Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בדקתי היום פיז'ו 306XSI שנת 97, 5 דלתות.

 

להלן תוצאות הבדיקה:

1. אשמח להכוונה מקצועית-כן לרכוש או לא?

 

2. עלות מינמלית ליישור קו.

 

שנת ייצור 97, 163,331 ק"מ.

 

שלדת הרכב - נקייה לחלוטין.

 

ליקויים:

מנוע - בלאי פנימי,שריפת שמן, רעש מע` תיזמון ושסתומים, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים,ריקבו במצנן,הזרקת דלק לקויה.

 

פליטה:

דוד עמעם מרכזי פגום (חדש 300 ש"ח-בדקתי).

 

סרן קדמי ומערכת היגוי:

נקישות במתלה.

 

קפיצים:

תקין.

 

יש סעיף של פחחות+מצבר = מצבר בסדר, תיקוני פח סביב הרכב.

 

מערכת בלמים:

דוושת בלם נמוכה.

 

העברת כח:

מצמד מפריד גבוה (בלאי),נזילות שמן תיבת הילוכים,רעש מתיבת הילוכים (לגביי 2 הדברים הבוחן חזר ואמר שהם מאוד מינוריים, רק כדאי שאכיר).

 

לציין - האוטו נראה ממש טוב חיצונית, יש כמה פגיעות חניה,גג אמור לעבור צבע (פיטרייה ליד הסאן רוף) ודהיית צבע רגילה של פיז'ו אבל ממש בקטנה.

 

בתודה רבה מראש,

אלעד.

יום אחד ה"בייבי" שלי תהיה במצב כזה שיאמרו עליה "כל המוסיף - גורע"... עד אז אני מסמן עוד יום ב V שבו סידרתי בה משהו :)

פורסם

נשמע לא רע בכלל...

הרוב נשמע, ואני מדגיש, נשמע, כמו כסת"חים רגילים של מכון בדיקה.

 

מה שכן שווה התייחסות מיוחדת, לדעתי:

 

דוושת בלם נמוכה - לא נשמע מבטיח במיוחד. יכול להיות שמדובר במשהו פשוט, אבל..

מצמד מפריד גבוה - לבדוק האם מדובר בכיוון של הקלאצ' או בקלאצ' גמור.

הזרקת דלק לקויה - האם הרכב צורך דלק בצורה מוגזמת? עשן? CO? נשמע חשוד גם כן..

 

הייתי קונה רכב כזה. שלדה נקייה, מנוע עושה רושם תקין, למעט בלאי או תקלות הגיוניות לשנתון. לגבי מחיר הקניה - לא מכיר מספיק טוב את השוק של ה306 כדי להביא דעה.

 

עלות יישור הקו מושפעת מאוד מהטיפולים שעשה (או לא עשה) המוכר לפני המכירה. יש קבלות על טיפולים אחרונים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלדת הרכב - נקייה לחלוטין. מצוין-הכי חשוב

 

ליקויים:

מנוע - בלאי פנימי,שריפת שמן, רעש מע` תיזמון ושסתומים, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים,ריקבו במצנן,הזרקת דלק לקויה. כסת"ח-אתו דבר לכל פיגו/סיטרואן

 

פליטה:

דוד עמעם מרכזי פגום (חדש 300 ש"ח-בדקתי). שטויות

 

סרן קדמי ומערכת היגוי:

נקישות במתלה. כניראה כרית בולם גמורה-לא יקר.על הדרך תשים בילשטיין.

 

קפיצים:

תקין.

 

יש סעיף של פחחות+מצבר = מצבר בסדר, תיקוני פח סביב הרכב.

 

מערכת בלמים:

דוושת בלם נמוכה. שטויות

 

העברת כח:

מצמד מפריד גבוה (בלאי),נזילות שמן תיבת הילוכים,רעש מתיבת הילוכים (לגביי 2 הדברים הבוחן חזר ואמר שהם מאוד מינוריים, רק כדאי שאכיר). תבדוק מתי עשו קלאטץ פעם אחרונה-זה לא זול.

 

לציין - האוטו נראה ממש טוב חיצונית, יש כמה פגיעות חניה,גג אמור לעבור צבע (פיטרייה ליד הסאן רוף) ודהיית צבע רגילה של פיז'ו אבל ממש בקטנה.תבדוק טוב טוב שאין נזילות מהגג-תשקה עם צינור בלחץ ותוודא שאין תנועה עייפה של הגג/רעשים/תיתוקים/איטיות מוגזמת

 

בתודה רבה מראש,

אלעד.סך הכל נישמע מעולה. רק דבר אחד-לא מפריע לך 5 דלתות?????

אני עשיתי את הטעות הזאת פעמיים-פעם ראשונה ופעם אחרונה...

תחשוב על זה טוב טוב

בהצלחה רבה.

פורסם

צביקה ורועי - המון המון תודה לכם!

 

בגדול רועי, ה 106 שלי הייתה קצת חשיבה אגואיסטית (באקטים וכו') אז אני קונה 5 כדי לרכך קצת את הרוחות סביב, אתה יודע - קטע של פשרות בלהקפיץ מישהו אם צריך (או 3)...

 

אתה חושב ש 5 אלפיות יישרו קו?

 

הקטע של הקלאץ' נבדק - סביב ה 1,500 במורשה כולל עבודה.

 

שוב תודה,

אלעד.

יום אחד ה"בייבי" שלי תהיה במצב כזה שיאמרו עליה "כל המוסיף - גורע"... עד אז אני מסמן עוד יום ב V שבו סידרתי בה משהו :)

פורסם

מסכים. הבדיקה נהדרת - לך על זה!! (כמובן - תנסה להוריד כמה שתוכל על כל השטויות שיצאו בבדיקה, אבל דע ששום דבר שם לא רציני)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מצטרף לדעה שהבדיקה בסך-בכל נראית מעולה.

**הקלאץ' הוא אכן סביב ה-1500 ש"ח, במידה ומדובר בקלאץ' רגיל ומוקרי והוא תואם לשאר דגמי ה-306 הסטנדרטים (כדאי לשאול את ליביו, ב-S16 לדוגמא הוא שונה ויקר יותר)

**דוושת בלם - חשוב לבדוק את מצב הבוסטר באופן כללי.. בוסטר חדש זה עסק לא זול.

**אוסיף התייחסות ל-"נזילות שמן תיבת הילוכים": מחלה ידועה,מוכרת ושכיחה ב-306..

החלפת אטם בין גיר למנוע! כ-600 ש"ח+עבודה, לא קירטי(אם אין איבוד שמן) ומומלץ כבר להחליף רק במידה שמפרקים גיר (החלפת קלאץ' לדוגמא)

**לבדוק פליטת CO...חשוב מאוד!!!

**פטרייה צבע בגג- לטפל מיידית (זה כמו סרטן, זה עלול להתפשט!) כמו-כן לחפש היטב לנקודת חלודה מסביב לדלתות ומתחת לגומיות בדלתות.

 

אני הייתי הולך על הקנייה- נשמע מעולה!

 

אמיר.

פורסם

ב5 אלפיות אתה מחליף את כל הבולמים,כריות בולמים,צנרת מלאה כולל דוד אמצע עושה שמן ופילטר שמן ועוד נישאר לך עודף לתדלק פול טנק ב99/98...

פורסם

פששש באמת נראית כמו בדיקה אידיאלית הכוללת את הכסת"חים הרגילים לרכב שנת 97, וגם מה שהזכרת שמפחיד לא יהיה סיפור יקר.. ד"א היכן ביצעת את הבדיקה?

פורסם
פששש באמת נראית כמו בדיקה אידיאלית הכוללת את הכסת"חים הרגילים לרכב שנת

97, וגם מה שהזכרת שמפחיד לא יהיה סיפור יקר.. ד"א היכן ביצעת את הבדיקה?

מכון הדרום - אזה"ת רחובות.

 

מה שמפריע לי ושפשוט ברח מזכרוני הוא:

 

1. לא נעשתה בדיקת קומפרסיה.

2. לא נעשתה בדיקה על המכשירים שלהם - בלמים (כולל "האנד-ברקס")

3. בדיקה ב"בור" של התפוחים וכו'...

 

יום נעים,

אלעד.

יום אחד ה"בייבי" שלי תהיה במצב כזה שיאמרו עליה "כל המוסיף - גורע"... עד אז אני מסמן עוד יום ב V שבו סידרתי בה משהו :)

פורסם

מכון הדרום ברחובות הוא פשוט בדיחה אחת גדולה.

 

לא בדקו מערכת קירור בלחץ וזה היה מביא אותם לראות בשניה שמהערכת המיים דולפת...

 

אמרו שהמנוע גמור ואוכל שמן וכו וכו.. שום דבר בעצם פה לא נכון.

המנוע מעולה לא אוכל מיליליטר של שמן למרות ניעות ארוכות במהירות גבוהה וטובענית.

ואגב יש ממש ממול מכון הדרום מכון חדש מצוייד במכשירים חדישים ושני אנשים שאחרי שיחה שלהם הבנתי שהם בעלי ניסיון רב ועבדו גם בצהל וכו כו. ונשמעו לי הרבה יותר אמינים.

רק שבגלל שריק שם אף אחד לא נכנס אלייהם כי אין לך הרשאה לעשות טסטים .

הם מומחים בבדיקות רכב . ויש להם גם דינמומטר.

לא זוכר את שמם אבל לדעתי ממכון הדרום ברחובות יש להתרחק מניסיון אישי שלי.

פורסם

הבדיקה נראית מצוינת

 

עם הרבה כסתחים.

 

אין לך להתרגש ממה שהם כתבו על הקלאץ ... כי אין כיוון לכבל קלאץ... זה מערכת עם קפיצים וכו... ככה שזה חירטוט שנכתב מחוסר הבנה ברכב.

 

את ענין הגג לעומת זאת עולה לסדר סביבות ה1500 ש"ח לעבודה מקיפה ( במיוחד אם זה התפשט לכיוון החיבור שמשה קדמית )

 

השאר מינורי לגמרי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דווקא אותי מעניין לשמוע מה הערות הפחחות שצויינו בבדיקה.

לפעמים כותבים תחת משמעות נמוכה, דברים שהם בעלי משמעות גבוהה מאוד...

 

למעט זה, הבדיקה סבירה בהחלט לרכב בן 8 שנסעו עליו ק"מ ממוצע+ כל שנה.

בדוק גם את מצב הצמיגים ושיהיה בהצלחה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עד עכשיו לא ממש הבנתי משהו אחד: כמה שווה לשלם על הרכב ????

 

נניח וה-306XSI נסחרת במחיר מחירון - כמה שווה / אפשר להוריד מהמחיר של המכונית ?

פורסם

אין דבר כזה "כמה שווה". המחירון של רכב כזה הוא לא כ"כ גבוה שיש סיבה לשלם מתחת אם המצב שלו מתאים לשנתון. יש גם מיעוט רכבים כאלו בשוק. אם המוכר מוכן לרדת מתחת למחירון - יופי בשביל הקונה. אם לא - הקונה מוזמן לחפש לו XSI אחרת במצב טוב, נראה אם ימצא...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

- בלאי פנימי,שריפת שמן, רעש מע` תיזמון ושסתומים, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים,ריקבו במצנן,הזרקת דלק לקויה.

 

 

 

מה אתם צוחקים הרכב שנת 97 ולא 87 עושה רושם שקרעו לרכב את הצורה אם הוא מוכר בהרבאה מתחת למחירון אז שווה (כי תצתרך להשקיע בו הרבא כסף לתיקונים) אם הוא רוצה מחיר יחסית גבוהה אז ממש לא שווה...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

×
×
  • תוכן חדש...