אם זה יכול לעניין מישהו אז גם אני אעדכן.
יצרו איתי קשר למחרת הפניה שלי לשירות לקוחות, הזמינו למוסך מורשה, והחליפו את שני הפנסים על חשבונם!
הרכב שלי כבר מזמן לא באחראיות (בן 5), ליסינג לשעבר כאשר תנאי אחראיות שם שונים מרכב פרטי במקור.
סחטיין על שירות לקוחות של קיה!
ותודה על הרעיון הזה לפנות לשירות לקוחות, לא הייתי חושב לעשות את זה...