Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי עשה היום תאונה קלה יחסית

הוא בטוח לא אשם והכול הכול מצולם

הבחורה שנכנסה בו לא רצת לתת את המספר פלאפון שלה

והיא נתנה לו איזה מסמך של הרכב ( לא ראיתי מזה...משהו שלא הביטוח )

בכול מקרה המסמך לא יכול לעזור כרגע בכלום

ויש לנו רק את התמונות ( שאומרות הכול )

איך אני יכול לדעת מי הבעילם לפי המספר של הרכב ? ( יש אפשרות כזאת דרך האינטרנט ?)

מה שנישאר זה רק להגיד תלונה במשטרה ?

אני אשמח לכול עזרה מצדכם

מחכה לתשובות

תודה רבה

מתן

פורסם

אתה נוסע למשטרה אומר שהיית מעורב בתאונה פגע וברח ונותן את הראיות שבידך.

פורסם

כן..לפי שידוע לי המשטרה צריכה להסתכל על הראיות קודם.

דרך אגב..בחורה!!!

עוד מקרה מצער שנכנס לסטסטיסטיקה של פלויד.

 

בצער רב..

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

סליחה אבל לא ממש מיד.

יש להם דיי הרבה בירוקרטייה ואי אמון בך.

במקרה שקרה לי בתחילת שנות הנהיגה.. השוטרת יצאה החוצה לראות את הרכב שלי ואפילו התקשרה לסוכן ביטוח כדיי לאמת את המקרה.

מה שחשוב הוא שתדגיש שהיא ברחה או לא רצתה למסור פרטים.

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם
דרך אגב..בחורה!!!

עוד מקרה מצער שנכנס לסטסטיסטיקה של פלויד.

 

בצער רב..

פלויד.

ואללה, שכחתי..

גברים הרי לא עושים תאונות :roll:

פורסם

לא אמרתי שלא..

אבל אם תקראי על התאונות האחרונות..מדובר בתאונות דיביליות ולא הגיוניות.

נהגנת שדרסה פעמיים רוכב קטנוע

נהגת שפנתה שמאלה באמצע כביש..סתם כי התחשק לה.

נהגת שלא מסרה פרטים..

נו באמת.

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

אני חושב שאם היא לא נתנה לכם פרטים א כביכול המקרה הזה נקרא פגע וברח לא ?

במידה וכן, אתה ניגש למשטרה ונותן את מ"ס לוחית הרישוי ומציין שהיא פגעה בך (תיאור המקרה בקיצור) בנוסף יש לך ראיות ככה שזה יעזור עוד.

 

אני חושב שלמקרה של פגע וברח הם ישימו יותר לב מאשר לתאונות רגילות .

 

גם בלי שום קשר אתה נגש ואומר שאתה רוצה לבדוק פרטים במסוף של המשטרה לגבי רכב שהיה מעורב איתך בתאונת דרכים ושאיינו השאיר פרטים, ואתה רשמת את לוחית הרישוי כדי להתלונן, ומשמה הכל יזרום לאנשהו.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

OK

אני מבין שאין עוד אפשרויות אני אמסור את התמונות לחבר שיקפוץ למשטרה...

בכול מקרה זה ממש ממש תאונה מפגרת

חבר שלי ליד הבית שלו בו בפסאט ( שקנה לפני 4 ימים )

האט כמה מטרים לפני התמרור ממש עד מצב של כמעט עצירה בתוך הנתיב שלו ממש צמוד לימין

ופתאום באה הבחורה שדיברה ביד ימין בפלאפון

יד שמאל שלה חבושה ולקחה סיבוב של פול טרלר ודפקה את הרכב של חבר שלי

בתמונות ממש רואים שהיה לקחה סיבוב ענק ולא בנתיב שלה רואים כמה חבר שלי רחוק מהפס וכמה הוא קרוב לצד ימין וצילמתי גם את היד שלה שהיה מלאה בתחבושות...

בכול מקרה חבר שלי גם עצר עצירה מוחלטת וגם צפר בזמן שהוא ראה אותה והיא עדיין פגעה בו

 

נ.ב

כול זה בתוך שכונת מגורים בישוב ( בנימינה )

ולא בעיר או משהו כזה ( אם זה משנה )

 

תודה

מתן

פורסם

אם המשטרה נתנה לי פרטים על בעל רכב אחרי שמסרתי להם מס' רישוי של בן אדם שאסף לי את הארנק, אני מניח שהמקרה שלך פחות בעייתי.

פורסם
כן..לפי שידוע לי המשטרה צריכה להסתכל על הראיות קודם.

דרך אגב..בחורה!!!

עוד מקרה מצער שנכנס לסטסטיסטיקה של פלויד.

 

בצער רב..

פלויד.

צודק.

רק לפני יומיים מטומטמת נכנסה ברכב של אימי שהוא חנה.

פורסם

הנהגת האשימה את אמא שלך על זה שהרכב שלה חנה?!:bad-word:

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

×
×
  • תוכן חדש...