Jump to content

KiaCeed2014

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של KiaCeed2014

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אם זה יכול לעניין מישהו אז גם אני אעדכן. יצרו איתי קשר למחרת הפניה שלי לשירות לקוחות, הזמינו למוסך מורשה, והחליפו את שני הפנסים על חשבונם! הרכב שלי כבר מזמן לא באחראיות (בן 5), ליסינג לשעבר כאשר תנאי אחראיות שם שונים מרכב פרטי במקור. סחטיין על שירות לקוחות של קיה! ותודה על הרעיון הזה לפנות לשירות לקוחות, לא הייתי חושב לעשות את זה...
  2. היי יש לי בדיוק את אותה הבעיה קיה סיד סטיישן, עלייה לכביש פברואר 2014, שני הלדים הלכו. למי בדיוק פנית, איזה מייל בשירות לקוחות? אני אנסה לכתוב להם גם כן. פעם ניסיתי לשאול שאלות דרך האתר של היבואן וזה לא עבד. תודה
×
×
  • תוכן חדש...