Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפושי המתמשכים אחר רכב, נתקלתי בסיטרואן קסנטיה שעושה רושם מצויין. הבעלים הציג בפני את הבדיקה שהוא ערך לרכב כאשר הוא רכש אותו, והיא די מעוררת דאגה:

 

נרשם שם: "תיקונים במרכב, תיקוני פח וצבע, תיקונים כלליים בגוף, תיקון בחזית, תיקון בגוף מימין, תיקון בגוף משמאל, הוחלפו חלקי מרכב, תוקן פח חזית"

"פגיעות פח, לחיצות בפח, שריטות בצבע, כיפופים באמבטיות, תיקונים באמבטיות".

 

למיטב הבנתי, הדברים שאינם מודגשים באדום אינם מהותיים ברכב בן 11, אך בנוגע לפח החזית והאמבטיות:

1. מהם בכלל (עברית-של-מוסכים קשה שפה)?

2. האם מדובר במשהו שמוגדר כפגיעת שלדה?

3. האם יש לכך השפעה על התנהגות או בטיחות?

4. האם זה צריך לבוא לידי ביטוי במחיר?

 

חשוב לציין, שמלבד זאת, הרכב במצב מצויין מכאנית וחיצונית, שמור ומטופל היטב.

 

תודה מראש,

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

למרות שהוא הציג לך את הבידקה אני מציע לך לעשות גם אתה בדיקה, רק בשביל השקט הנפשי שלך כי אם הוא משקר עם בדיקה כזו תחשוב מה יכול לצאת בבדיקה האמיתית.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

גם אם אין פגיעת שלדה - ניכר שהרכב עבר תאונה לא קלה.

 

קשה לדעת אם יש לפגיעות השפעה על התנהגות הרכב.

 

פגיעה כזאת צריך שתתבטא במחיר, אם כי, בשוק יש הרבה קסנטיות שאינן פגועות במחירים זולים להפליא, כך שאולי הייתי מוותר על זאת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

א. ברור שאבצע בדיקה נוספת, השאלה אם בכלל יש טעם לכך.

ב. הבעיה היא שרובן המוחלט של הקסנטיות אוטומטי - זו ידנית, ומאוד מושקעת.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מה יש לומר.

האוטו חטף מכל הכיוונים. בכלל לא בטוח שיש שאסי, וגם בכלל לא בטוח שהבעלים הנוכחי לא עבר עוד תאונה עם האוטו מאז שרכש אותו.

 

לדעתי רק תמורת מחיר אטרקטיבי במיוחד (גם ככה המחירון בקרשים) שווה לגעת.

 

נ.ב. בטח שהוא מושקע. השקיעו בו ק"ג רבים של חומר פחחים בכל פינה אפשרית...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פח חזית - לא משמעותי בכלל! (גם אם תחנה קרוב מידי מול מדרכה גבוהה - פח החזית יפגע).

 

אמבטיות - תלוי מה הכוונה וכמה נפגעו...

ממליץ בחום על בדיקה עצמאית מחודשת.

בניגוד לאחרים פה - לא חושב שהרכב חטף כל כך הרבה "מכל הכיוונים"... הדבר היחיד שלא מובן ויכול להיות משמעותי הוא נזק באמבטיות - לי זה נשמע כמו שלדה... אבל צריך לעשות בדיקה. שאר הדברים, אכן, כמו שציינת, בעלי משמעות נמוכה.

אלון

×
×
  • תוכן חדש...