Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שני משפחה - סופר מיני או רכב פנאי קטן. ידני סביב 40K


T-Maxximum
שימו לב! השרשור הזה בן 1997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר מחזיק מודל מסוף 2014 עם אזור ה70 או 80 אלף, למעט משאבת מים לא היו בעיות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא סבלנו זה את הגיר, שלא היה אפשר לתקן, בעיקר השהיות ודפיקות, וגם השילוב הזה של 1.6 וAL4 שואב דלק כמו טנק.

באופן כללי, כשאתה אומר "שואב דלק כמו טנק" זה לא באמת עוזר לאף אחד.

 

ברור שזה שילוב לא חסכוני, אבל לאחד "שואב דלק כמו טנק" זה 1:5, ולאחר זה 1:12. אם במקום התלהמות פשוט תדבר במספרים, הכל יהיה הרבה יותר פשוט (ומועיל).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום עשיתי נסיעת מבחן במגרשי רכבים בגלילות (לא תכננתי לקנות שם, אבל אפשר לעשות נסיעות מבחן על הרכבים שאני רוצה ולהבין את השוק).

 

נסעתי על 2008 אוטומטית - על הפנים. שילוב מנוע-גיר מאוד לא טובים. קיק דאונים לא בזמן, האצות איטיות, מנוע רועש ורועד בסרק.

 

נסעתי גם על 2008 ידנית - אהבתי יותר. המנוע 1.2 מפתיע מאוד לטובה. מושך יפה גם ב-3K (זה אפילו קצת אחרי השיא מומנט שלו)

הגיר מרגיש מעט "זול" ושברירי. עד לפני שנה נהגתי בפאביה ידנית 1.4 - והגיר של הפאביה הרבה יותר מוצלח.

גם המהלכי בגיר מאוד ארוכים. דווקא הקלאצ' הרגיש לי טבעי ורך, גם הנקודת שילוב לא כל כך בעייתית כמו שקראתי בכמה ביקורות.

לצורך הדוגמא, אפשר להתחיל נסיעה מהילוך שני בלי בעיות ומשחקי קלאצ'-גז.

 

אבל - ה-2008 מרגיש לי פחות מוצלח מה-208. יש שם כמה דברים שהפריעו לי:

הכסא לא תומך כמו ב-208 (שם הרגשתי ישר נוח מאוד ותנוחת הישיבה יותר טובה), אין ידית בין המושבים (למה??), אין מקום לכוסות קפה (למה 2??), הגג נמוך, במיוחד כשיוצאים מהאוטו. דפקתי את הראש כמה פעמים ביציאה כי הגג נמוך מידי.

הכסא לא מספיק גבוה (והרצפה לא מספיק נמוכה) ולכן התמיכה לרגליים לא הייתה טובה למדי.

 

בקיצור, ירדתי מה-2008.

ה-208 יותר מוצלחת ומרגיש שב-208 יש יותר מחשבה על הפרטים הקטנים האלה.

מצד שני עדיין לא החלטתי סופית ללכת על ה-208. אני חושב לבדוק גם את הייטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1997 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...