Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה כמו הדשבורד המתרומם שהחליפו ב-CEED הקודמת. לא שינו את החומרים וזה מתרומם שוב לאחר כמה השנים.

 

אלעד

ומה עדיף? לאמץ גישה כמו סמל"ת (פיאט 500) שיש לה בעיה דומה ופשוט מנפנפים את הלקוח?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
שלום לכולם, הבטחתי לעדכן.

 

פניתי לשירות לקוחות קיה בנוגע לפנס דרך המייל. בפנייה כתבתי כי הפנס לד לא עובד, ושאלתי אם יש נוהל כלשהו של היבואן להחלפת הפנס, או לחילופין לקבל הצעת מחיר בעניין.

יצרו איתי קשר מקיה לאחר יומיים, והזמינו אותי למוסך קיה להחלפת הפנס על חשבונם.

 

בעיני זה שירות מעולה - הרכב עלה לכביש בינואר 2015, ככה שהוא לא באחריות. לא היה שום צורך ללחוץ עליהם או לעשות סוג של משא ומתן - פשוט שירות מעולה.

 

סחטיין על קיה.

 

היי

יש לי בדיוק את אותה הבעיה

קיה סיד סטיישן, עלייה לכביש פברואר 2014, שני הלדים הלכו.

 

למי בדיוק פנית, איזה מייל בשירות לקוחות?

אני אנסה לכתוב להם גם כן.

פעם ניסיתי לשאול שאלות דרך האתר של היבואן וזה לא עבד.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי KiaCeed2014
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
היי

יש לי בדיוק את אותה הבעיה

קיה סיד סטיישן, עלייה לכביש פברואר 2014, שני הלדים הלכו.

 

למי בדיוק פנית, איזה מייל בשירות לקוחות?

אני אנסה לכתוב להם גם כן.

פעם ניסיתי לשאול שאלות דרך האתר של היבואן וזה לא עבד.

 

תודה

 

אם זה יכול לעניין מישהו אז גם אני אעדכן.

 

יצרו איתי קשר למחרת הפניה שלי לשירות לקוחות, הזמינו למוסך מורשה, והחליפו את שני הפנסים על חשבונם!

הרכב שלי כבר מזמן לא באחראיות (בן 5), ליסינג לשעבר כאשר תנאי אחראיות שם שונים מרכב פרטי במקור.

 

סחטיין על שירות לקוחות של קיה!

 

ותודה על הרעיון הזה לפנות לשירות לקוחות, לא הייתי חושב לעשות את זה...

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם, הבטחתי לעדכן.

 

פניתי לשירות לקוחות קיה בנוגע לפנס דרך המייל. בפנייה כתבתי כי הפנס לד לא עובד, ושאלתי אם יש נוהל כלשהו של היבואן להחלפת הפנס, או לחילופין לקבל הצעת מחיר בעניין.

יצרו איתי קשר מקיה לאחר יומיים, והזמינו אותי למוסך קיה להחלפת הפנס על חשבונם.

 

בעיני זה שירות מעולה - הרכב עלה לכביש בינואר 2015, ככה שהוא לא באחריות. לא היה שום צורך ללחוץ עליהם או לעשות סוג של משא ומתן - פשוט שירות מעולה.

 

סחטיין על קיה.[/QUO

 

 

היי

 

אצלי זה לא עבד, אחרי המון פניות לקיה והתנערות שלהם (הרכב סיים אחריות ב09/2018 כאשר רכשתי אותו), הם לא הסכימו להחליף על חשבונם, המוסך דורש 3500 ש"ח אחרי "התערבות ועזרה" של קיה ישראל, לכל פנס, לא רלוונטי, אני עדיין תקוע עם הבעיה (לדים לא עובדים בפנס אחד ובשני מהבהבים) - קיה סיד שנת 2015.:-(:-(:-(

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...