Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אני מעוניין ליקנות מ-ebay פלגים איכותיים לסובארו אימפרזה 1999 דגם מנוע EJ16.

האם משהו ממליץ על פלאגים איכותיים ובעלי ק"מ גבוהה בין החלפות אני אודה לו מאוד.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

הפלאגים המתאימים למנוע הזה הם BKR6E-11

 

זה פלאג רגיל ונפוץ. אין טעם לשים אירידיום במקרה הזה.

 

תקנה בארץ רביעייה ב-50 שקל בערך, ותחליף כל 3 טיפולים.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

אסף האם הפלאגים האלו מתאימים לסובארו שלי ?ללא שם.pngפלאגים.png

עריכה אחרונה על ידי גילי29

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם (נערך)
במחיר הזה זה מזויף בוודאות.

אם כבר אירידיום - תקנה מאיביי ממוכר לא סיני ואמין.

 

אבל שוב - מיותר לדעתי.[/QUOT

 

אסף הדגם של הפלאג שבתמונה מתאים?

כי אתה רשמת דגם

BKR6E-11

ובתמונה רשום 4272



BKR6EIX-11

עריכה אחרונה על ידי גילי29

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

BKR6EIX-11 זה אותו פלאג רק אירידיום, הוא פשוט יחזיק לך יותר זמן.

 

אני כן מחזק את אסף בעניין של לרכוש בארץ כי הפלאגים אמורים אמורים לעלות גרושים, שווה לך לבדוק בחנויות החלפים בעירך.

פורסם
הפלאגים המתאימים למנוע הזה הם BKR6E-11

 

זה פלאג רגיל ונפוץ. אין טעם לשים אירידיום במקרה הזה.

 

תקנה בארץ רביעייה ב-50 שקל בערך, ותחליף כל 3 טיפולים.

 

היי גילי29

,

מחזקים את מה שהחבר'ה פה אמרו. אנחנו היינו עושים בדיוק מה שאסף אמר.

BKR6E-11 ב-NGK זה הפלאג שאתה צריך - המחיר שלו לצרכן בארץ הוא 9 ש"ח (לפני מע"מ), בדיחה. כל חנות חלפים אמורה להחזיק את הפלאגים האלה, הכאב ראש בהתעסקות עם זה מיותר.

 

אם לא תמצא חנות הוגנת אתה מוזמן בכיף להגיע אלינו לת"א ולקחת רביעיה ב-40 ש"ח (כולל מע"מ).

פורסם

בדיוק כמו שאסף אמר בתחילת השרשור - את הפלאגים הרגילים תצטרך להחליף כל 3 טיפולים. כלומר כל 3 שנים (או קצת פחות) או כל 45,000 ק"מ, מה שיגיע קודם.

×
×
  • תוכן חדש...