מטוס של גרמניה איירלינס ובמקום לעבור תיקון "ירד מהכביש") - כל ה4 הנותרים יעלמו במכה? קשה לי להאמין.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נותרו שלושה, ולהבנתי גם שניים אמורים לצאת מהשרות בקרוב. ממה שקראתי באיזה פורום התכנית היתה לגרוע קודם את ה-747, אבל בגלל התאונה שציינת התכנית השתנתה וה-767 ישתחררו מהשירות קודם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הרגשתי אף פעם הבדלים בין דגמי המטוסים. כולם רועשים, צפופים ולא נוחים.

 

יש חברות עם מושבים קצת יותר טובים ומרווחים ויש כאלה עם אוכל שאשכרה אפשר לזהות מה הוא היה פעם ואפילו ניתן לבליעה אבל בבסיס כולם לא סופרים אותנו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילה, שלילי ביותר.

יש הבדלים משמעותיים בין סוגי מטוסים, גילם, רמת הרעש שהם מייצרים, הקונפיגורציה, ועוד משתנים אחרים.

אל תשווה את הרעש שמייצר 787 או A380, ל-747-400 עתיק של אלעל או תאי.

למי שטס הרבה יש משמעות גדולה לדגם המטוס וגילו.

נכון שכולן מצופפות ומנסות להרוויח (השיא דרך אגב נשבר לא מזמן, רציתי להוציא לאישתי כרטיס חבר במרקו פולו, מועדון הנוסע המתמיד של קתאי פאסיפיק, הם מבקשים דמי חבר של 100$ לשנה!), אבל אם כבר לשבת בצפיפות, אז לפחות במטוס שקט יותר, עם מערכת בידור טובה ככול האפשר.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי מערכת הבידור שלי היא טאבלט עם סדרה או סרט. יותר טוב מכל דבר שהחברה תציע. כאשר טסתי ליפן אפילו לקחתי איתי את המחשב לגיבוי אם צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להרחיב את דברי casano - גם חברות התעופה חושבות כך. מערכות הבידור יקרות ותופסות מקום ומשקל, ולא מעט חברות מפעילות היום מטוסים עם WiFi ובידור המבוסס עליו, ומוותרות על המסכים השמנים (במטוס כל ס"מ בעובי ג המושב משמעותי), על התיבות מתחת למושבים שמפריעות לרגליים, על החיווט היקר ועל כל התחזוקה שהדבר הזה מצריך - גם בטיסות ארוכות (למשל חוף לחוף בארה"ב, שאלה טיסות של 6 שעות ויותר).

 

אלעל נהגה כך כבר לפני שנים רבות בצי ה-767 ומהניסיון המצומצם שלי זה פעל מצויין. לעומת זאת הניסיון (שוב, הדי מצומצם) שלי עם מערכות בידור מחובנות הוא שמדובר במערכות מסורבלות עם זמן תגובה כמעט אין סופי, איכותצפיה מזעזעת ונתקלתי גם במערכות שלא פעלו, גם במטוסים חדשים כמעט לגמרי (אצל טורקיש המהוללת, שההתרשמות שלי מהשירות בה היתה כי הוא מזעזע).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילה, שלילי ביותר.

יש הבדלים משמעותיים בין סוגי מטוסים, גילם, רמת הרעש שהם מייצרים, הקונפיגורציה, ועוד משתנים אחרים.

אל תשווה את הרעש שמייצר 787 או A380, ל-747-400 עתיק של אלעל או תאי.

למי שטס הרבה יש משמעות גדולה לדגם המטוס וגילו.

נכון שכולן מצופפות ומנסות להרוויח (השיא דרך אגב נשבר לא מזמן, רציתי להוציא לאישתי כרטיס חבר במרקו פולו, מועדון הנוסע המתמיד של קתאי פאסיפיק, הם מבקשים דמי חבר של 100$ לשנה!), אבל אם כבר לשבת בצפיפות, אז לפחות במטוס שקט יותר, עם מערכת בידור טובה ככול האפשר.

 

קונפיגורציה ומערכות בידור זה לא מעט עניין של חברת התעופה ופחות גיל המטוס.

 

לגבי שקט ברור שיש הבדלים אבל לא קריטיים או כאלה שיגרמו לי להעדיף דגם אחד על משנהו.

 

לצערי יש לי לא מעט זמן אויר ולכן בטיסות ארוכות אני פשוט עובר למחלקת עסקים או מוסיף יום התאוששות (בהתאם ליכולת מבחינת לוחות זמנים).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוצא את הA380 משמעותית שקט ונעים יותר משאר המטוסים. ה787 גם לא נורא אבל אין באמת הרבה הבדלים בין רובם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון רב עם ה-777 של אלעל ויונייטד (200 ו-300), ועם ה-788 ו-789(יונייטד, אייר קנדה).

אמנם יש ל 787 תוספת של איזון אקטיבי בכנפיים (חלק קטן מהמדפים האחוריים שעובד לאורך כל הטיסה ומתקן/מאזן את המטוס לפי צורך), אבל באופן אישי לא הרגשתי שינוי של ממש לעומת טיסות במטוסים אחרים בכל מה שקשור לטיסה חלקה נטולת רעד.

הבשורה הגדולה ב-787 של בואינג היא בעיקר לחברות התעופה שחוסכות בדלק בגלל השימוש בחומרים מרוכבים והמנועים הנצילים והיכולת של הטייסים לשלוט ולהחשיך את כל חלונות המטוס (הגדולים יותר) של ה 787.

ה 777 של אלעל מיושן, וצפוף ואחרי 2 טיסות הפסקתי לטוס עם אלעל בקו. אין לי ניסיון עם הדרימליינר החדש.

ביונייטד טסתי גם ב 777-200 (שהיה עדיף מזה של אלעל בהרבה) וגם ב- 300 שהיה לא רע בכלל עם מרווח טוב יחסית לרגליים ועם מערכת בידור טובה וחדישה.

ה 788 וה 789 היו בסדר. הכסאות באייר קנדה הם זוועה וביונייטד המרווח סטנדרטי.

 

הטיסה היחידה שבה הרגשתי סוג של טיסה חלקה היתה ב A380 והטיסה הטובה ביותר שהייתה לי באקונומי מבחינת נוחות ישיבה ונוחות הכסא היתה של swiss ב 333 שלהם בטיסה הקצרה לציריך, בזוג בקצוות השורה (2-4-2).

 

במקרה של פותח השרשור ובגלל שמדובר באלעל, אז ודאי שעדיף הדרימליינר על ה 777 הגרוטאה שלהם.

 

לגבי ה IFE וה- WiFi:

גילוי נאות, אני עובד בתחום ה IFE וה-WiFi במטוסים.

 

לי למשל חשוב שתהיה תקשורת אינטרנט. בטיסות ארוכות אני לא ישן מספיק וה- Wifi מעביר לי את הטיסה בשאר השעות, גם בלפטופ וגם בנייד.

אני פחות בקטע של להכין סרטים ומדיה מראש ולפעמים גם סרטים מוקלטים ב IFE העבירו לי זמן.

נכון, הקופסאות מתחת לכסאות מצמצמות את המרווח לרגליים, אבל בתמורה אתה מקבל שקע חשמלי במושב ואת המסך, אם שימושי.

ברוב הטיסות שהיו לי דווקא לא היתה לי קופסה שהפריעה (יש גם קופסה משותפת למושבים צמודים).

עולם הבידור במטוסים הולך ומתקדם. סיבים אופטיים מחליפים חיווט ישן וכבד בין המושבים והטכנלוגיה מגיעה גם לעולם המסכים ב IFE עם כניסת מסכי ה- 4K הדקים וניהול טוב יותר של ספקי כח ושרתים כדי לחסוך ב"קופסאות" מתחת למושב.

המסכים לא יעלמו בקרוב, למרות שירות ה wifi והסטרימינג שזמין למכשיר האישי, כיוון שחברות התעופה משתמשות בהן לצרכיהן (סרטון בטיחות, הודעה מהטייס או הצוות, מפה ונתוני טיסה וכו') וגם כי זה זמין לנוסעים שלא מכירים משהו אחר ותמיד עדיף לחברת תעופה שכולם יהיו "משועשעים" ופחות יטיילו במעברים.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוצא את הA380 משמעותית שקט ונעים יותר משאר המטוסים. ה787 גם לא נורא אבל אין באמת הרבה הבדלים בין רובם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לגמרי נכון. טסתי לפני חודש בקומה העליונה של ה 380 מסידני לסינגפור עם קוואנטס, בריצה על המסלול תהיתי מתי הטייס מתכוון להגביר כוח למנועים כדי שנמריא, ותוך כדי זה המטוס מתחיל להתנתק מהקרקע. לא האמנתי כמה שקטים המנועים.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 380 במיוחד בסיפון העליון שקט באופן לא רגיל עד כדי שלא השתמשתי באוזניות של BOSE.

 

לגבי ההבדל שבין ה 777 ל 787 הוא בעיקר הבסתברות של מערכת הבידור תעבוד.

בכל מקרה מטוס פח בקונפיגורציה הצפופה של אל-על

נכון שאצל רוב החברות המרווח דומה, אבל יש כאלו שמרווח ואפילו הרבה יותר מרווח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיסה היחידה שבה הרגשתי סוג של טיסה חלקה היתה ב A380 והטיסה הטובה ביותר שהייתה לי באקונומי מבחינת נוחות ישיבה ונוחות הכסא היתה של swiss ב 333 שלהם בטיסה הקצרה לציריך, בזוג בקצוות השורה (2-4-2).

 

במקרה של פותח השרשור ובגלל שמדובר באלעל, אז ודאי שעדיף הדרימליינר על ה 777 הגרוטאה שלהם.

 

לגבי ה IFE וה- WiFi:

גילוי נאות, אני עובד בתחום ה IFE וה-WiFi במטוסים.

 

לי למשל חשוב שתהיה תקשורת אינטרנט. בטיסות ארוכות אני לא ישן מספיק וה- Wifi מעביר לי את הטיסה בשאר השעות, גם בלפטופ וגם בנייד.

אני פחות בקטע של להכין סרטים ומדיה מראש ולפעמים גם סרטים מוקלטים ב IFE העבירו לי זמן.

נכון, הקופסאות מתחת לכסאות מצמצמות את המרווח לרגליים, אבל בתמורה אתה מקבל שקע חשמלי במושב ואת המסך, אם שימושי.

ברוב הטיסות שהיו לי דווקא לא היתה לי קופסה שהפריעה (יש גם קופסה משותפת למושבים צמודים).

עולם הבידור במטוסים הולך ומתקדם. סיבים אופטיים מחליפים חיווט ישן וכבד בין המושבים והטכנלוגיה מגיעה גם לעולם המסכים ב IFE עם כניסת מסכי ה- 4K הדקים וניהול טוב יותר של ספקי כח ושרתים כדי לחסוך ב"קופסאות" מתחת למושב.

המסכים לא יעלמו בקרוב, למרות שירות ה wifi והסטרימינג שזמין למכשיר האישי, כיוון שחברות התעופה משתמשות בהן לצרכיהן (סרטון בטיחות, הודעה מהטייס או הצוות, מפה ונתוני טיסה וכו') וגם כי זה זמין לנוסעים שלא מכירים משהו אחר ותמיד עדיף לחברת תעופה שכולם יהיו "משועשעים" ופחות יטיילו במעברים.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

אני מת על ה330 של סוויס לאירופה - לצערי הרב הזמנתי טיסה דרכם באפריל וגיליתי שהיא תבוצע ב321 ולא ב330(בחורף הם התחילו לשלב 321 בטיסות מישראל לציריך).

 

לגבי הIFE זה ממש נחמד שיש לך אחת מולך, המערכות עם הWIFI לא עובודת מושלם(באלעל לדוגמא היא נתקעה לי כמה פעמים) - מצד שני? אני לרוב מוצא את עצמי בסוף פותח סדרות שהורדתי בנטפליקס לטלפון ורואה אותם, גם כשיש IFE מתוחכם במטוס(הנחמד בIFE או בWIFI אפילו לטלפון זה היכולת להתעדכן במיקום של הטיסה ובזמן הטיסה) - לגבי אינטרנט? בחיים לא משתמש(הלו, עד שיש זמן להתנתק בו בפנאן מרחשי האינטרנט בלי רגשות אשם אני הראשון לקפוץ על זה - קצת זמן שקט מרעש לא יעשה רע לאף אחד).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסתי עם אל-על, טסתי עם קאת'י פסיפיק, טסתי לואו קוסט, טסתי עם הבריטים וטסתי עם הצרפתים. טסתי ב-737 וטסתי ב-787 ופעם גם ב-767.

 

מה אני אגיד לך הכל אותו זבל בדיוק.

 

מעמיסים נוסעים, דוחסים אותם, מאכילים אותם מזון מעובד ופורקים אותם בנמל היעד (בתקווה) עם כאב ראש וג'ט לג.

 

לוקח מה שנותן יחס מחיר - זמן טיסה הכי טוב וסוגר את הפינה.

 

ממש לא מסכים. גם אני טסתי עם מגוון חברות ומטוסים ויש הבדלים משמעותיים גם בין חברות וגם בין מטוסים שונים באותה חברה.

יש הבדלים משמעותיים במרווח ונוחות המושבים, יש הבדלים באיכות האוכל (אם בכלל נותנים אוכל) וישורת ויש הבדלים אפילו בין איך שפורקים את הנוסעים בנמל היעד.

 

לא הרגשתי אף פעם הבדלים בין דגמי המטוסים. כולם רועשים, צפופים ולא נוחים.

 

גם בנוגע לרעש יש שיפורים אדירים במטוסים החדישים יותר. במטוסים ישנים כשאני מוריד את ה-Bose quietcomfort באמצע הטיסה אני לפעמים בשוק כמה רועש מסביב. במטוסים חדשים יותר ההבדל קטן משמעותית - אפשר לבקש משהו מהדיילת מבלי לצעוק לה לתוך האוזן.

צפיפות - גם כאן יש מנצחים ומפסידים. אני בגובה ומשקל ממוצעים יחסית ואני מרגיש הבדלים משמעותיים.

 

לעומת זאת הניסיון (שוב, הדי מצומצם) שלי עם מערכות בידור מחובנות הוא שמדובר במערכות מסורבלות עם זמן תגובה כמעט אין סופי, איכותצפיה מזעזעת ונתקלתי גם במערכות שלא פעלו, גם במטוסים חדשים כמעט לגמרי (אצל טורקיש המהוללת, שההתרשמות שלי מהשירות בה היתה כי הוא מזעזע).

 

בחודש האחרון טסתי פעמיים עם טורקיש ואתה צודק לגמרי. המערכת שלהם סובלת מתגובה מזעזעת, התנהגות לא צפויה והרבה כשלים ב-UI.

אני מניח שבמטוסים חדישים יותר המצב ישתפר. צריך לזכור שזה די דומה לעולם הרכב - בגלל זמני פיתוח ואינטגרציה ארוכים, המערכות הללו תמיד נשארות כמה שנים (אפילו עשור) מאחורי מה שאנחנו מחזיקים ביד. יש לצפות שמטוסים שיימסרו בעשור הבא כבר יספקו חוויה טובה משמעותית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון השלילי שהיה לי עם ה-IFE של טורקיש היה לפני כשנתיים על 739 בן פחות משנה. באותה נסיעה טסתי גם על 738 ואשתי קיבלה מושב שבור, אבל סרבו להעביר אותה למקום אחר כיון שנוסעים תפסו שלישיות והדיילות לא הסכימו להפריע להם. ומטוס שלישי (321 בן 10, אבל שופץ לא הרבה זמן קודם) היה סתם מהוה.

 

דרך אגב, כדי לדעת איפה אני במטוסים ללא מסכים, אני מפעיל מפות גוגל ליד החלון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עריכה: יצאתי זקן נרגן, נא למחוק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...